saanko anteeksi Jumalalta jos teen virheen ja lopetan elämäni? joudunko helvettiin vai pääsenkö taivaaseen?
Saanko anteeksi
17
659
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Voit voittaa vastoinkäymisesi kun yrität ja olet sitkeä!!
kerro ongelmistasi niin autan jos voin!- rukoileva
Typeränä jäänyt velkaa yli tuhat euroa,vuokranmaksut rästissä. ei ole ketään joka auttaisi,ja elämäni muutenkin surkea.Olen jo vuoden rukoillut apua,mutta rukoukseni menevät taivaan tuuliin. Kaikesta melkien olen luopunut, tietokoneeni on ainoa yhteys ulkoelämään. Rukoilen ja toivon että saisin elämäni ja asiani järjestykseen. Olen toivoton.
Jumalan hyvä tahto ei ole että lopettasit elämäsi. Uskon että jokaiseen "umpikujaan" on ratkaisu. Tarkemmin en tiedä tilanettasi, mutta rukoile tai huokaile Isän puoleen(jos jaksat) ja ota hetki kerrallaan, ei tarvitse ajatella eikä jaksaa pidemälle. Niin kauvan kuin on elämää on toivoa.
- Pinkki
ja haluan jakaa sen kanssasi. Olen elänyt vaikeita aikoja. Erään kerran ajattelin, etten enää jaksa. Keräsin kaikki lääkkeet lähettyvilleni, jotka omistin. Sitten rukoilin Jumalaa ja pyysin anteeksi. Tämän jälkeen avasin vielä raamatun lukeakseni jotain itselleni jäähyväiseksi. Eteeni avautui sivu jossa luki muita paljon isommilla kirjaimilla "Elämä ristiriitaisuudessaankin on perempi, kuin kuolema joka lopettaa kaiken." Siis älä päätä elämääsi, vaan usko elämäsi Jumalan käsiin. Hän pitää huolen sinusta. Tätä nykyä voin hyvin. Voimia sinulle.
- rukoileva
Pinkki kirjoitti:
ja haluan jakaa sen kanssasi. Olen elänyt vaikeita aikoja. Erään kerran ajattelin, etten enää jaksa. Keräsin kaikki lääkkeet lähettyvilleni, jotka omistin. Sitten rukoilin Jumalaa ja pyysin anteeksi. Tämän jälkeen avasin vielä raamatun lukeakseni jotain itselleni jäähyväiseksi. Eteeni avautui sivu jossa luki muita paljon isommilla kirjaimilla "Elämä ristiriitaisuudessaankin on perempi, kuin kuolema joka lopettaa kaiken." Siis älä päätä elämääsi, vaan usko elämäsi Jumalan käsiin. Hän pitää huolen sinusta. Tätä nykyä voin hyvin. Voimia sinulle.
ihmiset jotka ovat jo lapsesta saakka rukoilleet, uskoneet jumalaan, enkeleihin jne joutuvat tilanteeseen josta ei tunnu mitenkään eroon pääsevän. Minne on enkelini mennyt?
- solia1
rukoileva kirjoitti:
ihmiset jotka ovat jo lapsesta saakka rukoilleet, uskoneet jumalaan, enkeleihin jne joutuvat tilanteeseen josta ei tunnu mitenkään eroon pääsevän. Minne on enkelini mennyt?
Älä etsi enkeleitä vaan itse Herraasi, Jeesusta joka sinut on lunastanut ja nimeltäsi kutsunut!
Etkö jo ole oppinut, etkö ole kuullut, että Herra on ikuinen Jumala koko maanpiirin luoja? Ei hän väsy, ei uuvu, tutkimaton on hänen viisautensa. Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki jotka Herraa odottavat saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu he vaeltavat eivätkä väsy. (Jesaja 40:28-31)
Herra on sinun paimenesi, joka johdattaa sinut myös pimeän laakson kautta. Emme tiedä miksi meidät sinne johdetaan ja kuinka kauan siellä joutuu olemaan, mutta aina sillä on jokin hyvä tarkoitus, jos vain odotamme Jumalan apua Hänen lupaustensa mukaan.
Takerru sinäkin niihin lupauksiin, joita on Raamatussa, älä hellitä! Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Minäkin olen jo vaeltanut siinä laaksossa ja Psalmi 23 oli siihen aikaan hyvin tärkeä, osaan sen ulkoa. Ja laaksosta pääsee pois, odota vain.
Tuo Jesajan välittämä lupaus kosketti varsinkin viime vuonna kun monet nuoret miehet "kaatuivat", ja perheenisätkin velkojensa alle. He eivät osanneet eivätkä jaksaneet odottaa Herraa, joka on jokaisen särkyneen sydämen lähellä valmiina auttamaan. He tarttuivat aseisiin ja tuhosivat kallisarvoista elämää. Jumala ei kuitenkaan auta jos emme pyydä häneltä. Raamattu käskee pyytämään ja anomaan. Jeesuskin opetti luokseen tulevia pyytämään: "Mitä tahdot että minä sinulle tekisin". Jonkun piti ihan nöyrtyä kerjäämäänkin, liekö ollut liian ylpeä tai katkeroitunut? Katkeruus onkin kauhean kitkerä kalkki.
Kun Jumala ei heti vastaa, Hänellä on muutakin asiaa sinulle kuin se toivomasi vastaus ja sinun pitää olla valmis se kohtaamaan.
Rukoillaan hellittämättä, niin saamme kokea Hänen rakkauttaan ja rauhaa ja lepoa jonka Jeesus on myöskin luvannut luokseen tuleville. - rukoileva
solia1 kirjoitti:
Älä etsi enkeleitä vaan itse Herraasi, Jeesusta joka sinut on lunastanut ja nimeltäsi kutsunut!
Etkö jo ole oppinut, etkö ole kuullut, että Herra on ikuinen Jumala koko maanpiirin luoja? Ei hän väsy, ei uuvu, tutkimaton on hänen viisautensa. Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki jotka Herraa odottavat saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu he vaeltavat eivätkä väsy. (Jesaja 40:28-31)
Herra on sinun paimenesi, joka johdattaa sinut myös pimeän laakson kautta. Emme tiedä miksi meidät sinne johdetaan ja kuinka kauan siellä joutuu olemaan, mutta aina sillä on jokin hyvä tarkoitus, jos vain odotamme Jumalan apua Hänen lupaustensa mukaan.
Takerru sinäkin niihin lupauksiin, joita on Raamatussa, älä hellitä! Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Minäkin olen jo vaeltanut siinä laaksossa ja Psalmi 23 oli siihen aikaan hyvin tärkeä, osaan sen ulkoa. Ja laaksosta pääsee pois, odota vain.
Tuo Jesajan välittämä lupaus kosketti varsinkin viime vuonna kun monet nuoret miehet "kaatuivat", ja perheenisätkin velkojensa alle. He eivät osanneet eivätkä jaksaneet odottaa Herraa, joka on jokaisen särkyneen sydämen lähellä valmiina auttamaan. He tarttuivat aseisiin ja tuhosivat kallisarvoista elämää. Jumala ei kuitenkaan auta jos emme pyydä häneltä. Raamattu käskee pyytämään ja anomaan. Jeesuskin opetti luokseen tulevia pyytämään: "Mitä tahdot että minä sinulle tekisin". Jonkun piti ihan nöyrtyä kerjäämäänkin, liekö ollut liian ylpeä tai katkeroitunut? Katkeruus onkin kauhean kitkerä kalkki.
Kun Jumala ei heti vastaa, Hänellä on muutakin asiaa sinulle kuin se toivomasi vastaus ja sinun pitää olla valmis se kohtaamaan.
Rukoillaan hellittämättä, niin saamme kokea Hänen rakkauttaan ja rauhaa ja lepoa jonka Jeesus on myöskin luvannut luokseen tuleville.Sanat lohduttavat, rukoilen,mutta tuntuu turhalta, Rukoilen paljon ystävieni puolesta,lähetän viestejä edesmenneille.Rukoukseni alkaa aina kiitos Jumala rakas ja Jeesus rakas.
Tuntuu että kohdallani on luovuttaneet. - sunnyriver
rukoileva kirjoitti:
Sanat lohduttavat, rukoilen,mutta tuntuu turhalta, Rukoilen paljon ystävieni puolesta,lähetän viestejä edesmenneille.Rukoukseni alkaa aina kiitos Jumala rakas ja Jeesus rakas.
Tuntuu että kohdallani on luovuttaneet.Sanoit, että lähetät viestiä edesmenneille.
Mitä tarkoitat sillä? Se voi olla osasyy
ongelmaasi. Raamattu kieltää selkeästi yhteydenoton vainajiin. Lue vaikka Saulin elämästä Raamatusta. Se voi sitoa ja sinänsä
jo aiheuttaa itsemurha-ajatuksia.Eli sanoudu ihmeessä irti kaikesta vainajiin liittyvästä,
kiitä tosiaan Jumalaa niin kuin sanoit tekeväsikin. Jumala sinulle on elämän antanut,
Hänen kädessään on päiviesi määräkin.
Elämässä vain välillä on vaikeaa
ja välillä vielä vaikeampaa.
Aikansa kutakin.
Mutta kyllä ne toisenlaiset ajat ovat
sitten taas tulleet. Ne paremmat. Tai paljon paremmat.
Roiku kiinni elämässä ja Jumalan armosta,
aikansa tätä tuskaa vain kestää. Muutaman kuukauden päästä se synkkä risukko on jo aivan toisen näköinen, kun Jumalan armon aurinko sen
lämmittää ja hoitaa!
Sitten helpottaa.
Siunausta sinulle!
Elämä on lahja Jumalalta, sen minkä sinä teet elämällesi. On sinun lahjasi Jumalalle.
Olet varmaankin jo lukenut kertomukseni allaolevissa aloituksissa omasta Jumalan kohtaamisestani. Olen tarkoituksella kirjoittanut nuo kokemukseni jotta ne antaisivat kaipaaville rääkätyille ihmisille toivoa. Tahdon kertomuksillani näyttää lukijoille tietä Jeesuksen Kristuksen syliin. Sinulla on mahdollisuus kohdata Herra Jeesus rakastavana Vapahtajana. Herra Jeesus rakastaa sinuakin äärettömän paljon. Lue vielä kerran kaikki allaolevat aloitukseni kysellen Jeesukselta sydämessäsi mitä Hän tahtoo sinun tekevän. Kyllä Herra puhuu kun olet valmis tottelemaan. Jätä pois kaikki uskonnot ja niiden opit. Keskity Jeesukseen Kristukseen ja Raamatun Sanaan.
Kristinuskossa on kysymys elävästä suhteesta Elävään Jumalaan. Se ei ole; "usko niin kuin mekin ja tule mukaan meidän joukkoon" ja siinä kaikki. Kun tottelet Jumalaa saat myös kokea että Hän on ja että Hän puuttuu elämääsi auttaen ja sinua kantaen.
Kaiken sen mitä minä olen kokenut sinäkin voit kokea. Jumala ei pane esteitä. Vaikkakaan et tietenkään etsi samoja kokemuksia kuin mitä minä olen kokenut. Jumala kohtelee meitä jokaista yksilöinä. Mutta jokainen uskova saa kokea Herran rakkautta ja voimaa henkilökohtaisesti. Meillä on jokaisella oma tiemme kulkea Herran kanssa. Antaudu Hänelle kokosydämisesti ilman ehtoja. Sano Jeesukselle Kristukselle: "Jeesus Kristus, tässä minä olen. Ota minut tällaisena kuin olen!"- rukoileva
Kiitos, rukoilen paljon ja toivon että minua autettaisiin.
- siskosi
rukoileva kirjoitti:
Kiitos, rukoilen paljon ja toivon että minua autettaisiin.
Olet hyvällä tiellä ystävä!
Käy jonkun seurakunnan tapahtumassa, toimistossa tms. Monet seurakunnat järjestävät esim. alfa-kursseja, joissa tutustutaan Jumalaan, Raamattuun, kysellään ja ihmetellään, ehkä löydetäänkin.
Jostain syystä Jumala on valinnut tavakseen toimia toisten ihmisten kautta. Me uskovat emme kuitenkaan valitettavasti aina tajua missä apua tarvittaisiin, siksi vinkkaa jollekin. Seurakunnassa sinua voidaan auttaa alkuun niin suhteessa Jumalaan kuin maallisissa asioissakin.
Missä kaupungissa asut ja minkä ikäinen olet?
Toiseksi: lue Raamattua. Se on kartta elämään, sieltä saat vahvistuksen että Jeesus ei sinua hylkää, hän on henkensä sun takia antanut, ja tahtoo sinua auttaa ja pelastaa. - rukoileva
siskosi kirjoitti:
Olet hyvällä tiellä ystävä!
Käy jonkun seurakunnan tapahtumassa, toimistossa tms. Monet seurakunnat järjestävät esim. alfa-kursseja, joissa tutustutaan Jumalaan, Raamattuun, kysellään ja ihmetellään, ehkä löydetäänkin.
Jostain syystä Jumala on valinnut tavakseen toimia toisten ihmisten kautta. Me uskovat emme kuitenkaan valitettavasti aina tajua missä apua tarvittaisiin, siksi vinkkaa jollekin. Seurakunnassa sinua voidaan auttaa alkuun niin suhteessa Jumalaan kuin maallisissa asioissakin.
Missä kaupungissa asut ja minkä ikäinen olet?
Toiseksi: lue Raamattua. Se on kartta elämään, sieltä saat vahvistuksen että Jeesus ei sinua hylkää, hän on henkensä sun takia antanut, ja tahtoo sinua auttaa ja pelastaa.Valvoin melkein koko viime yön.
Kävin töissä.
Yhtäkkiä tuli parempi tunne, tulin kotiin ja katsoin harmaata taivasta,sanoin mielessäni jatkuvasti hokemaani,auttakaaminua, ja jokin sisälläni sanoi kyllä pärjäät.
Enään ei ahdista niin...outo tunne,mutta se oli varmasti Jumalan kosketus, sillä sen jälkeen vain itkin hetken. Tänäyönä aan toivottavasti nukuttua ja huomenna uusi ja positiivisempi päivä.
Kiitos kaikille. - hymyä
rukoileva kirjoitti:
Valvoin melkein koko viime yön.
Kävin töissä.
Yhtäkkiä tuli parempi tunne, tulin kotiin ja katsoin harmaata taivasta,sanoin mielessäni jatkuvasti hokemaani,auttakaaminua, ja jokin sisälläni sanoi kyllä pärjäät.
Enään ei ahdista niin...outo tunne,mutta se oli varmasti Jumalan kosketus, sillä sen jälkeen vain itkin hetken. Tänäyönä aan toivottavasti nukuttua ja huomenna uusi ja positiivisempi päivä.
Kiitos kaikille.:) Rukouksen voima kantaa!
Siunausta sinulle yhä! - rukoileva
hymyä kirjoitti:
:) Rukouksen voima kantaa!
Siunausta sinulle yhä!Tänään taas ihan maassa, tuntuu ettei valoa näy tähän elämääni. Arki edessä ja pelkään etten saa nukutuksi.
Olen rukoillut käteni niin tiukasti ristissä kun vain pystyn.
Toivon että rukoukseni kuultaisiin. - siskosi
rukoileva kirjoitti:
Tänään taas ihan maassa, tuntuu ettei valoa näy tähän elämääni. Arki edessä ja pelkään etten saa nukutuksi.
Olen rukoillut käteni niin tiukasti ristissä kun vain pystyn.
Toivon että rukoukseni kuultaisiin.Miten voit nyt? On totuus, että välillä tuntuu helpommalta, välillä masennus iskee aaltona takaisin. Usko, eikä Jumalan läsnäolo ole kuitenkaan tunnetila, vaan tosiasia, ja vieläpä sinusta riippumaton. Jumalan luo ja omaksi pääsee ainoastaan Jeesuksen kautta. Sano rohkeasti Jumalalle, että tahdon kuulua sinulle, tahdon olla sinun lapsesi ja tahdon ottaa sinulta vastaan huolenpitosi ja rakkautesi ja osoittaa omaani sinulle. Jumala hyväksyy tämän pyynnön (eikä vain hyväksy, vaan RIEMUITSEE uudesta lapsestaan!) ja silloin olet Jumalan oma, eikä kukaan, eikä mikään, ei tuska, ei tunteet tai ahdistus, ei MIKÄÄN voi ottaa sitä sinulta pois! Tämä vaatii sinulta antautumisen, mutta saat tilalle parempaa. Voi olla, että sinusta ei tunnu siltä että mikään olisi muuttunut, mutta totuus on, että kaikki on muttunut. Vaikka Jumala tuntuisi kaukaiselta, todellisuudessa Hän on sinussa. Siis lähempänä sinua kuin itsekään olet. :) Todista sitä itsellesi ja lue Raamattua, sieltä opit että millainen Jumala on. Ja voit pikkuhiljaa kasvaa Jumalan tuntemisessa ja sitä kautta päästä eroon masennuksestasi.
Rukoilen puolestasi, voimia!
- ..
jokaiselle ihmiselle on tarkoitus .. koeta jaksaa ja jatka rukoilemista kyllä herra auttaa , kaikelle on tarkoituksensa .. ps. voimia sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265