Aloitin muutama päivä sitten keskustelun aiheesta Sparecom, mutta nyt keskustelu on poistettu. Miksi? Mielestäni siinä ei ollut mitään sellaista,että olisi ollut syytä poistaa se. Voisiko palstan sheriffi kenties kertoa syyn? Olen kuullut, että aiemminkin Suomi24:sta on hävinnyt keskusteluja Sparecomiin liittyen...
Sparecom-keskustelu
7
905
Vastaukset
- KRP poistaa sen heti
Etkö tosiaan tiedä minkä takia se poistetaan heti kun ilmaantuu palstoille? Tämä on katkera salaliitto KRP:n ja palstan seriffin taholta. Näin meitä huijataan, eikä tämä ole ensimmäinen kerta
Jos tarkoitat minua uralin tämän palstan sheriffiä niin ei ole salaliittoa. En ole missään tekemisissä Keskusrikospoliisin kanssa,en näiden viestien osalta ja en muutenkaan ole koskaan joutunut tekemisiin Keskusrikospoliisin kanssa.
Keskusrikospoliisi, jos on yhteydessä tämän keskustelupalstan ylläpitäjään Eniroon, niin ne asiat ei tule minun tietoon.
Jos haluat laita Eniroon palautetta, tässä linkki http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
valitse kohta sheriffit.
Siitä tuli poistopyyntö, että koko viestiketju on poistettava.
- pyytää poistoa
mistä vaan ketjusta ja se lähtee kuin hauki rannasta?
- paistaa suomettuminen
pyytää poistoa kirjoitti:
mistä vaan ketjusta ja se lähtee kuin hauki rannasta?
läpi "tuli pyyntö ,että viesti piti poistaa". Mistä tuli pyyntö?
- vaan
, että poistettiin. Kaikkia asioita kun ei ole tarpeen ruotia pitkin palstoja. Mitä se edes hyödyttää? Varsinkaan, kun todella monella kirjoitajalla ei ole oikeaa tietoa asioista, olettamuksia vain tai jotain juoruja, joiden alkuperästä ei ole mitään tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685