Suutelusta kipeäksi

poikaystävätyyppi

Sellainen asia vaivaa mieltä kun olen havainnut että aina kun suutelen tyttöystäväni kanssa enemmän kuin pusuttelua, tulen kipeäksi, eli seuraavana aamuna on kurkku kipeä ja imusolmukkeet turvoksissa. Olemme seurustelleet 8 vuotta ja ei tämän pitäisi ainakaan tottumuksesta olla kiinni, vaikka toki aika harvoin kiinnostaa sitä tehdä tämän takia.

Naisen hengitys haisee muutenkin aika usein suorastaan veret seisauttavalle..sanoo että johtuu siitä kun hän "nukkuu varmaan suu auki"..varsinkin aamuisin tuntuu että taju lähtee kun hän suunsa avaa ja puhuu.

Mutta hän kyllä yleensä pesee hampaansa ennen kuin tulee suutelemaan kun tietää tuon ja välillä sitten tehdään sitä, kyllähän minä siitä nautin ja muidenkin tyttöjen kanssa olen ennen tuota tehnyt hyvällä menestyksellä mutta tuon nykyisen kanssa tuun aina kipeeksi..

mistä toi mahtaa johtua? Muuten oon kyllä aina terve eikä tollaset vaivaa mutta suutelun jälkeen aina käy näin..sanomattakin selvää että se hieman vähentää halukkuutta siihen puuhaan kun seuraavat päivät huono olo.

tyttöystävältä lisäksi poistettu jo kauan sitten ennen seurusteluamme nielurisat kun hänellä oli jatkuvia infektioita, joten niistäkään hajun ei pitäisi johtua..

7

4741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äölöäålöä

      Taitaa olla ns. pusutauti. Haju lähtee SP-12 suuvedellä (saa apteekista ilman reseptiä).

      • poikaystävätyyppi

        vai että pusutauti...luulin että tuo olisi sellainen jota nyt ei montaa kertaa saman naisen kanssa tarvitsisi sairastaa..eikä oireet ole niin voimakkaita kuin mononukleoosissa jonka kerran sairastin, joka oli jotain aivan järkyttävää.


      • pusutauti
        poikaystävätyyppi kirjoitti:

        vai että pusutauti...luulin että tuo olisi sellainen jota nyt ei montaa kertaa saman naisen kanssa tarvitsisi sairastaa..eikä oireet ole niin voimakkaita kuin mononukleoosissa jonka kerran sairastin, joka oli jotain aivan järkyttävää.

        jos kerran olet sen jo sairastanut ja vielä oot monta vuotta ollut naisesi kanssa. voisiko olla että naisesi nielussa lymyilee jokin bakteeri tai virus kanta...? kuinkakohan hyvin naisystäväsi huoltaa hampaitaan ym? vaikee varmaan vihjata toiselle että "käytäpäs kulta sitä hammaslankaa", mutta kannattaa yrittää.


      • löskäpauhu
        pusutauti kirjoitti:

        jos kerran olet sen jo sairastanut ja vielä oot monta vuotta ollut naisesi kanssa. voisiko olla että naisesi nielussa lymyilee jokin bakteeri tai virus kanta...? kuinkakohan hyvin naisystäväsi huoltaa hampaitaan ym? vaikee varmaan vihjata toiselle että "käytäpäs kulta sitä hammaslankaa", mutta kannattaa yrittää.

        Juu sun muijalla on selvä tunkiokokki. Paskanlöyhy salpaa sinun tajunnan ja läppää kidan tukkoon


    • S_guru

      Haju suusta aamulla tulee siitä, että suun bakteerikanta pääsee yöllä kasvamaan syljen puutteen vuoksi. Syljellä on se tehtävä, että se myös huuhtelee bakteerikasvuston pois hampaiden pinnalta.

      Andy McCoyn leegot täytyi lopulta vaihtaa uusiin, koska Andy käytti metadonia ja heroinia, ja nämä aineet estävät syljen eritystä ja kuivattavat suuta. Ja kun suu kuivaa, bakteerit pääsevät iskemään.

    • Anonyymi

      Täällä tismalleen tuo sama ongelma. Asetelma tosin toisin päin. Olisipa kiva saada jostain tietoa tai apua tähän :(

    • Anonyymi

      Kyseessä voi olla pusutauti eli mononukleoosi. Se on syljen välityksellä tarttuva virustauti.
      Itselläni oli joskus nuorena, kun suutelu oli lähes pääharrastus tyttöystävän kanssa.
      Lääkäri määräsi jotain lääkettä ja neljä vuorkautta sairauslomaa!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe