Ajelin kotiinpäin raskaan työpäivän jälkeen.Tunsin itseni väsyneeksi ja masentuneeksi. Silloin mieleeni välähtivät sanat kuin salama kirkkaalta taivaalta:" Minun armossani on sinulle kyllin."
Kotiin päästyäni otin Raamatuni, ja nämä sanat avautuivat minulle muodossa "MINUN amossani on sinulle kyllin".Purskahdin nauramaan ja sanoin:"Niinhän se onkin Herra!"
En ollut koskaan ennen ymmärtänyt, mitä Aabrahamin pyhä nauru oli, mutta silloin ymmärsin. Se saattoi epäuskon häpeään.
Mieleeni tuli pieni janoinen kala, joka suuren virran varrella olisi huolissaan sen kuivumisesta, ja "Isä Thames" sanoisi:"Juo vain rauhassa, kalanen, virtani vesi kyllä riittää sinulle!"
Oi veljet ja sisaret, olkaa suuria uskovaisia! Pieni usko vie sielunne taivaaseen. Mutta suuri usko tuo taivaan sieluihinne! Taivaan pankissa on aina tilillänne miten paljon tarvitsettekaan. Siellä odotetaan teidän käyttävän tiliänne runsaasti.
Kirjasta: "Virtoja erämaassa" 26.2.
Päivän sana
1
120
Vastaukset
- Päivän Sana
Päivän Sana
Mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas,
suuren rakkautensa tähden, jolla hän on
meitä rakastanut, on tehnyt meidät,
jotka olimme kuolleet rikoksiimme,
eläviksi Kristuksen kanssa - armosta
te olette pelastetut -.
Ef. 2:4-5 (KR33/38)
Uskonkirjat.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018724- 675674
- 245267
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375156Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384991Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774889- 624433
- 434097
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483387- 493085