Miten miniläppäriin saa kätevimmin ajettua jonkun virusohjelmiston, kun niissä ei tosiaan ole CD-asemaa.
Virusohjelma miniläppäriin.
7
716
Vastaukset
verkosta.
joku kevyt ja ilmainen. niiden käyttäjät osaavat varmaan suositella jotain. itse en käytä mitään muuta kuin käyttiksen omaa palomuuria.- toimii F-
secure 2009 acer one:ssa..latasin suoraan.Ilmaisista Avast.
- .............
toimii F- kirjoitti:
tai avira
- Notron
............. kirjoitti:
tai avira
Katos vaan, että jotain saa vielä ilmaiseksi. Kiitos vinkistä :)
- on hyvä
toimii F- kirjoitti:
voin suositella. Ilmainen ja toimii mulla ainakin hyvin.
- keksa
on hyvä kirjoitti:
voin suositella. Ilmainen ja toimii mulla ainakin hyvin.
että mikä niistä syö eniten tehoja.
Avast ja f-secure tais olla just niitä resurssisyöppöjä - fundamentalist
keksa kirjoitti:
että mikä niistä syö eniten tehoja.
Avast ja f-secure tais olla just niitä resurssisyöppöjäVanhoja koneita harrastavana käytän
paljon AVASTia.
Tämäkin mopo, jolla nyt kirjoitan toimii sillä ihan
kohtuullisesti.
F-Securella ei ole toivoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2301743- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad47893- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23682Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627