Moi!
Etsin edelleen nuoruuden ihastustani Eija Laukkaa...Laukka oli ainakin tyttönimeltään. Laitoit jokin aika sitten tekstiviestin, mutta onnistuin hävittämään numerosi. Asuit Jyväskylässä Puistokadulla nuorena. Jos tämä osuu silmääsi ja tunnistat itsesi ota yhteyttä. Saat numeroni tiedustelusta. Yhteydenottoa odotellen... ;)
Eija Laukka
6
734
Vastaukset
- hitto.
kuka perk.. täällä pelleilee mun nimellä
- eijalyyti
HITTO MITÄ HITTOJA !!!Eija ei anna ........
- suvi mäki.
sori väärä ihminen.
- anneli k
sehän on jo vanha akka ei hampaita ei tukkaa hih hih .....
- fiffu
Taitaa sulta itseltä puuttua niin hampaat kuin tukka ja tainnut siinä sivussa puota pari ruuviakin.
Mulla kyllä on tallella,jopa ne ruuvit.
Anneli ottaa nyt pillerinsä ja menee kiltisti vuoteeseen.
T. Eija Laukka
- fiffu
Tämä osui silmiini nyt vasta,kirjoita [email protected]
Ja voi olla että olen jo vanha,mutten sen vanhempi kun Maunokaan,joten koitas nyt Pappa löytää tämä ja kirjoittaa. Eli Mauno Pitkänen,Haperotieltä vuonna 1975,minä olen etsimäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482