Miksi viranomaisrikollisuusviesti

on poistettu alla?

Miksi viranomaisuusrikollisuusviesti on poistettu alla?? Äsken näkyi vielä otsake, viesti itse oli poistettu. Nyt ei enää näy edes otsake. Miksi näitä poistetaan? Eikö kansalle haluta antaa tietoa tämmöisistä asioista? Olisi ollut mielenkiintoista lukea.

Olisi erittäin mielenkiintoista saada lisätietoa näistä niin salatuista asioista, mihin poliisi on sekaantunut.

Kiitos kun joku laittoi fi-raggae.com -sivuston. Siitä saa ainakin lisätietoa. Olen järkytyksellä lukenut näitä tiedotteita. En ikinä olisi uskonut, että poliisit sekoavat johonkin näin rikolliseen niinkuin tämä Lappeenrannan suuri rahanpesujuttu.

6

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

tätä palstaa ei aleta sensuroimaan nyt kuin totuus alkaa paljastumaan.Ainakaan Uralinin toimesta asiokkaasti on toiminut ainakin tähän saakka.Kyllä poliisi osaa puolensa pitää ei Uralinin tarvitse harrastaa sensuuria heidän puolestaan.

Ja jos poliisi määrää poistamaan ,niin kai siitä voi kertoa ,ei kai se sentään ole salainen poliisi,Vai onko tämä vestien poisto osa poliisin tiedoitus strategiaa tässä wincapita jutussa .Jossa tätä julkisuutta on käytettty väärin ,vastoin eduskunnan säätämiä lakeja.

• wcwc

-ei liity mitenkään aiheeseen
      -salaliittohöpinöitä ei kukaan järkevä ota tosissaan

• syystä

Kun niitä ei lehdetkään uskalla kirjoittaa,olemme suomessa.

• ei puhuttaisi mitään
        syystä kirjoitti:

Kun niitä ei lehdetkään uskalla kirjoittaa,olemme suomessa.

muuta julkisuudessa ,kuin poliisin tiedoitus strategian mukaisia juttuja.

• Ei liittynyt verkostomarkkinointiin, tässä tuo poistetun viestiketjun aloitusviestissä ollut linkki http://www.fi-reggae.com/read.php?10,208065

Aihe liittyy poliisiin, ja täällä Suomi24:ssa on poliisi -palsta http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=123&conference=4500000000000084&subcat=293

Voisitko tehdä tuonne poliisi -palstalle aloituksen tuosta aiheesta, minulla ei ole -siirrä viestiketju työvälineitä, niin en voinut siirtää viestiketjua.

Oli toinenkin aloitusviesti jonka aamulla poistin, ja joka on nyt ilmestynyt uudelleen ketjun aloitukseen.

http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=144&Itemid=50

Tuosta tuli poistopyyntö ettei liity verkostomarkkinointiin.

Hyvää alkavaa viikonloppua!

• että koko

vincapita ei kuulu verkostomarkkinointiin ja poliisi tutkii asiaa.

Varmaan itsekkin ymmärrät ,että täällä vähän rönsyilee kirjoitukset .

Eihän noi ihmisoikeus jututkaan liity mitenkään verkostomarkkinointiin,mutta älä nyt ala niitä poistelemaan.

Taisi Uraliniin iskeä itse sensuuri ,pelotti että kohta poliisi ottaa yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe