Rauhallista sunnuntaita!

blondeistablondein72hki

Ukko on nyt hakemassa 9v likkaa satamasta.

Kohta lähdemme viemään kaverille jolle ne synttärit pidettiin,sen lahjat ja sit käydään sen äidillä.

Naapuriin mennään synttärikahville.

34

1593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      hoidin pois alta lakanoiden vaihdon ja pyykkiä on peseytymässä.

      Kohta ois mentävä tapaamaan kaveriani,ei olla nähty aikoihin.

      Illalla nuorimman likan futisharkat.

    • blondeistablondein72hki

      kaksi nuorinta tyttöä saanut luokkatovereiltaan täitä mutta onneksi se on pesty pois.

      Mulla ja kahdella vanhimmalla tytöllä niitä ei ole ikinä ollut.

    • blondeistablondein72hki

      tai on hakenut opiskelemaan Tampereelle kaverinsa kanssa...

      Joskushan ne lapset itsenäistyvät mutta hieman pelottaa ,tiedän kyllä että pärjää jos sinne pääsee ja aina saa tulla takaisin.

      Kaverinsa äiti rupes jo suunnittelemaan mitä tyttärelleen antaa mukaan ja mihin he sitten muuttavat ym ym ;O))))

      • blondeistablondein72hki

        käytiin katsomassa mummia sairaalassa,meille tuli kaveripariskunta kahville ja mulla oli kamala migreeni.

        Kuulin taas mahtavia juttuja töissä ja naurettiin maha kipeinä;D

        Nyt on lomat sovittu.Vain kaksi viikkoa on mutta se riittää,jätän 12 päivää talveksi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        käytiin katsomassa mummia sairaalassa,meille tuli kaveripariskunta kahville ja mulla oli kamala migreeni.

        Kuulin taas mahtavia juttuja töissä ja naurettiin maha kipeinä;D

        Nyt on lomat sovittu.Vain kaksi viikkoa on mutta se riittää,jätän 12 päivää talveksi.

        menee töissä ollessa,nuorin tyttö koko viikonlopun äitilläni ja vanhin tyttö korsoon kaverinsa isälle.

        Tänä viikonloppuna kielto ettei meille tule likkojen kavereita yöksi vaikka ne kivoja nuoria onkin mutta joskus haluaa omaakin rauhaa ja mulle edelleen pääkipua.


      • pääkipu
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        menee töissä ollessa,nuorin tyttö koko viikonlopun äitilläni ja vanhin tyttö korsoon kaverinsa isälle.

        Tänä viikonloppuna kielto ettei meille tule likkojen kavereita yöksi vaikka ne kivoja nuoria onkin mutta joskus haluaa omaakin rauhaa ja mulle edelleen pääkipua.

        hellitti???


      • blondeistablondein72hki
        pääkipu kirjoitti:

        hellitti???

        hellittänyt on.

        Perjantaina oli meillä likan poikakaveri ja tyttö meni sen luo lauantaina.

        Vanhin tyttö kotiutui jo lauantaina Korsosta kaverinsa isältä ja ukko haki äitiltäni nuorimman likan sunnuntaina ja kävivät kaveripariskunnalla kahvilla likan futisharkkojen jälkeen ja tyttö teki maalin;)

        Töissää saanut muutamana päivänä nauraa ihan helvetisti ja kiitosta oon saanut salaateistani todella paljon siis niiiin paljon että ihan nolostuin..

        Oon huomannut taas kuinka kiva esimies minulla on;)))

        Tämä vapaapäivä menee kotona rauhassa pyykkiä pestessä.


    • blondeistablondein72hki

      ja pyysi huomenna sekä ylihuomenna iltaan.

      Nooh pitää joustaa kun hänkin joustaa minua.

      Toinen työntekijä kipeenä.

    • blondeistablondein72hki

      puhelimessa kun olen jutellut lastensuojelun ihmisen kanssa,nuorimpien likkojen koulun kuraattorin sekä koulupsykologin ja 11v opettajan kanssa mutta nuorimman opettajaa en ole kiinni saanut,niin ja äiti soitti,samoin vanhin sisko sekä kaverini ja ukko useampaan otteeseen siis huh huh nyt haluan hetken olla erossa kännykästä.

      Pari koneellista pyykkiä pessyt ja muuta en ole tänään viel ehtinyt tekemäänkään,en edes levätä.

      • blondeistablondein72hki

        89v mummia sairaalassa kun sille tehtiin leikkaus ja sunnuntaina vietiin ja haettiin mummin poika malmille selviämään jossa se oli 6t.

        Vituttaa kun likalla täitä eikä meinaa millään hoitua pois vaikka kaikki keinot käytetään;<

        Ukko saa niiiiiiin huonoa liksaa ettei ees puhelinlaskua voida maksaa kokonaan ja mulle tulee sitä joka kk 400-600e paremmin eli tollanen ei oo mies,pelkkä luuseri vain kun ei ees lastensa kanssa osaa olla ku ihminen ja erityisesti aikuinen sellainen.

        Heti kun pääsen siihen a ja b hepatiitti rokotukseen,pitää kysyä miksi oikea käteni menee lähes päivittäin aivan tunnottomaksi ja sitä pistelee.


      • hoitaja vastaa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        89v mummia sairaalassa kun sille tehtiin leikkaus ja sunnuntaina vietiin ja haettiin mummin poika malmille selviämään jossa se oli 6t.

        Vituttaa kun likalla täitä eikä meinaa millään hoitua pois vaikka kaikki keinot käytetään;<

        Ukko saa niiiiiiin huonoa liksaa ettei ees puhelinlaskua voida maksaa kokonaan ja mulle tulee sitä joka kk 400-600e paremmin eli tollanen ei oo mies,pelkkä luuseri vain kun ei ees lastensa kanssa osaa olla ku ihminen ja erityisesti aikuinen sellainen.

        Heti kun pääsen siihen a ja b hepatiitti rokotukseen,pitää kysyä miksi oikea käteni menee lähes päivittäin aivan tunnottomaksi ja sitä pistelee.

        Kädessäsi on ilmeisesti hermopinnetila. Asia selviää enmg-tutkimuksella.


      • Tai sit ei
        hoitaja vastaa kirjoitti:

        Kädessäsi on ilmeisesti hermopinnetila. Asia selviää enmg-tutkimuksella.

        Itsellä oli sama vaiva, kävin hermoratatutkimuksessa, mutta syy löytyi lopulta yläselästä, eli rintarangasta ja vaiva poistui OMT-osaavissa käsissä. (huom. ei mainos)


      • blondeistablondein72hki
        hoitaja vastaa kirjoitti:

        Kädessäsi on ilmeisesti hermopinnetila. Asia selviää enmg-tutkimuksella.

        kättä jumpata ja venytellä,mitä kyllä päivittäin teenkin ja jos vaiva pahenee niin tilata aika lääkäriin.


      • blondeistablondein72hki
        Tai sit ei kirjoitti:

        Itsellä oli sama vaiva, kävin hermoratatutkimuksessa, mutta syy löytyi lopulta yläselästä, eli rintarangasta ja vaiva poistui OMT-osaavissa käsissä. (huom. ei mainos)

        pahenee tai tulee ilmi juuri kun olen keittiössä nostamassa painavia lasikoreja tai uunista ottamassa kuumia ruokapakkeja.

        Eilen kaveripariskunta kävi meillä kahvilla ja tulivat katsomaan taliin likan futisharkkoja.

        Luulin että rokotus olkapäähän sattuisi mutta ei se ees tuntunut miltään ja kysyinkin että koska se sen piikin laittaa kun tuntui että menee kauan niin olikin jo pistänyt;)
        1kk kuluttua seuraava piikki.
        Tetanus mulla onkin voimassa,sain sen vuonna 2004.


      • blondeistablondein72hki
        Tai sit ei kirjoitti:

        Itsellä oli sama vaiva, kävin hermoratatutkimuksessa, mutta syy löytyi lopulta yläselästä, eli rintarangasta ja vaiva poistui OMT-osaavissa käsissä. (huom. ei mainos)

        Järvenpäässä.
        Sain tältä mieheltä meiliä että koska he voisivat tulla meille taas korttia pelaamaan ja kuppia ottamaan;)

        Nuorimman likan pää hoidettu kokonaan,silti viel varovainen.
        Tänään tarkistettava 111v tytön pää,ei ainakaan täikampaan jäänyt ötömöllejä kun kampasin.

        Eilen olin illassa vaik ois pitänyt olla aamu kun se toinen oli kipeenä eiku siis ei eilen vaan tiistaina,eilen pääsin ajoissa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kättä jumpata ja venytellä,mitä kyllä päivittäin teenkin ja jos vaiva pahenee niin tilata aika lääkäriin.

        tänään olin kahden vahimman likan kanssa kenkiä shoppailemassa eli vanhin tyttö sanoi TÄNÄÄN ON PERJANTAI JA KOLMASTOISTA PÄIVÄ JOTEN KOHTA IHAN SALEE PUHKEE RENGAS (bussissa istuttiin) ja samassa kuului kamala paukaus ja bussin rengas räjähti;) Naurettiin. Onneksi vauhti ei ollut kova.

        Mulle ja kahdelle vanhimmalle likalle samanlaiset kengät saatiin,mulle hihaton paita,pusero nuorimmalle,11v ja 14v likalle topit,14 ja 15 meikkivoiteet sekä vanhimmalle viel toiset kengät.

        Ensi yön meillä likan poikakaveri sekä 11v tytön kaverit ala-sekä yläkerrasta.


    • blondeistablondein72hki

      iskee kun oli kanssani kaupoilla eli eka tapaus : moikkas poika ja vislas perään ja toka : JOS SUN PEPUSTAS PITÄIS ANTAA RVOISANA YHDESTÄ KYMMENEEN NIIN SE OIS TÄYS KYMPPI

      Usein kundit tyttöä vikittelee ja antavat numeronsa vaikka verkkareissa ois ja jotkut ns rukoilevat tyttöä muijakseen;O))))))

      Hyvä olla suosittu mutta liika on liikaa...

      • blondeistablondein72hki

        meillä oli 11v tytön kaksi kaveria,14v poikakaveri ja 15vn kaveri.

        Nyt ukko hakemassa satamasta entisen työpaikkamme yhdyshenkilöä,eilen vei,jolla sydänvika todettu;< ,

        Nuorin tyttö ollut aamusta koko ajan kaverillaan mutta onneksi puhelimet keksitty,tiedän missä on ja olen tytön äitin kanssa puhelimessa puhunut.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        meillä oli 11v tytön kaksi kaveria,14v poikakaveri ja 15vn kaveri.

        Nyt ukko hakemassa satamasta entisen työpaikkamme yhdyshenkilöä,eilen vei,jolla sydänvika todettu;< ,

        Nuorin tyttö ollut aamusta koko ajan kaverillaan mutta onneksi puhelimet keksitty,tiedän missä on ja olen tytön äitin kanssa puhelimessa puhunut.

        eli en ouis uskonut että menee näin kivasti kapakassa jossa tuopin otin ton kanssa.
        Toi pelasi kuten aina ja minut pyysi pöytäänsä nainen jonka sisko sanoi minun olevan virolainen ja kun yritin selittää niin ei kuunnellut eli hmm


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eli en ouis uskonut että menee näin kivasti kapakassa jossa tuopin otin ton kanssa.
        Toi pelasi kuten aina ja minut pyysi pöytäänsä nainen jonka sisko sanoi minun olevan virolainen ja kun yritin selittää niin ei kuunnellut eli hmm

        syömässä tammiston teboililla ja likat söi mäcissä kun eivät halunneet mukaamme.
        Nyt kaikki muut tytöt uimassa paitsi vanhin joka nukkuu ja ottivat yläkerran likan mukaansa,ukko lääkärissä ja mulla ihana nautittava rauha.


      • Nimetön
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        syömässä tammiston teboililla ja likat söi mäcissä kun eivät halunneet mukaamme.
        Nyt kaikki muut tytöt uimassa paitsi vanhin joka nukkuu ja ottivat yläkerran likan mukaansa,ukko lääkärissä ja mulla ihana nautittava rauha.

        Mihis unohtui se kaaamea kankkunen, olit yöllä selkeästi ihan kukkokiekuu:)))


      • blondeistablondein72hki
        Nimetön kirjoitti:

        Mihis unohtui se kaaamea kankkunen, olit yöllä selkeästi ihan kukkokiekuu:)))

        pieni väsymys vain.

        Huomenna likan kanssa silmälekuriin ja sitten töihin.

        Lauantaina oli likalle tilattu ambulanssi,lääkärin sain sille keskiviikosksi.

        Ukko tänään -ihme ja kumma- osti likoille vaatteita javanhimmalle uuden kännyn.


      • likkaa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pieni väsymys vain.

        Huomenna likan kanssa silmälekuriin ja sitten töihin.

        Lauantaina oli likalle tilattu ambulanssi,lääkärin sain sille keskiviikosksi.

        Ukko tänään -ihme ja kumma- osti likoille vaatteita javanhimmalle uuden kännyn.

        vaivaa kun lamppuautolla piti viedä? ei kai mitään vakavaa?


      • blondeistablondein72hki
        likkaa kirjoitti:

        vaivaa kun lamppuautolla piti viedä? ei kai mitään vakavaa?

        hengen ahdistusta eli ei ollut pystynyt hengittämään ja kaverinsa tilasi ambulanssin.

        Kannettu paareilla kylppäristä happimaski naamalla.

        Oli kotibileissä ja kun puhaluttivat niin nollaa näytti,ei juonut onneksi.

        Ois vieneet sairaalaan mutta tutkittuaan tunnin päästivät pois kun tyttö lupasi lekurin tilata.

        Tänään oli turha käynti silmälääkärillä kun eivät löytäneet tytön tietoja joten uusi aika vasta toukokuussa.

        Käytiin kaverilla kahvilla ennen kuin menin töihin tai siis kaveri oli töissä mutta sen mies kipeen kummipoikamme kanssa kotona.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        hengen ahdistusta eli ei ollut pystynyt hengittämään ja kaverinsa tilasi ambulanssin.

        Kannettu paareilla kylppäristä happimaski naamalla.

        Oli kotibileissä ja kun puhaluttivat niin nollaa näytti,ei juonut onneksi.

        Ois vieneet sairaalaan mutta tutkittuaan tunnin päästivät pois kun tyttö lupasi lekurin tilata.

        Tänään oli turha käynti silmälääkärillä kun eivät löytäneet tytön tietoja joten uusi aika vasta toukokuussa.

        Käytiin kaverilla kahvilla ennen kuin menin töihin tai siis kaveri oli töissä mutta sen mies kipeen kummipoikamme kanssa kotona.

        pois kun olin ihan kalpea ja terkkari mittasi kuumeeni ja lähes 38 oli.

        Tytöllä tulehdus keuhkoissa ja huomenna siltä otetaan verikoe sekä sydänfilmi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pois kun olin ihan kalpea ja terkkari mittasi kuumeeni ja lähes 38 oli.

        Tytöllä tulehdus keuhkoissa ja huomenna siltä otetaan verikoe sekä sydänfilmi.

        sunnuntaihin asti sairista eli tiistaina töihin kun maananataina vapaa.

        Kolmen päivän kuluttua saa likan kokeiden tulokset.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sunnuntaihin asti sairista eli tiistaina töihin kun maananataina vapaa.

        Kolmen päivän kuluttua saa likan kokeiden tulokset.

        lekuriin teeskentelemään jotta sais enempi sairista,saatanan lusmu.

        En päästänyt vanhinta tyttöä tänään kouluun koska se todella kipeä ja ois mennyt vain sen takia kun sanoin ettei pääse tuossa kunnossa kavereidensa kanssa mihinkään.

        Odotan ilta yhdeksää kun tulee kakkoselta lempiohjelmani!

        Illalla nuorimman likan harkat ja sitä ennen kaveripariskunnalle kahville kun kaveri täyttää huomenna 37 ja minä maananataina,en tosin tajua mitä juhlittavaa on kun taas tulee vuosi ikää lisää,ei mitään,vanhenee vaan ja se on surullista vaikka jokaisesta ikävuodesta nautinkin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        lekuriin teeskentelemään jotta sais enempi sairista,saatanan lusmu.

        En päästänyt vanhinta tyttöä tänään kouluun koska se todella kipeä ja ois mennyt vain sen takia kun sanoin ettei pääse tuossa kunnossa kavereidensa kanssa mihinkään.

        Odotan ilta yhdeksää kun tulee kakkoselta lempiohjelmani!

        Illalla nuorimman likan harkat ja sitä ennen kaveripariskunnalle kahville kun kaveri täyttää huomenna 37 ja minä maananataina,en tosin tajua mitä juhlittavaa on kun taas tulee vuosi ikää lisää,ei mitään,vanhenee vaan ja se on surullista vaikka jokaisesta ikävuodesta nautinkin.

        välitä ukon treveydestä pätkääkään?

        Se sai lähetteen Meilahteen ja viel ensi viikon sairista mutta mua vaan vituttaa kun se tääl himassa huutaa ja vittuilee likoille tekemättä mitään kun olen töissä mutta silti taatusti kuten aina ennenkin,mesoaa menemään jokapaikassa eikä kivuista tietoo.

        On ajanut autoo jalka ja käsi kipsissä,tehnyt töitä "selkä paskana" siis muualla mutta ollut sairiksella omasta työstä ja kuitenkaan ei jaksamista löydy kun kotona ois tehtävää,kuinka pientä tahansa.

        Harmittaa kun ehkä ei pääsekään himasta ees sen verran veke että ois kahville menty ja viel enmpi ottaa päähän kun likka ei ilmeisesti hrkkoihin pääse jos ei kyytiä saa.

        Ainahan toi paska on autolla liikkeellä mutta ei silloin kun perhe apua tartteis.

        Illalla pakko ottaa yksi kylmä lonkero.Ei muuten kestä hermot!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        välitä ukon treveydestä pätkääkään?

        Se sai lähetteen Meilahteen ja viel ensi viikon sairista mutta mua vaan vituttaa kun se tääl himassa huutaa ja vittuilee likoille tekemättä mitään kun olen töissä mutta silti taatusti kuten aina ennenkin,mesoaa menemään jokapaikassa eikä kivuista tietoo.

        On ajanut autoo jalka ja käsi kipsissä,tehnyt töitä "selkä paskana" siis muualla mutta ollut sairiksella omasta työstä ja kuitenkaan ei jaksamista löydy kun kotona ois tehtävää,kuinka pientä tahansa.

        Harmittaa kun ehkä ei pääsekään himasta ees sen verran veke että ois kahville menty ja viel enmpi ottaa päähän kun likka ei ilmeisesti hrkkoihin pääse jos ei kyytiä saa.

        Ainahan toi paska on autolla liikkeellä mutta ei silloin kun perhe apua tartteis.

        Illalla pakko ottaa yksi kylmä lonkero.Ei muuten kestä hermot!

        se meilahti joten naapuri heitti ukon töölööseen.

        nyt suihkuun.

        annan ekana koirille ruuan ja vaihdan veden.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        se meilahti joten naapuri heitti ukon töölööseen.

        nyt suihkuun.

        annan ekana koirille ruuan ja vaihdan veden.

        tulee melkein BIG O , kun juon alkon vahvinta lonkeroa kera vihreä etikettisen mintun;/ ?

        Onneksi likka saa kyydin niin ei tartte harkoista pois jäädä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tulee melkein BIG O , kun juon alkon vahvinta lonkeroa kera vihreä etikettisen mintun;/ ?

        Onneksi likka saa kyydin niin ei tartte harkoista pois jäädä.

        ukon kaksi tuttua,ystäviä sillä ei ees oo.

        Käytiin kaupassa ja mukana oli nuorin ja 14v tytöt.

        Viimeyön oli yläkerran tyttö meillä ja eilen juotiin synttärikahvit kaveriperheen luona.

        Anteeksi jos ihteeni toistan.

        Välillä tuntuu että hyvä kun toi kuolis pois.Raakaa tekstiä mutta en voi tunteilleni mitään se sen verran paskaa mulle ja lapsille aiheuttaa,lähes päivittäin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tulee melkein BIG O , kun juon alkon vahvinta lonkeroa kera vihreä etikettisen mintun;/ ?

        Onneksi likka saa kyydin niin ei tartte harkoista pois jäädä.

        äitillä mutta ei kiitos kun se ja keskimmäinen sisko ryyppää.


      • sitten olette
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukon kaksi tuttua,ystäviä sillä ei ees oo.

        Käytiin kaupassa ja mukana oli nuorin ja 14v tytöt.

        Viimeyön oli yläkerran tyttö meillä ja eilen juotiin synttärikahvit kaveriperheen luona.

        Anteeksi jos ihteeni toistan.

        Välillä tuntuu että hyvä kun toi kuolis pois.Raakaa tekstiä mutta en voi tunteilleni mitään se sen verran paskaa mulle ja lapsille aiheuttaa,lähes päivittäin.

        vielä yhdessä? Onko se uhannu tappaa teidät tai ittsensä jos sä jätät sen?


    • blondeistablondein72hki

      ja tolta voi odottaa mitä vaan vaikka se ei oo meitä hakannutkaan mutta en ees kestä sitä enää kaun mulla vaan omat syyni kestää viel jonkin aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe