Katsoin viimeksi Kauniita ja rohkeita, kun Taylor kuoli. Nyt sattumalta katsoin ehkä 2 minuuttia ja häkellyin, kun Rich Ginger sanoi Phoebelle, että hän ja Rick Forrester eivät ole sukua??
Siis häh, eikös Rick ole Ericin ja Brooken lapsi ja Phoebe Ridgen ja Taylorin? ja eikös Ridge ole Ericin lapsi?
sukulaissuhteet?
3
671
Vastaukset
- tämän tiedän
Joskus - ehkä vuosi/kaksi sitten - selvisi, että Ridge on Massimon poika. Stephanie seurusteli nuorena Massimon kanssa, ja silloin Ridge sai alkunsa.
- Tekoälykkö
kun aikoinaan Bridget syntyi jouduttiin ottamaan verikokeet sekä Ridgeltä että Ericiltä. Silloin ei muka huomattu verestä, ettei Eric ole Ridgen isä. :D
Hauskaa.. - siitä,
Tekoälykkö kirjoitti:
kun aikoinaan Bridget syntyi jouduttiin ottamaan verikokeet sekä Ridgeltä että Ericiltä. Silloin ei muka huomattu verestä, ettei Eric ole Ridgen isä. :D
Hauskaa..että vielä silloin käsikirjoittaja ei ollut keksinyt noi "todella hyvää" juonenkäännettä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683