Onneksi edes henki on hyvä.
Kenestä uusi toiminnanjohtaja?
suurkaupunkikouvolankookoo
5
206
Vastaukset
- Evérton
Ei ainakaan Siréniä. Toimi KooKoon managerina (eli kai siis käytännössä sama kuin toiminnanjohtaja) silloin, kun kaikki meni vihkoon.
- lähdössä kans?
Putin sano tammikuussa, että päätös jatkosta tehdään 1-2 viikon kuluessa ja sen jälkeen on kuitenkin ollut hiljaista... Mikä mättää? Rahat loppu? Vastauksia.
- Petteri Sihvoselle
Se voi hoitaa valmennuksen samalla.
- VaasanMaila
Ei ruplan arvon romahtamisella ole mitään tekemistä tämän toiminnanjohtajan vaihtumisen kanssa?
- Aurinkokuningas itse
Tamihan on luvannu jättää "tän saatanan kaupungin". Eli vapaana olis. Kannattaisko kysyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440