Republikaanit hylkäämässä kreationismin ?

Vähän huhunomaista, mutta olen nähnyt kirjoituksia että USAssa republikaanien kenttäväki, ainakin maltilliset olisivat nyt kääntämässä selkänsä kreationismille, jota republikaanit ovat aina tukeneet ja josta kirjoittaneet puolueohjelmiinsa.

Syyt on varsin maalliset : jo kahdet hävityt vaalit peräkkäin. (Ensin dem. Nancy Pelosi et al valtaan ja nyt Obama voitti kreationistiset McCain Palinin, jota jälimmäistä hihhulia monet maltilliset häpesivät jo aiemmin).
Myös tahriintuminen moraaliseen sontaan(IRAQ-hulluus, kidutukset, oman väen lahjusskandaalit jne) eivät innosta punastellen kulkemaan rinta rinnan tekopyhänä tekopyhien kreationistien kanssa, jotka ovat aina varoitelleet evolutionistien alhaisesta moraalista mutta johon sontaan itse sotkeutuivat pahemman kerran.

11

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.Evonen

Eihän totuus ole äänestyksen tulos!
      Tosiasia pysyy totena ilman ihmisten tunnustustakin.

• Akkad

»Tosiasia pysyy totena ilman ihmisten tunnustustakin.»

Tarkoitatko evoluutioteorian todenperäisyyttä? Näinhän se on.

• Mr.K.A.T.

lapsille kouluissa kunnollisesti jos oikeistolaiset vanhemmat ei koululautakunnissa hyväksy evoluution, ilmastonlämpenemisen, tupakan haittojen ym faktoja..

• ei ole jos
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

lapsille kouluissa kunnollisesti jos oikeistolaiset vanhemmat ei koululautakunnissa hyväksy evoluution, ilmastonlämpenemisen, tupakan haittojen ym faktoja..

sitä ei myönnä. Tuttu taktiikka suurvenäjältä. Jos joku julkea esittää eriävän mielipiteen, siperia kutsuu.

• Silmät avautuvat

Hienoa että olet samaa mieltä. USA:n maltilliset uskikset kääntävät selkänsä vääräoppisille äärikristityille ja uskaltavat avoimin mielin hyväksyä evoluution todellisuuden.

• H.Evonen
        Silmät avautuvat kirjoitti:

Hienoa että olet samaa mieltä. USA:n maltilliset uskikset kääntävät selkänsä vääräoppisille äärikristityille ja uskaltavat avoimin mielin hyväksyä evoluution todellisuuden.

Mitä sitten? mikä muuttui todeksi jos "maltilliset" myöntyvät?

• uskonnolisen
        H.Evonen kirjoitti:

Mitä sitten? mikä muuttui todeksi jos "maltilliset" myöntyvät?

ääriliikkeen kannatus laskee. Sinänsä hyvä vain uskonto-käsitteen kannalta, että tällainen eitoivottu ääriliike, kuten kreationismi, menettää suosiotaan. Onhan se yleinen naurunaihe sivistyneissä maissa..

• H.Evonen
        uskonnolisen kirjoitti:

ääriliikkeen kannatus laskee. Sinänsä hyvä vain uskonto-käsitteen kannalta, että tällainen eitoivottu ääriliike, kuten kreationismi, menettää suosiotaan. Onhan se yleinen naurunaihe sivistyneissä maissa..

Eivät tosiasiat muutu kannatuksen mukaan!

• empä olisi

halunnut uutta sotaa, joten tämän vuoksi olisin ennemmin valinnut Obaman, jos olisi pakkoäänestää. Mutta jonkinlaisena pasifistina en olisi äänestänyt ketään, koska mielestäni kukaan maailman hallitsija ei ansaitse ääntäni, ja meillä ei ole demokratiaa kuitenkaan, kun kaikki ei äänestä. Vain jos olisi laki, että pakko äänestää, ja jollei äänestä niin tulee 1000 euron sakot, sillin voisin äänestää.

• unohdin vielä sanoa

ett kreaionismin kanssahan uolla ei ole itään tekemistä, pikemminkin päinvastoin. Yleensä on niin että katolinen kirkko haluaa noita sotia ja se löytää kannattajia ja sen sellaista saadakseen ne aikaan. Juuri pelolla on pyritty siihen, etä ihmiset äänestäivisävt sotaisia johtajia, kun ei uskota Jumalaan ja Bush ja se Clintonhan kummatkin ovat vapaamuurareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2120
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2016
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      2004
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      15
      1291
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1007
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      956
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      864
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      827
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      809
    Aihe