elikkä onko koululääkärikkä "tavallinen" tapa tuo että laitetaan kassien alle sellanen kylä lusikkapri että tulee erektio että se ämmä näkee onko joku saatana vitun tiukka.
Meinaan en oo ennen tiennyt että se tehdään lääkärillä tommotti.
Ei muuten ollut kiva seistä sen ämmän edessä kyrpä suorassa ku se väänteli ja käänteli ja venytteli.
Eikä tuo alun lusikkahommakaan tuntunut LIIAN hyvältä.
PS: ikää on 16
kylmät lusikat
14
7278
Vastaukset
- joku
Jopas on pervoiluksi mennyt, ei minun kouluaikana mitään tuollaista ollut..
- kokenut
Kyllä tuo sama lusikka temppu tehtiin aikanaan minullekin, mutta ei se ämmä mitään väännelly tai käännelly, ei edes koskenut mun vehkeeseen. Tarkotus oli varmaan vaan kattoa seisooko kalu vai onko impotentti. Niin ja tuo homma tehtiin viidennellä, eli ala-asteella. Myöhemmissä tarkkarikäynneissä ei vehjettä tarkistettu....
Näin siis mulla, eli sillon 80-luvulla. Nykyään on varmaan tarkempi kikkelin tarkastus. - joku
kokenut kirjoitti:
Kyllä tuo sama lusikka temppu tehtiin aikanaan minullekin, mutta ei se ämmä mitään väännelly tai käännelly, ei edes koskenut mun vehkeeseen. Tarkotus oli varmaan vaan kattoa seisooko kalu vai onko impotentti. Niin ja tuo homma tehtiin viidennellä, eli ala-asteella. Myöhemmissä tarkkarikäynneissä ei vehjettä tarkistettu....
Näin siis mulla, eli sillon 80-luvulla. Nykyään on varmaan tarkempi kikkelin tarkastus.Itelläni lääkärintarkistukset oli 90-luvun puolivälissä (joskus viidennellä tai kuudennella)ja sillon se akka hyvin pikaisesti palleja roplasi eikä muuta tarkastusta koskaan ollutkaan, eikä muillakaan meidän koulussa kuulemma, eroja lienee paikkaunnittain ja kouluittakinkin, mutta aika typerää tuollaiset pervotestit. Jos kokee itsellään ongelmia niin lääkäriin vaan, eikä vaan kaikkia jonossa roplattaviksi..
- ihmetys maksimus
Koulussa aina kyllä puhuttiin tuosta testistä..eikä sitä sitten ainakaan mun kohdalleni tullut koskaan ja päättelin sitten että se olisi jokin urbaani legenda.Mutta jos tosiaan tuollaista tehdään niin kyllä siitä pitäs olla ensiksi potilaan suostumus. On tuo sen verran noloa,että pistäisin sen jo seksuaaliseksi häiriköinniksi.
- mies22
toihan on ihan urbaani legenda..!
siis mitäköhän sillä kylmällä lusikalla muka testattaisiin oikeasti??? että seisooko vai?? no ei mulla ainakaan seiso jos joku karsee terkka tulis tunkee lusikkaa kassien taakse, enkä silti oo impotentti. Jos tuo testi olis pätevä, niin ois kyllä erektion saanti helppoa puuhaa..! - Touhua
Tuohan on aivan tavallinen toimenpide missä katotaan onko tiukka nakha tai impotentti...
Jos se olisi seksuaalista häirintää niin tuolla ämmällä olisi varmaan 667 syytettä...
- Kundi
Ei tuollaista lusikkatemppua pitäisi tarvita. Kyllä minulla aikoinaan ja varmasti useimmilla muillakin on riittänyt, että kysyy. Kyllähän sitä nyt itse osaa sanoa onko se esinahka tiukka vai ei. Herranjestas.
- eräs
Jos tuo lusikkatesti on totta on niin huhhuh, seuraavaksi pistävät varmaan oppilaat naimaan toisiaan ja katsovat että varmasti osaavat, tekevät oikein ja sanotaan että siinä iässähän sitä jo pitääkin. Ja sitten vielä ne terveystiedon ja biologian pervoilut, ei ole koulu enää samanlainen mitä se joskus hyvinä aikoina oli..
- Jäbä
eräs kirjoitti:
Jos tuo lusikkatesti on totta on niin huhhuh, seuraavaksi pistävät varmaan oppilaat naimaan toisiaan ja katsovat että varmasti osaavat, tekevät oikein ja sanotaan että siinä iässähän sitä jo pitääkin. Ja sitten vielä ne terveystiedon ja biologian pervoilut, ei ole koulu enää samanlainen mitä se joskus hyvinä aikoina oli..
Et pääsis vähän koeajaa luokan muijia.
Ei hullumpi idea.. - Bjoe
Jäbä kirjoitti:
Et pääsis vähän koeajaa luokan muijia.
Ei hullumpi idea..Käsitin, et joskus aikoinaan on lusikalla tehty. Joskus 80-luvulla kun olin 16-17 naislääkäri lukiossa roplas palleja ja veteli esinahkaa. Olin hiukka hölmistynyt, nolo tilannehan se, kun ensin muka ryhtiä kokeillaan selän takaa ja yhtäkkiä käsi on kalsareiden alla. Mitä olen kuullut mulle tää tehtiin verrattain myöhään, sillä en ylä- tai ala-asteella tällaiseen joutunut. Mitähän tarkoitusta koko koe edes palvelee?
Toisaalta muijathan rupeaa ramppaamaan samoihin aikoihin gynekologilla, et eipä se nyt verrattuna niin karmea juttu ollut enkä mitään traumoja saanut. - miu
Bjoe kirjoitti:
Käsitin, et joskus aikoinaan on lusikalla tehty. Joskus 80-luvulla kun olin 16-17 naislääkäri lukiossa roplas palleja ja veteli esinahkaa. Olin hiukka hölmistynyt, nolo tilannehan se, kun ensin muka ryhtiä kokeillaan selän takaa ja yhtäkkiä käsi on kalsareiden alla. Mitä olen kuullut mulle tää tehtiin verrattain myöhään, sillä en ylä- tai ala-asteella tällaiseen joutunut. Mitähän tarkoitusta koko koe edes palvelee?
Toisaalta muijathan rupeaa ramppaamaan samoihin aikoihin gynekologilla, et eipä se nyt verrattuna niin karmea juttu ollut enkä mitään traumoja saanut.Lusikkatestillä ja kivesten kopeloinnilla tarkastetaan onko kivekset jo laskeutuneet,ihan niinkun koiriltakin.
- DD-P
miu kirjoitti:
Lusikkatestillä ja kivesten kopeloinnilla tarkastetaan onko kivekset jo laskeutuneet,ihan niinkun koiriltakin.
Eli ei siinä mitään laskeutta katota vaan sitä onko "verisuonet" kunnossa eli tuleeko verta kyrpään ja nousee pystyyn...
Ja on näköjään aika kauheeta ku on niin kauheeta kun jostain kyrvästä jotain katotaan...
- Nuori äijä
Elikkä olen ihan tavallinen ja samoihin aikoihin tehtiin tuo ja noin 3 muuta "juttua" erilaisilla "välineillä"... kaikkea alipainesydeemei ja muit.
Mutta ne jätän mainitsematta ettei porukka "sekoa" lisää!
Kun noi nuorten jutut on niin kauheita teille...
mitä lie? - jkjhg
Tais varmaan pikkusen nipistää toi jos se jollain hapolla kylmennettiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n342448Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1042339Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk211410Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491237Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331172Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o30976- 73912
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11841- 53765
- 56754