Kertokaapa miten hoidatte kuntoanne ? Onko se tehonnut,entä laihdutus/kiinteytys vinkkejä?
Itse kävelen 2,5 tuntia päivässä ja teen vatsalihasliikkeitä n.100 /pv.
Tuntuu vaan, että vyötärö ei kapene yhtään.
Olen jättänyt kaiken makean syömisen,en ole ylipainoinen mutta silti vyötäröllä on makkara.
Johtuneeko iästä,en usko.
Olen nainen 58v. 160/ 57,5kg Siis ei ylipainoa,ainakaan jos käy tuolla sivuilla laskemassa oman painoindeksin.
Olis kiva kuulla miten muut hoitaa kuntoaan ja liikkuu.
MITEN HOIDATTE ??
9
372
Vastaukset
- on varmaan
provo, tai joku muu mättää..
- Aino & Kaino
Täällä kaksi oikein kunnon tytteliä, yhteispaino n. 170kg.
Hellyyttä kaipaa jokaisen keho ja hellyys tässä tapauksessa tarkoittaa kaiken hyvän nauttimista nimenomaan suun kautta.
Kokeile paljon suklaata, leivoksia ym, nyt juuri ovat erinomaisia laskiaispullat suurella määrällä kermavaahtoa. Myös lepo ja kunnon laiskottelu ovat tärkeitä.
Hyvää laskiaistiistaita. Muistakaa hemmotella itseänne!- ent.tehtaantyttö
yhdyn täysin sydämin mielipiteesenne! Hyvää laskiastiistaita, muistakaa syödä laskiaspullia kermavaahdon ja mantelimassan ja mansikkahillon kera! Minä ainakin syön. Hyvät kaffeet siinä sitte...:)
t.friidu
- tähän ikään
Vaihdevuosien jälkeen naisen kurvit alkavat häipyä ja vartalo alkaa muovautua enmmän miehiseen suuntaan. Suojarasvaa tulee nimenomaan kylkiin ja vyötärö paksuuntuu jonkinverran. Olen itse 163/60, mielestäni normaalipainoinen. Liikun paljon ja monipuolisesti, mutta vyötärö ei hoikistu enää entiselleen vaikka miten yrittäisi. Eiköhän meidän ole syytä hyväksyä itsemme tällaisina ja jatkaa vaan liikkumista terveys-syistä. Lääkärini oli sitäpaitsi sitä mieltä, että olen erinomaisessa kunnossa ja syytä laihduttamiseen ei ole.
- kiitos kysymästä:)
No jo on ongelma:DDD
Enpä näe tarpeelliseksi, ihan tavallinen hyötyliikunta, ei muuta.
Minä hyväksyn itseni ja sen etten koskaan enää pääsisi 30v mittoihini, johan luustokin on vahventunut vankasti.
Uskomatonta rääkkiä, kyllä tietysti kuolet terveenpänä, vaan kuolet kuitenkin.
Kohtuus kaikessa, niin pysyy järki päässä ja puossa! Työmatkaliikunta ja työnteko riittää raksaharrastuksen ja lapsenlapsenhoidon(7v) lisäksi.Siinä on liikuntaa vaikka muille jakas ja enenpään loppuu aika.
- Rocellii
sykemittari
siitä näet millaisella sykkeellä täytyy liikkua, että rasva palaa ja kunto kohenee
itse en "harrasta" silleesti,,mutta pidän yllä aina jotain pientä....- ent.tehtaantyttö
kyllä siinä kunto kohoaa..vesijumppaa harrastan. Nyt breikki...mutta, kun taas aloitan niin 4 x viikossa 1/2 tuntia kunnon jumppaaa ja vesijuoksua...muuten en tuota liikkumista aktiivisti "harrasta".
- indeksi
Noilla mitoilla ei käsittääkseni ole olemassakaan mitään ongelmaa. Miksi siis laihdutat? Vyötärönmalli puolestaan riippuu perusrakenteesta. Miksi et voisi olla sellainen kuin olet, noilla mitoilla vyötärö"makkara" ei mitenkään voi olla sellainen että sitä huomaisi kukaan muu kuin sinä itse. Eikä se muutenkaan ole ihmisen tärkein kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601