Ajelin kotiinpäin raskaan työpäivän jälkeen.Tunsin itseni väsyneeksi ja masentuneeksi. Silloin mieleeni välähtivät sanat kuin salama kirkkaalta taivaalta:" Minun armossani on sinulle kyllin."
Kotiin päästyäni otin Raamatuni, ja nämä sanat avautuivat minulle muodossa "MINUN amossani on sinulle kyllin".Purskahdin nauramaan ja sanoin:"Niinhän se onkin Herra!"
En ollut koskaan ennen ymmärtänyt, mitä Aabrahamin pyhä nauru oli, mutta silloin ymmärsin. Se saattoi epäuskon häpeään.
Mieleeni tuli pieni janoinen kala, joka suuren virran varrella olisi huolissaan sen kuivumisesta, ja "Isä Thames" sanoisi:"Juo vain rauhassa, kalanen, virtani vesi kyllä riittää sinulle!"
Oi veljet ja sisaret, olkaa suuria uskovaisia! Pieni usko vie sielunne taivaaseen. Mutta suuri usko tuo taivaan sieluihinne! Taivaan pankissa on aina tilillänne miten paljon tarvitsettekaan. Siellä odotetaan teidän käyttävän tiliänne runsaasti.
Kirjasta: "Virtoja erämaassa" 26.2.
Päivän sana
1
107
Vastaukset
- Päivän Sana
Päivän Sana
Mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas,
suuren rakkautensa tähden, jolla hän on
meitä rakastanut, on tehnyt meidät,
jotka olimme kuolleet rikoksiimme,
eläviksi Kristuksen kanssa - armosta
te olette pelastetut -.
Ef. 2:4-5 (KR33/38)
Uskonkirjat.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233