Onko hometta

Keskusteli virisi kaupungin kiinteistöjen homeongelmasta ja nyt sitten taas valtuustosalissa on käyty keskustelua paloaseman tilanteesta.

Aikanaan olen asiasta kirjelmöinyt Lieksan kaupunginhallitukselle Lieksan kulttuurikeskuksen tiloista olevasta havainnosta, niin nämä Meidän asiantuntijat silloin väitti asian olevan toisin.
Missä on nyt nämä vastaväittäjät joka olette tohtoreita?
Aikanaan homekorjaus suoritettuna olisi tullut halvemmaksi veronmaksajille.
Markku Korpinen

4

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faaraon paska

Mitähän vielä keksinet tänne kirjoitella.

No, asiaan! Mullla on hometta jääkaapissa olevassa sinihomejuustossa.

• Nauti juustostasi,
        Kaikki ei homeesta pidä ja tajuaa joskus liian myöhään kun on altistus jo tapahtunut.
        Home vaatteista voidaan pestä piimällä mutta rakennuksissa ne pitää poistaa ja niissä korjauksissa pitäisi olla asiantuntevaa alipaineistettu tila.
        Miten lienee nyt kulttuurikeskuksen osalta onko ilmastointilaitteet päällä viemässä itiöitä joka puolelle ja työntekijät vaatteissa muualle.MK

• Raksis
        markkukorpinen kirjoitti:

Nauti juustostasi,
        Kaikki ei homeesta pidä ja tajuaa joskus liian myöhään kun on altistus jo tapahtunut.
        Home vaatteista voidaan pestä piimällä mutta rakennuksissa ne pitää poistaa ja niissä korjauksissa pitäisi olla asiantuntevaa alipaineistettu tila.
        Miten lienee nyt kulttuurikeskuksen osalta onko ilmastointilaitteet päällä viemässä itiöitä joka puolelle ja työntekijät vaatteissa muualle.MK

Mitäs jos luottaisit nyt vaan. Eiköhän siellä ole ammatti-ihmiset paikalla. Vai pitäskös sun mennä huomenna paikalle valvomaan?

• Raksis kirjoitti:

Mitäs jos luottaisit nyt vaan. Eiköhän siellä ole ammatti-ihmiset paikalla. Vai pitäskös sun mennä huomenna paikalle valvomaan?

HYvä asia jos homekorjaus suoritetaan niinkuin pitää.
        Mutta millaista rakentamista aikanaan on ollut ja millaisia asiantuntijoita oli jälkeenpäin.
        Asiasta olen muualla aikaisemmin kirjoittanut mitä tapahtu yrjölän osalta ja mitä voi tapahtua missä vaan.
        Kuitenkin asiallista tietoa saa homekorjauksesta sisäilmakeskuksesta ja myös Lieksata Silmu tuvalta.
        Myös olen aikanaan lahjoittanut hengitysyhdistyksen puolesta cd rom Nuorisotoimeen ja kirjastoon
        Sisäilmaston käsikirja ja käytännön ilmanvaihto.
        Olen myöskin asiasta puhunut yhdistyksissä joita nämä asiat on kiinnostaneet.Olen hyvinkin luottavainen mutta joskus soppii eppäillä asioita ja asiain hoitajia.
        Hyviä Ilimoja vaan terveisin Markku Korpinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5754
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5275
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3103
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2854
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57