Aamuinen YLE ykkösen aamu oli nautinnollista katsottavaa.
Kuulusteltavana oli mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen. Kaikesta näki, että Vanhanen on täysin paniikissa taloustilanteen pahetessa. Vanhanen punoitti, änkytti ja huitoi käsillään hermostuneena.
Toimittaja Korkki oli hyvin valmistautunut ja Vanhanen jäi ohjelmassa useaan kertaan kiinni nk. "housut kintuissa".
Tällä viikollahan Vanhanen jo aiemminkin kunnostautui sillä, että ei edes itse tiennyt miten eläke-etujen leikkaus vaikuttaa häneen itseensä.
Vanhanen sössötti ja änkytti tv:ssä
6
304
Vastaukset
- montakin
kahvikupillista housuihin?
Nyt on hullun känisijän päivä pelastettu, kun on innoittajansa nähnyt.
mene hyvä mies hoitoon!
Tai kirjoituksistasi päätellen sinä varmaan jo oletkin. - huvitutti!
Ei sille kukaan ole sähköposteja lähetellyt. Kunhan valehtelee kun kukaan ei tykkää noin tyhmästä ammattiuhoilijasta jota palkansaajat elättää ja aika lihavassa kunnossa onkin.
KÄNÄHHHÄÄÄHÄÄÄH!
Känä on entinen ay-työläinen, mutta sai kenkää kun kirjoitteli nettiin.... - Voi telkän pönttö
"Tällä viikollahan Vanhanen jo aiemminkin kunnostautui sillä, että ei edes itse tiennyt miten eläke-etujen leikkaus vaikuttaa häneen itseensä".
ON SIINÄ PÄÄMINISTERI, TODELLA SATTUMAMINISTERI. - siistäh
Katsoinkohan samaa ohjelmaa ?
Oli mukava katsoa kuinka pääministeri selvitti ja perusteli hallituksen viimeaikaisia toimia.
Ehdottomasti äänestän hallituksen puolesta seuraavissakin vaaleissa. - pol.t
Matti Vanhasesta suorastaan paistoi, että nyt on tosi kysymyksessä ja hallituksella pallo hukassa.
Nuo tämän viikon "politiikkariihen" päätökset on selvästi tehty paniikissa. Sekä eläke-etujen leikkauksia että myös alkoholiveron korotuksia ovat asiantuntijat arvioineet huonosti valmistelluiksi.
Hallitus yrittää uskotella, että se nyt tekee päätöksiä, mutta nuo "päätökset" ovat itse asiassa sellaisia, että maksu niistä lankeaa vasta seuraavalla vaalikaudelle. Laman lievittämiseen niillä ei ole mitään merkitystä. - kun kerrankin
vieraana oli poliitikko, joka tiesi mistä puhui. Melkein yhtä nautinnollista oli uusin gallup. Känän puolueet laskussa ja keskusta nousussa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221