Ihanan Elisan tytär

Josuli

Olin suuri Ihana Elisa fani silloin kun se tuli. Nyt katson tietenkin tätä jatko-osaa (jossa itse Elisaa ei enää ole). Katseleeko kukaan muu, ja mitä mieltä olet nyt kahden jakson nähtyäsi? :)

15

5426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..saavuta samaa...

      Kyllä minäkin aion katsoa nämä Elisan tyttären osat. TV:stä tulee niin harvoin italialaisia filmejä, että käytän kaikki tilaisuudet kielen oppimmista varten.

      Kuten kaikki jatko-osat, ei tämäkään tunnu saavuttavan sitä hohtoa, mitä Elisa sai aikaan. Mutta kyllä tämä kieliharjoituksesta käy.

      Onhan sarja tehty huolella, miljöö on uskottava, maisemat ihanat, näyttelijät hyviä (tietysti osa miesnäyttelijöistä on suomalaismakuun aika naisellisia).

      Kyllä tämä draama useimmat amerikkalaiset räiskinnät ja kloonatut missukat voittaa.

      • Josuli

        Olen samaa mieltä ettei tämä ole yhtä hyvä kuin itse Ihana Elisa sarja, mutta on silti mukava katsella, ja on se silti hyvä. Ja varsinkin kun Andreas on todella komea! :D


      • Sarjan fani
        Josuli kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ettei tämä ole yhtä hyvä kuin itse Ihana Elisa sarja, mutta on silti mukava katsella, ja on se silti hyvä. Ja varsinkin kun Andreas on todella komea! :D

        Missähän Cristiano on? Se olisi ihana ilmestys nähdä!


      • Hyvä sarja Ihana Elisa
        Sarjan fani kirjoitti:

        Missähän Cristiano on? Se olisi ihana ilmestys nähdä!

        Italialaiset miehet toella komeita varsingin Elisan kummatkin..

        Harmittaa sarjassa kuin hypättiin yli. Kohta mihin Elisa kuoli ja hänen komea uusi mies ?

        Näytetään vain hautakiviä, Ja tytär sanoi että nuorena kuollut Elisa ?

        Tietääkö joku mitään siitä ?

        Muuten pidän sarjasta.

        Harmittaa välillä kuin tuo digipoksi ei aina toimi jos tuulee. Sit jää sarja näkemättä.

        Ois kiva jos sen ois nähnyt tiatokoneelta.....


      • asiasta kiinnostunut
        Hyvä sarja Ihana Elisa kirjoitti:

        Italialaiset miehet toella komeita varsingin Elisan kummatkin..

        Harmittaa sarjassa kuin hypättiin yli. Kohta mihin Elisa kuoli ja hänen komea uusi mies ?

        Näytetään vain hautakiviä, Ja tytär sanoi että nuorena kuollut Elisa ?

        Tietääkö joku mitään siitä ?

        Muuten pidän sarjasta.

        Harmittaa välillä kuin tuo digipoksi ei aina toimi jos tuulee. Sit jää sarja näkemättä.

        Ois kiva jos sen ois nähnyt tiatokoneelta.....

        Sarjaa ei ole vielä suomessa dvd myynnissä, vaikka monet amerikkalaiset sarjat ovatkin, esim buffy vampyyrintappaja.. tullut vuonna 1 ja 2 viimeksi muistaakseni..

        Ottakaa aktiivisesti yhteyttä maahantuojiin, että saataisiin sarja dvd myyntiin..
        sarjan tuonti on kallista, käännös,levitys, mainonta, mutta näkyypä noita vanhoja amerikkalaisia sarjojakin myynnissä ja serranon perhe espanjasta... eli miksi italialaisen tv-sarjan tuonti olisi sen kalliimpaa..

        ohessa osoite:FS Filmin DVD-julkaisuja koskevat kysymykset ja palautteet:
        [email protected]

        kokeillaan onnea...


      • angnese ristori
        Hyvä sarja Ihana Elisa kirjoitti:

        Italialaiset miehet toella komeita varsingin Elisan kummatkin..

        Harmittaa sarjassa kuin hypättiin yli. Kohta mihin Elisa kuoli ja hänen komea uusi mies ?

        Näytetään vain hautakiviä, Ja tytär sanoi että nuorena kuollut Elisa ?

        Tietääkö joku mitään siitä ?

        Muuten pidän sarjasta.

        Harmittaa välillä kuin tuo digipoksi ei aina toimi jos tuulee. Sit jää sarja näkemättä.

        Ois kiva jos sen ois nähnyt tiatokoneelta.....

        kannattaa lukea siihen perustuva kirja


    • akuheku

      Voikohan jostain katsoa 29.3 esitettyä jaksoa?

    • Yksi fanittaja

      Elisan tytär jatkuu, ku ei ole muutamaan viikkoon ollut?

      • Pumityttö

        Sarja jatkuu kun jääkiekon maailmanmestari on selvillä. Onko jollakin tietoa sarjan kotisivuista? Ihanan Elisan kotisivut ovat.


    • Ihana kesä

      Olen todella "IHANA ELISA" -fani!!! Enempi ei voi olla.
      Ihana kesä on ollut , kun kolme tuotanokautta tulevat uusintana -
      arkipäivisin joka aamupäivä.
      Toukokuussa alkoi tämä ihanuus ja vielä jatkuu elokuun lopulle asti.
      Tavallisesti en katso juuri ollenkaan televisiota,
      mutta tälle kyllä järjestyy aikaa.
      Jos aamupäivällä jää väliin, niin katson netistä ne jaksot myöhemmin.

      Kerrankin huippu sarja TV:ssa!!!!!
      IHANA ELISA!!!

      • Kaima Elisa

        Sama täällä. IHANA ELISA ja IHANAN ELISAN TYTÄR -sarjat kolahtaa. Olisi vain ihanaa jos olisin saanut nämä sarjat nauhoitettua, mutta kun ei ole nauhoittavaa digi-juttua tv:ssä. Kyselin sitten YLE:ltä voisiko sitä kautta saada YLE:n tv Shop:iin myyntiin näistä sarjoista DVD-boxit.
        Ja vastauksena sain tämän: ..."ostamme ulkomaisiin sarjoihin pääsääntöisesti esitys- , emme levitysoikeuksia."
        Sitten laitoin uutta kyselyä erääseen DVD-tuotteita markkinoivaan firmaan ja vastaus oli tämä ...." Tällä hetkellä meillä ei valitettavasti ole tietoa tästä tuotteesta. Mikäli tuote julkaistaan Ruotsin DVD-markkinoilla, tulemme saamaan tuotteen valikoimaamme. Päivitämme uudet elokuvat kotisivullemme säännöllisesti."
        Milloinhan me saataisiin Suomeen markkinoille näistä sarjoista DVD-boxit käännöksineen eli siinäpä pulma? (Ihana Elisa ja Ihanan Elisan tytär olisi todella toivottu DVD-markkinoille.)

        Yhdyn kommenttiin Kerrankin huippu sarja TV:ssa!!!!!


    • giuliotar

      Joo, kyllä tässä sarjassa on sitä suomalaisnaisen kaipaamaa Romantiikkaa. Itse asiassa miehenikin jäi koukkuun...hyvähän siitä seurasi :-) Olen myös etsinyt DVD:tä eri kaupoista, mutta tässähän tuli tieto, ettei sitä vielä saa. Kiitos kun kerroit Kaima Elisa. Kielitaitokin karttuu ihan huomaamatta!

    • pööxxx

      melkeen itkettää, kun ei löydy tota sarjaa dvd:nä :( mä tykkäsin enemmän tosta ihanan elisan tyttärestä mut kyl se ihana elisaki oli ihana :) ois kyl tosi kiva ku joskus ees tulis suomee dvd markkinoille toi sarja

      • Anonyymi

        Amazonista löytyy mutta muilla kielillä myös italiaksi saksaksi ja englanniksi.


    • Anonyymi

      Kyllä seuraan,kohokohta Viidakkoperheen lisäksi.Jotenkin loppui kesken,äkisti siirtyi tyttäreen,mutta katsottua tulee nekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe