Kreationisti Ray Comfort on nostanut tarjouksen $20 000:een dollariin, jonka on valmis tarjoamaan Richard Dawkinsille, että Dawkins suostuu debattiin hänen kanssaan.
Dawkins vaatii että
-Comfortin on kerättävä $100'000 Richard Dawkins säätiölle,
-heidän saatava filmata tämän "banaanimiehen" kanssa käymänsä debatti jotta voi julkistaa maailmalle.
-Comfortin on toistettava "banaani"-argumenttinsa.
Saa nähdä haluaako kreationisti(t) suostua ja lahjoittaa $100 000 näihin ehtoihin ?
http://scienceblogs.com/pharyngula/2009/02/got_100000.php#comments
$100 000 dollarin suuri väittely ?
4
353
Vastaukset
- Akkad
Kyseessä taitaa olla tämä "banaanimies":
http://www.youtube.com/watch?v=Of90cKxSeuw- Muusis
Tarkottaako tämä sitä että ihmiset on tarkotettu syömään pelkästään banaaneja.
Kyl jos tarkemmin ajattelee, ei tää appelsiini mun käteeni oikeen sovikkaan. Emmä sitä voi syödä. - .......
Muusis kirjoitti:
Tarkottaako tämä sitä että ihmiset on tarkotettu syömään pelkästään banaaneja.
Kyl jos tarkemmin ajattelee, ei tää appelsiini mun käteeni oikeen sovikkaan. Emmä sitä voi syödä.ananas sopii myös hyvin kätöseen...
- evoilu on juuri tota
et linnottaudutaan pieneihin piireihin, tai kuten dawkins, jonnekin missä ei ole kreationisteja, jossa mielipiteen voi tuoda vapaasti esille ja saada omanmielistä hyväksyntää. Niinhän Darwinkin teki, oli yksin galapagossaarilla ilman kollegaa/avunantajaa eikä jutellut kenellekään. Sellaista se kuuhulluuskauheus saakin aikaan. Ei kannata sellaiseen alkaa. Seon hyvin synkkää ja ahdasmielistä ajattelua, eikä johda - onneksi - mihinkään, paitsi aprin hassun evon helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747