Ajelin kotiinpäin raskaan työpäivän jälkeen.Tunsin itseni väsyneeksi ja masentuneeksi. Silloin mieleeni välähtivät sanat kuin salama kirkkaalta taivaalta:" Minun armossani on sinulle kyllin."
Kotiin päästyäni otin Raamatuni, ja nämä sanat avautuivat minulle muodossa "MINUN amossani on sinulle kyllin".Purskahdin nauramaan ja sanoin:"Niinhän se onkin Herra!"
En ollut koskaan ennen ymmärtänyt, mitä Aabrahamin pyhä nauru oli, mutta silloin ymmärsin. Se saattoi epäuskon häpeään.
Mieleeni tuli pieni janoinen kala, joka suuren virran varrella olisi huolissaan sen kuivumisesta, ja "Isä Thames" sanoisi:"Juo vain rauhassa, kalanen, virtani vesi kyllä riittää sinulle!"
Oi veljet ja sisaret, olkaa suuria uskovaisia! Pieni usko vie sielunne taivaaseen. Mutta suuri usko tuo taivaan sieluihinne! Taivaan pankissa on aina tilillänne miten paljon tarvitsettekaan. Siellä odotetaan teidän käyttävän tiliänne runsaasti.
Kirjasta: "Virtoja erämaassa" 26.2.
Päivän sana
1
121
Vastaukset
- Päivän Sana
Päivän Sana
Mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas,
suuren rakkautensa tähden, jolla hän on
meitä rakastanut, on tehnyt meidät,
jotka olimme kuolleet rikoksiimme,
eläviksi Kristuksen kanssa - armosta
te olette pelastetut -.
Ef. 2:4-5 (KR33/38)
Uskonkirjat.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43799- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674