Onko suomalaiset liian tosikkoja?
Minun naapurit katsovat minua kuin muikkuvasusta,
kun ajan mersulla pihaan.
Onko suomalaiset liian tosikkoja?
4
235
Vastaukset
- Madam'
ajeletko niin holtittomasti? Vai oletko niin korskea käytökseltäsi,että peloitat heitä.
Emme ole.. Meillä on hyvä huumorintaju..
Sitä ei heti huomaa,kun heitämme huulta,senkun kerkiämme,naama vakavana..Se on taidelaji, sinänsä..hehheee...Ei elämä ole niin vakavaa,se on vieläkin vakavampaa..- ymmärrystä ei aina riitä
kaikkeen.
Jossain päin itseironiaa, joka vain suututtaa niitä,
jotka eivät ymmärrä.
- Vakavaa asiaa
Ota näistä ketjuista vaikka se maahanmuuttajien ketju tai joku muu vakavaa asiaa pohdiskeleva ketju, niin huomaat, etä pieninkin kevennys tyrmätään rajusti, eikä hyväksytä kuin yhdensuuntainen kannanotto.
Me olemme periatteen ihmisiä. Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1172256- 941533
- 421165
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1651051Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771007Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28907Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61895Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu23846Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38820Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56770