Osuuspankki on perseestä!

Köyhä ja kyykytetty

Älä ikinä, koskaan mene Suomussalmen Osuuspankkiin lainapuolelle!

Tarkoitus on,että kun ihminen joutuu ahtaalle, niin hänet kyykytetään vielä alemmaksi. Varsinkin lainapuolella, missä vanhat iänkaiken pankissa olleet vittumaiset akat luulevat olevansa JUmalasta seuraava!!! HUOM! Luulevat!!!!!

NÄIN PALVELEE ASIAKASOMISTAJAN, MUKA KANSAn PANKKI! BOIKOTTIIN!!!!!!
VITUT, MUUTAN KIRJANI NORDEAAN!!!!!!!!!

11

2261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivat olla

      ...tuollaisia mutta kyllä ainakin isoimmissa kaupungeissa saa op konttoreissa ihan asiallisen palvelun. t. kokemusta on.

      • taisto, lisa

        on pk seudun op:sta ja itse voin kehua parhaaksi ainakin omien tarpeiden mukaan.. kokemusta nordea, sampo ja op. parhaan ja joustavan palvelun op:sta olen saanut tavallisissa pankki ja laina asioissa. suosittelen!


      • hyviä kokemuksia

        op ollut niin hyvä että nyt kun olisi pitänyt kieltäytyä opn suosittelemista sijoituksista. Kaikki mennyt metsään (rahastot) omat sijoitukseni ovat tuottaneet paremmin as osakket ja vuokratulot.
        Mutta alun sain opstä. Ja onhan se jakanut osinkoakin kohtalaisesti.


      • Isovaari Tampereelta
        hyviä kokemuksia kirjoitti:

        op ollut niin hyvä että nyt kun olisi pitänyt kieltäytyä opn suosittelemista sijoituksista. Kaikki mennyt metsään (rahastot) omat sijoitukseni ovat tuottaneet paremmin as osakket ja vuokratulot.
        Mutta alun sain opstä. Ja onhan se jakanut osinkoakin kohtalaisesti.

        Meidän suvulla myös hyvä maku suussa Osuuspankin (OP) asiakkaina. Näköjään vaihtelee aika paljon sen mukaan missä päin maata Osuuspankissa on asiakkaana. No nämähän ovatkin itsenäisiä osuuspankkeja.

        Meidän perheen raha asiointi on jo kolmannessa polvessa Tampereen Seudun Osuspankissa, ja koskaan ei ole oltu meille kenellekään tylyjä päin vastoin hyvin ystävällistä ja miellyttävää on palvelu ollut, ja aina on voinut korot ym. neuvotella esim. talletuksissa huomattavasti markkinakorkoja paremmiksi. No, kai se on sukuvika, että on tuo raha ja sijoittaminen kaikilla lähellä sydäntä ja kaikki jopa hulttio poikani on sen verran rahamies että aina on raha-asiansa säntillisesti hoitanut. Vaikka joskus on tempauksensa kyllä aiheuttanut ylimääräisiä sydämen tykytyksiä...

        Koko suku ollaan OP asiakkaita emmekä aio kyllä todellakaan "vaihtaa pankkia".


    • kokemusta minulla

      Vuonna 1960 oli yksi vuosi tekniikan opintoja takana eli näyttöä että lukupäätä hieman on, ja niin Hämeenlinnan Seudun Osuuskassa antoi hövelisti lainaa ja insinöörihän sitten pojasta tuli.
      Tapasin wanhan kassanjohtajan lyseomme juhlissa joku vuosi sitten ja muistutin tuosta lainansaannista, hänpä oikopäätä kysymään, että maksoitkos takaisin. Maksettukin oli ehtojen mukaan ja OP:n kirjoissa ollaan edelleen.

      • Menin Handelsbankkiin

        Noin 1992-1995 paikallinen OP tarjosi kultakorttia asiakkailleen, jossa 10000mk luotto ilman vakuuksia. Kesä oli tulossa, ja niin siis sitä anoin.

        Parin viikon odotuksen päästä vastaus; Emme myönnä ky. korttia koska olette yrittäjä, mutta vaimonne sen kyllä saisi koskapa on valtion leivissä. Omat luottotietoni olivat ok, mutta olin siis toiminimen omaava yrittäjä.

        Tampereen Handelsbankeniin, joka oli silloin aloittanut toimintansa, tästä suivaantuneena otin yhteyttä: Sama luotto halvempi korko pienelle yritysluotolle sekä erinomainen palvelu.

        Nyttemmin olen työkyvyttömyyseläkkeellä. mutta silti HB:n "leivissä". Miksi paikallinen OP mokasi luotettavan asiakkaan pankkisuhteen? Pankin henkilökunta kertoi päätöksen tapahtuneen no missäs muualla kuin Helsingissä.


    • Nordea,

      ei myöskään hyvä ratkasu. Sillä sielläkin monenlaisia propleemia on. Sen kokenu jo monen vuoden aikana....

    • Ei enää ikinä OP

      Saimme uskomattoman, käsittämättömän tylyä palvelua Vantaalla Tikkurilan Osuuspankista kun avasimme yrityksellemme tiliä. Jopa niin tylyä, että tästä eteenpäin myös henkilökohtaiset pankkiasiamme hoidamme muissa pankeissa. En suostu enää edes maksamaan samaan konserniin kuuluvan Pohjolan vakuutuksista, vaan kaikki vakuutuksetkin siirtyvät huomisesta alkaen toiseen vakuutusyhtiöön.
      Olen ERITTÄIN suivaantunut... Heh, kansan pankki TOSIAAN!!!

    • 9:26

      menitkö mokaamaan jouduit ojasta allikoon jos nordeaan menit.

    • Anonyymi

      Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) asiakkaan KARU kokemus


      *****HYVÄ KELLO KAUAS KUULUU, PAHA KELLO VIELÄ KAUEMMAS*****

      ”Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas”, sanoo vanha sanonta. Asiakkaan kokemukseen ei ole varaa suhtautua välinpitämättömästi. Parhaimmassa tapauksessa tyytyväinen asiakas toimii kävelevänä käyntikorttina.
      ****************************************************************************************

      Tämä on siis henkilökohtainen kokemukseni ja kadun, että olen koskaan ollut Tampereen Seudun Osuuspankin asiakas. Tämä asia kaduttaa eniten.

      Saan rahani vielä takaisin, koska on olemassa oikeus ja kanavat siihen, muilla laillisilla ja virallisilla instansseilla.

      Asia etenee....................... joten kuittailu rahan menetyksestä on nyt merkityksetöntä.

      Asumme oikeusvaltiossa ja Tampereen Seudun Osuuspankki luuli heittävänsä asiakkaan kuin märän rätin seinään.

      *****Luottamus Tampereen Osuuspankkiin (Tampere) meni nyt 100 %:sesti*****

      Rahani ryöstettiin virtuaalivaluutta huijauksessa. Menetin 24 vuoden säästöni.

      Finanssiavalvonta sanoi minulle lohdutukseksi: Ajattele, se on vain rahaa.

      Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) :

      Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) välitti varani Binancelle yhteensä 10 kertaa, mikä vastuu on Pankilla ?

      Kovat oppirahat tuli maksettua ja suhtautuminen Tampereen Seudun Osuuspankkiin muuttui siis 100 prosenttisesti.

      Osuuspankki ei varoita Binancesta millään lailla sivuillaan. Miksi ei varoita ????

      Olen saanut rikoskomisariolta todisteen kirjallisena dokumenttina Binancesta:

      - Binance on yhtiö, jolla ei virallisesti ole edes kotipaikkaa, eikä näin myöskään valtiota, jonka lainsäädännön alla se toimisi.

      Tampereen Seudun Osuuspankin toimihenkilö on sanonut minulle puhelimessa lauseen: Se on Osuuspankin oma asia vastuullisuus ja riskienhallinta.

      Siirtoja oli siis 10 kpl n. 1 kuukauden aikana ja Tampereen Seudun Osuuspankki ei kyseenalaistanut siirtoja kertaakaan ja soittanut minulle, olisin säästynyt huijatuksi tulemiselta näin kokonaan.

      Kuitenkin Tampereen Seudun Osuuspankin virkailija soitti minulle muutama kuukausi sitten ja tivasi minulta tiukasti puhelimessa, 100 euron siirtoa NorthCrypto asiakastililleni, että mikä siirto tämä on.

      NorthCrypto on finassivalvonnan alainen toimija.

      Mikä on Northcrypto?

      Northcrypto on turvallinen ja helppokäyttöinen kryptovaluuttojen kauppapaikka Suomesta. Olemme Finanssivalvontaan rekisteröitynyt reguloitu toimija.

      https://www.northcrypto.com/fi

      Voinko laittaa Tampereen Seudun Osuuspankin vielä vastuuseen lakiavun toimesta ? ( on kanavat )

      Yhteenveto: Olkaa varovaisia Pankkien kanssa ja muistakaa, että pankinjohtajat ja muut pankeissa olevat toimihenkilöt eivät ole aina sitä miltä näyttävät. Heille on tärkeintä, että oma palkka juoksee ja naurattaakin välillä.

      ****************************************************************************************
      *****HYVÄ KELLO KAUAS KUULUU, PAHA KELLO VIELÄ KAUEMMAS*****

      ”Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas”, sanoo vanha sanonta. Asiakkaan kokemukseen ei ole varaa suhtautua välinpitämättömästi. Parhaimmassa tapauksessa tyytyväinen asiakas toimii kävelevänä käyntikorttina.
      ****************************************************************************************

    • Anonyymi

      Osuuspankki pettää aina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe