Vanhanen sössötti ja änkytti tv:ssä

Aamuinen YLE ykkösen aamu oli nautinnollista katsottavaa.

Kuulusteltavana oli mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen. Kaikesta näki, että Vanhanen on täysin paniikissa taloustilanteen pahetessa. Vanhanen punoitti, änkytti ja huitoi käsillään hermostuneena.

Toimittaja Korkki oli hyvin valmistautunut ja Vanhanen jäi ohjelmassa useaan kertaan kiinni nk. "housut kintuissa".

Tällä viikollahan Vanhanen jo aiemminkin kunnostautui sillä, että ei edes itse tiennyt miten eläke-etujen leikkaus vaikuttaa häneen itseensä.

6

337

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montakin

kahvikupillista housuihin?
      Nyt on hullun känisijän päivä pelastettu, kun on innoittajansa nähnyt.
      mene hyvä mies hoitoon!
      Tai kirjoituksistasi päätellen sinä varmaan jo oletkin.

• huvitutti!

Ei sille kukaan ole sähköposteja lähetellyt. Kunhan valehtelee kun kukaan ei tykkää noin tyhmästä ammattiuhoilijasta jota palkansaajat elättää ja aika lihavassa kunnossa onkin.

KÄNÄHHHÄÄÄHÄÄÄH!

Känä on entinen ay-työläinen, mutta sai kenkää kun kirjoitteli nettiin....

• Voi telkän pönttö

"Tällä viikollahan Vanhanen jo aiemminkin kunnostautui sillä, että ei edes itse tiennyt miten eläke-etujen leikkaus vaikuttaa häneen itseensä".

ON SIINÄ PÄÄMINISTERI, TODELLA SATTUMAMINISTERI.

• siistäh

Katsoinkohan samaa ohjelmaa ?
      Oli mukava katsoa kuinka pääministeri selvitti ja perusteli hallituksen viimeaikaisia toimia.
      Ehdottomasti äänestän hallituksen puolesta seuraavissakin vaaleissa.

• pol.t

Matti Vanhasesta suorastaan paistoi, että nyt on tosi kysymyksessä ja hallituksella pallo hukassa.

Nuo tämän viikon "politiikkariihen" päätökset on selvästi tehty paniikissa. Sekä eläke-etujen leikkauksia että myös alkoholiveron korotuksia ovat asiantuntijat arvioineet huonosti valmistelluiksi.
      Hallitus yrittää uskotella, että se nyt tekee päätöksiä, mutta nuo "päätökset" ovat itse asiassa sellaisia, että maksu niistä lankeaa vasta seuraavalla vaalikaudelle. Laman lievittämiseen niillä ei ole mitään merkitystä.

• kun kerrankin

vieraana oli poliitikko, joka tiesi mistä puhui. Melkein yhtä nautinnollista oli uusin gallup. Känän puolueet laskussa ja keskusta nousussa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe