Skimbat notskii

ja makkaran paistoon

vetäsin eile sellaset lipat, et klabit on viel ristis ja nuppi klesa.

20

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tizan*
    • ihan suksilla

      ja nyt on nälkä.

      • on jano

        suksilla, kaaduin suksilta. Molemmat sukset irtosivat jaloistani. Ne tosin jarrujensa pidätteleminä jäivät ylärinteeseen. Minä itse pyörin painovoiman ja jatkuvuuden lain yhteisvaikutuksesta rinnettä pitkin viitisenkymmentä metriä.


      • tizan*
        on jano kirjoitti:

        suksilla, kaaduin suksilta. Molemmat sukset irtosivat jaloistani. Ne tosin jarrujensa pidätteleminä jäivät ylärinteeseen. Minä itse pyörin painovoiman ja jatkuvuuden lain yhteisvaikutuksesta rinnettä pitkin viitisenkymmentä metriä.

        tommoset jarrusukset!
        Ilmiönä uusi, yleensä niitä joutuu katselemaan haikeasti jälkeen toisen lähtiessä itään toisen länteen. :D


      • ilmansuuntia
        tizan* kirjoitti:

        tommoset jarrusukset!
        Ilmiönä uusi, yleensä niitä joutuu katselemaan haikeasti jälkeen toisen lähtiessä itään toisen länteen. :D

        Minä itse vain,ja se suunta oli alaspäin. Kruunasin itseni mukkaamisen kunkuksi. Pidin koko illan päässäni villapipoa ja imeskelin kostein huulin (hot lips)Stroh´iin blandattua maitocacaota.


    • että urheilija ei tervettä päivää näe. :)

      Älä nyt kuitenkaan vielä suksiasi polta, osta paremmat siteet niin eivät irtoile.

      • murtsikat on toinen stoori

        ei irtoo stifloista, ni saattaa tulla siisti olo.


      • murtsikat on toinen stoori kirjoitti:

        ei irtoo stifloista, ni saattaa tulla siisti olo.

        ei sitten auttanut vaikka kävin slangisanakirjakäännöksen ensin katsomassa :))


      • konevoimalla ylös
        TaikisN kirjoitti:

        ei sitten auttanut vaikka kävin slangisanakirjakäännöksen ensin katsomassa :))

        tuhlaan tänään hissipilettiin ja muuhun makusteluun pari satkua laman torjumiseksi. Kukkuluuruu!!


      • konevoimalla ylös kirjoitti:

        tuhlaan tänään hissipilettiin ja muuhun makusteluun pari satkua laman torjumiseksi. Kukkuluuruu!!

        kellä suinkin varaa on, tuhlatooot nyt eikä viidestoista päivä !! Hyödytään kaikki siitä. Taidan itsekin käydä paikallisessa pizzeriassa iltapäivällä. :))


    • vai tuli siellä rinteessä tuolleen mukkelehdittua. Nuppi ja raajat onneksi lienee kunnossa.

      Eihän vaan tullu käytyä skibarissa ennen alastuloa ;)?

      • ei muuta

        pari veristä Maria


      • ei muuta kirjoitti:

        pari veristä Maria

        itse tuota juomaa koskaan maistanut? Pahalta se ainakin kuulostaa :).


    • TizaNova

      ..vetäsit lipan alle? :)
      Ja millaset oli klapit?

      • "iltamäkee"

        on hyvä tsittaa ja iskee marttaa sillo ku regnaa snögee, vaikka glabbit olis väärinpäin ahteris kii. Nyt skruudaan joku snadi iltasafka ja pari brenkkupaukkua huivii. Sitte tsiigaa hiffaisko sitä jonkun sisäsiistin böönan höylätyn bredun päältä joraamasta.


      • TizaNova
        "iltamäkee" kirjoitti:

        on hyvä tsittaa ja iskee marttaa sillo ku regnaa snögee, vaikka glabbit olis väärinpäin ahteris kii. Nyt skruudaan joku snadi iltasafka ja pari brenkkupaukkua huivii. Sitte tsiigaa hiffaisko sitä jonkun sisäsiistin böönan höylätyn bredun päältä joraamasta.

        ..sullaki. :)
        Täällä meikäläinen kävi kuorosotaa keskenään enkä vieläkään ole varma voittiko sivu- vai soraääni.
        Seuraavaks taistelevat klabbit, kumpihan niistä - O vai V?


      • klabbit eri paria
        TizaNova kirjoitti:

        ..sullaki. :)
        Täällä meikäläinen kävi kuorosotaa keskenään enkä vieläkään ole varma voittiko sivu- vai soraääni.
        Seuraavaks taistelevat klabbit, kumpihan niistä - O vai V?

        Ku tsägä näyttää hanuria, nii se näyttää. Olin vetässy oikein lautaselta pihvin tykötappeineen ja funtsin skodaa jonkun ellin tanssiparketilla. Mä pokkasin yhdelle mirkulle ja ryysin sen meges parketille gungaa nopeeta. Äkkiä sit iski högerin klabbin sarana nalkkii, ja meitsi turvallaan kolvi jentan stiflojen välis. Se rupes sriikkaa käkätin levällään jotai fyllassa olevasta abasta ja muuta mukavaa. Sit tuli dörtsikolossi tekee promillearvausta ja sit kylpylän kipusysteri ja sit paarit, vaikka mä hinkusin baariin ottaa botlen spiritistä tukea. Nyt on klabbi surrattu pakettii. Huomena ei meitsi skimbaa ei snoukkaa. Baariin onnneksi pääsee kinkaa kryggien kaa.


      • TizaNova
        klabbit eri paria kirjoitti:

        Ku tsägä näyttää hanuria, nii se näyttää. Olin vetässy oikein lautaselta pihvin tykötappeineen ja funtsin skodaa jonkun ellin tanssiparketilla. Mä pokkasin yhdelle mirkulle ja ryysin sen meges parketille gungaa nopeeta. Äkkiä sit iski högerin klabbin sarana nalkkii, ja meitsi turvallaan kolvi jentan stiflojen välis. Se rupes sriikkaa käkätin levällään jotai fyllassa olevasta abasta ja muuta mukavaa. Sit tuli dörtsikolossi tekee promillearvausta ja sit kylpylän kipusysteri ja sit paarit, vaikka mä hinkusin baariin ottaa botlen spiritistä tukea. Nyt on klabbi surrattu pakettii. Huomena ei meitsi skimbaa ei snoukkaa. Baariin onnneksi pääsee kinkaa kryggien kaa.

        ..oikea Onnin ottolapsi. :)
        "klabbin sarana nalkissa", siinäki joku jarrukenkä brakas?
        Liika kiito voi ottaa koville, "elämä on".

        Pitäskö varotella kepeistä, niissäkin saattaa piileskellä joku hätäjarru.
        Otahan iisisti!


      • kuten siltainsinööri
        TizaNova kirjoitti:

        ..oikea Onnin ottolapsi. :)
        "klabbin sarana nalkissa", siinäki joku jarrukenkä brakas?
        Liika kiito voi ottaa koville, "elämä on".

        Pitäskö varotella kepeistä, niissäkin saattaa piileskellä joku hätäjarru.
        Otahan iisisti!

        jäykkäkoipisen avuttomana minua passaavat ja pitävä hyvänä uhkeat kaunottaret. Ilmeisesti vetoan heidän äidillisiin tunteisiinsa. Raavas urho kinkkailemassa kainalosauvoilla jalka paketoituna saa uteliaisuuden kihisemään naisenpuolen päässä. ”Anteeksi, sattuuko astuessa,” on tavanomainen kysymys hillosilmän suupielestä. ”Ei astuessa, mutta kävellessä koskee niin peijakkaasti,” vastaan ajatuksissani ja hymyilen kärsivän näköisenä. Aamiaisbuffeella sorjat leidit kantoivat eteeni kokkelit, kinkut, juustot, sämpylät, tuoremehut ja kahvit. Mikä siinä oli huokaillessa tyytyväisyyttä. Noituessani suomalaista aamualkoholikulttuuria, löysin itseni maistelemassa laajasydämisen femiinin minibaarin sisältöä – ken ties vähän muutakin.


      • TizaNova
        kuten siltainsinööri kirjoitti:

        jäykkäkoipisen avuttomana minua passaavat ja pitävä hyvänä uhkeat kaunottaret. Ilmeisesti vetoan heidän äidillisiin tunteisiinsa. Raavas urho kinkkailemassa kainalosauvoilla jalka paketoituna saa uteliaisuuden kihisemään naisenpuolen päässä. ”Anteeksi, sattuuko astuessa,” on tavanomainen kysymys hillosilmän suupielestä. ”Ei astuessa, mutta kävellessä koskee niin peijakkaasti,” vastaan ajatuksissani ja hymyilen kärsivän näköisenä. Aamiaisbuffeella sorjat leidit kantoivat eteeni kokkelit, kinkut, juustot, sämpylät, tuoremehut ja kahvit. Mikä siinä oli huokaillessa tyytyväisyyttä. Noituessani suomalaista aamualkoholikulttuuria, löysin itseni maistelemassa laajasydämisen femiinin minibaarin sisältöä – ken ties vähän muutakin.

        ..onnellisuusrintamalle kuuluu?
        Onko jo kaikki jalat paketissa ja skimbat lastoissa (na)?
        Hyvässä hoidossa mikään kun ei enää parane. :)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe