Hei,
Olemme ystäväni kanssa miettineet hyvää liikeideaa. Tällä hetkellä henkilöstövuokrausfirmoilla, isännöitsijöillä ja elintarvikeyrittäjillä näyttäisi pyyhkivän ihan hyvin. Haluaisin nyt puolueettomia mielipiteitä henkilöstövuokrausfirman perustamisesta. Mitenkä se käytännössä toimii? Mitä edellyttää, jotta sellaista voi pyörittää (kannattaako olla jokin amk tai yliopistokoulutus)? Mitkä ovat pahimmat riskit ko. alalla? Millä tavalla henk.v.firmoilla on tapana hankkia asiakkaita? Jos tästä aiheesta on jossain tarkempaa keskustelua/infoa, niin lisäile ihmeessä linkkejä! Ja jos itse olet mietiskellyt myös henkilöstövuokrafirman tyylisen yrityksen perustamista, niin ota ihmeessä yhteyttä , niin voidaan jakaa ajatuksia! Vastauksia odotellen,
Blace
Henkilöstövuokrausfirman perustamisesta
5
819
Vastaukset
- jaames
henkilöstövuokrausfirmoilla menee päin peetä, eiköhän liikevaihdoista ole häipynyt hetkessä joku 60-80%?
Odota aikaa parempaa ja erikoistu sitten jonkin tiettyyn alan. Esim. Ravintolat-alaan, välitä kokkeja ja baarimikkoja. Ja portsareita, tipit ittelle tietty - heheh laita mailia mulle niin voidaan alkaa yhdessä miettimäään ideaa!!!
[email protected]- haltuun
Kannattaa erikoistua yhteen tai muutamaan alaan, koska kyseisten alojen työehtosopimukset tulee olla hallussa. Vaikka palkanlaskenta ulkoistetaankin, ei usean työehtosopimuksen hanskaaminen palkanlaskentatilanteessa ole helppo juttu.
Hinnoittelukaan ei ole oikealla pohjalla jos työehtosopimuksien aiheuttamat kustannukset eivät ole tiedossa.
Palkanlaskenta on ehkä vaativin osa tätä businesta ;)- BlaceE
Niin aivan. Tarkoitat siis, että juuri tuossa henkilöstövuokrausfirmassa pitää olla hanskassa monen eri alan TES? Se on tietysti ymmärrettävää, että näin pitääkin olla! Mutta onneksi tästäkin on mustaa valkoisella :)
- työnantaja.
Niin, laitoin työnhakuilmoituksen mol:n sivuille sain 722 vastausta työtähakevilta työntekijöiltä ja kymmenisen työvoimavuokrausfirmoilta.
Eikö ne tajua , että nyt on sellaiset markkinat, et voit valita työntekijäsi eikä sun tarvitse tyytyä ihan kehen vaan joka tekee millätahansa palkalla ihan mitä vaan jonkun henkilöstövuokrausfirman orjana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592