Huomasiko kukaan muuten.

Huolestunut,

Silloin kun tänne tuli eilen se epätoivoinen kelanpompottama itsemurhaa suunnitteleva yksinhuoltajaihmispoloinen kertomaan viimeiset tekstinsä mitä oikeasti tapahtu?
Atesistit rupesivat tukemaan aloittajaa ja kertomaan että itsemurha ei ole ratkaisu ja kyllä se siitä kun vähän jaksaa kelaa vastaan sotia!
Uskovaiset taas hyökkäsi Ateisteja vastaan välittämättä pätkääkkään Aloittajasta!

sairasta menoa sanon minä uskovaisten puolesta!

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ollut ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinen.

• e.k.v

En tiedä mainittua tapausta, olin silloin varmaan tauolla. Tosin en näe syytä epäillä etteikö näin olisi silti käynyt.

Hihhulien moraali ja yleiset toiminta-tavat ovat juuri tuota mitä annat esimerkissäsikin ymmärtää.

• nimi merkki

Ja aivan erityisen tarkasti noteerasin hullujen hihhuleiden kommentit tähän tapaukseen.

Kyllä se on niin v-tun sairasta tuo kristinusko, jota valheellisesti markkinoidaan jonain rakkauden uskontona, mutta oikeesti KETÄÄN niistä ei kiinnosta mikään muu kuin se oma pelastus ja taivaaseen pääsy.
      MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ on se kristiuskon sanoma. Mitään muuta ei löydy. Vain ja ainoastaan se MINÄ MINÄ.

• e.k.v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27