kivesvammasta

impotenssia?

Vuodenvaihteessa sain kovan iskun kiveksiini ja vasemmassa kiveksessäni todettiin valkokalvon laaja vamma ja kiveksen repeämä. Jouduin leikkaukseen jossa vammat saatiin korjattua. Kuitenkaan mieskunto ei ole kohdallaan. Vaikka minulla on mitä ihanin tyttöystävä en saa enää erektiota kestämään vaikka kuinka yritän. Tämä on tosi kiusallista. Pelkään nyt menettäväni tyttöystäväni. Onko kivesvamman saanneilla vastaavia kokemuksia?

6

1411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Olen nainen että ei ole kokemuksia, mutta eikö urologi voisi vähän kuvantaa missä vaiva on. Ja kuinka veri missäkin virtaa.

• Tuossa vuosi pari sitten oli lehdessä juttua siitä miten lätkänpelaaja sai kiekon kiveksilleen, kaverilta lähti taju ja sairaalaan vietiin joten ei tainnut mikään ihan pikku tälli olla.
      Tästä kuitenkin sanottiin, että ei sinällään ole hätää koska toinen kives kuitenkin toimii. Eli pitäisi pärjätä yhdelläkin ihan hyvin.
      Sitähän varten ihmisillä juuri on tärkeimpiä asiota (kivekset, silmät, korvat jne.) kaksi jotta jos toinen menee paskaksi niin toinen korvaa. :)

• vielä onnistuukin

Ymmärrän hyvin hätäsi. Jos suhteesi tyttöystäväsi kanssa on kunnossa niin älkää hätäilkö, vaan odottakaa kärsivällisesti vamman paranemista. Se saattaa kestää puoli vuotta ehkä enemmänkin, mutta kaikki varmaan järjestyy. Tehkää kaikkea kivaa yhdessä. Kosketelkaa toisianne ja tyydyttäkää toisianne käsin ja kaikilla nykyään saatavilla apukeinoilla. Tsemppiä teille.

• kummittelee

No moi sulle.
      Sulla on aika vähän menny tosta sattumisesta. Yläpää ei taida parantua alapään tahdissa sit kuitenkaan.
      Mä sain turpaani pari vuotta sitten. Yx joukko vaan päätti potkia mua, siinä sit sattui eniten jalkoväliin. Mun vammat ei olleet kuitenkaan sillä tavalla pahat että olis pitänyt leikata, lääkärissä kyllä muuten monta kertaa kävin.
      Vehkeet on joka tapauksessa ihan kunnossa, itse kun käytän niin toimii hienosti. Mutta kun pitäis olla naisen kanssa niin eipä pelitäkään. Vois vielä toimia, jos olisin varma että nainen ei koske sinne käsillään, mutta ajatus siitä, että tarttuu kiinni, laskee seisokin.
      Koitin tässä seurustella yhden naisen kanssa ja kerroin mitä mulle on tapahtunut. Naista hymyilytti siihen malliin että siitä tuli exä. Pitäisi kai löytää oikea nainen, sellainen joka ihan oikeasti ymmärtää eikä naureskele. Ajan kanssa tää varmasti menee ohi ja sillä, että saisi rauhassa tutustua toiseen. Naiset tuntuu vaan olevan heti vehkeissä kiinni.
      Mä siis ymmärrän sua. Siitä olen varma, että jos sun tyttöystävä on sulle se oikea, niin ymmärtää. Jos toi kaataa suhteen, niin eipä ole häävi nainen.
      Sun ikä olis kiva tietää? Mä olen parinkympin hujakoilla.

• puoli saattaa mättää

Moi sullekin! Olet varmaan oikeassa, että ongelmani kivesvammani jälkeen on enemmän henkistä laatua. Urologin mukaan mitään fyysistä estettä erektion saamiseen ei minulla pitäisi olla. Ikävää, että sinua on noin pahoin potkittu. Onneksi ei käynyt sulle pahemmin. Menen minäkin jotenkin lukkoon, kun pitäisi rakastella. Tyttöystävä kyllä osaa varoa hellästi arkoja paikkojani,mutta jotenkin seisokki laskee vaikka ensin näyttäsi homma toimivan. Jonkin alitajuinen pelko kai kivusta tai jostain iskee. Ehkäpä myös pelko mahdollisista lapsettomuusongelmista. Olen miettinyt, että jos ongelma ei helpotu jonkin ajan kuluttua, täytyy varmaan harkita jotain terapiaa tai vastaavaa. Olen minäkin melkein parikymppinen.

• kummittelee
        puoli saattaa mättää kirjoitti:

Moi sullekin! Olet varmaan oikeassa, että ongelmani kivesvammani jälkeen on enemmän henkistä laatua. Urologin mukaan mitään fyysistä estettä erektion saamiseen ei minulla pitäisi olla. Ikävää, että sinua on noin pahoin potkittu. Onneksi ei käynyt sulle pahemmin. Menen minäkin jotenkin lukkoon, kun pitäisi rakastella. Tyttöystävä kyllä osaa varoa hellästi arkoja paikkojani,mutta jotenkin seisokki laskee vaikka ensin näyttäsi homma toimivan. Jonkin alitajuinen pelko kai kivusta tai jostain iskee. Ehkäpä myös pelko mahdollisista lapsettomuusongelmista. Olen miettinyt, että jos ongelma ei helpotu jonkin ajan kuluttua, täytyy varmaan harkita jotain terapiaa tai vastaavaa. Olen minäkin melkein parikymppinen.

Terve taas.
        Voiko sulta kysyä että mitä sulle tapahtui? Voisko se olla se, mikä kummittelee?
        Mä en jaksa uskoa terapioihin. On jotenkin myös asia, josta en kauheasti haluaisi ulkopuolisten kanssa jutella, ei toinen voi sitä ymmärtää.
        Musta sulla on kauhea yrittämisen pakko, kannattaako hosua kun aikaa on kuitenkin mennyt noin vähän? Lapsettomuuden pelko tuskin on se syy, vai sattuko sulla molemmat kivekset? Mulla sattui vain toinen ja eiköhän se toinen ainakin pelaa vielä ihan kunnolla.
        Edelleen jaksan uskoa, että oikeanlainen nainen olisi ratkaisu tähän, ainakin mulla. Mutta ei tätä oikein voi hakukriteeriksikään laittaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      168
      7210
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      46
      3982
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      366
      3501
    4. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      114
      3066
    5. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      89
      2945
    6. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      14
      2413
    7. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1923
    8. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      52
      1919
    9. 16
      1765
    10. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1704
    Aihe