Surkea uutishuone

Tv-luvan maksaja

Ykkösen kotikatsomossa tuleva uutishuone on sitten surkea sarja. Svante Martin ja Juho Milonoff ovat ainoat sen sarjan hyvät näyttelijät. Pääosan Krista Kosonenkin on aika hyvä vaikka vähän epäaito. Mutta ketkähän lie Ö-luokan kuvaajat tämän tragikomedian takana on? Sarjan ajatus on hyvä mutta toteutus huono. Budjetti on selvästikin liian pieni, kun ei tekijöiksi ole saatu kuin amatöörejä.

19

4183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      roolisuoritukset on ihan sopivia sarjan kepeyteen nähden...

      • tyttö.

        siinä ei näköjään muuta olekaan kuin panemista :(


      • hmp/
        tyttö. kirjoitti:

        siinä ei näköjään muuta olekaan kuin panemista :(

        ...tähän mennessä kokonainen yksi panokohtaus. onpa paljon.


    • tyttö.

      Aivan sama


      kuitenkin ihan surkee ohjelma

      • h.moilanen

        Paras sarja ylivoimaisesti. Krista Kosonen


      • tyttö.
        h.moilanen kirjoitti:

        Paras sarja ylivoimaisesti. Krista Kosonen

        siinä on ollut niitä kohtauksia enemmän kuin yksi.

        ei tarvii suuttuu jos joku ei tykkää sinun suosikki ohjelmastasi LOL


      • Hyvä Krista ynnä muut!
        h.moilanen kirjoitti:

        Paras sarja ylivoimaisesti. Krista Kosonen

        Aivan samaa mieltä. Kerrankin sarja, missä ei pääasia ole se. Ja otetaan todellisia tapahtumia hienosti mukaan, niinkuin tänään Rissalan lento-onnettomuus 4.10.1978. En edes tiennyt, että nykyistä pressaa ei olis, jos hän ei olis ollut silloin raskaana ja jäi sen takia menemättä koneeseen.
        Krista Kosonen on nuorten näyttelijöiden nro 1! Hiukan eroa johonkin yhden ilmeen ja yhden äänen Laura Birniin.
        Harmi vaan kun sarjaa on mainostettu niin vähän. Ainakaan meillä töissä ei moni tiedä edes koko sarjaa. Sitten jotain aivan p... Morsianta myydään jopa dvd:nä.


      • sinuun!
        Hyvä Krista ynnä muut! kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Kerrankin sarja, missä ei pääasia ole se. Ja otetaan todellisia tapahtumia hienosti mukaan, niinkuin tänään Rissalan lento-onnettomuus 4.10.1978. En edes tiennyt, että nykyistä pressaa ei olis, jos hän ei olis ollut silloin raskaana ja jäi sen takia menemättä koneeseen.
        Krista Kosonen on nuorten näyttelijöiden nro 1! Hiukan eroa johonkin yhden ilmeen ja yhden äänen Laura Birniin.
        Harmi vaan kun sarjaa on mainostettu niin vähän. Ainakaan meillä töissä ei moni tiedä edes koko sarjaa. Sitten jotain aivan p... Morsianta myydään jopa dvd:nä.

        pirun hyvä sarja vaikka en alusta ookkaan seurannut.
        miten mahtaa käydä 'raijan' ja 'vesan'? toivottavasti hyvin ;)
        Ylen sarjoja mainostetaan vähän, mutta siellä ne parhaat sarjat on!


      • Lämminmies
        sinuun! kirjoitti:

        pirun hyvä sarja vaikka en alusta ookkaan seurannut.
        miten mahtaa käydä 'raijan' ja 'vesan'? toivottavasti hyvin ;)
        Ylen sarjoja mainostetaan vähän, mutta siellä ne parhaat sarjat on!

        Siinä oli " Tahdon asi sarjan maku"
        Aiheita on , kunhan ei pidä liian kovaa kiirettä
        Saattaa käydä kun Metsoloitten.


      • ohjelmat
        Lämminmies kirjoitti:

        Siinä oli " Tahdon asi sarjan maku"
        Aiheita on , kunhan ei pidä liian kovaa kiirettä
        Saattaa käydä kun Metsoloitten.

        Tämän takia kannatta jo maksaa lupamaksukin. Kiitos YLE !!


      • Tuomas Turvewhisky

        Tiettävästi tuossa Rissalan lento-onnettomuudessa ei kuollut ketään Ylen henkilökuntaan kuuluvaa. Tv-sarjan mukaan kuoli tuo tv-uutisten toimituspäällikkö. Kuka sitten jäi henkiin noista 13:sta jotka historia tuntee? Voisi olla omaisille helpotus tietää.
        Ja aika outo käänne oli tuo että vainaa oli testamentannut kaiken omaisuutensa tuolle päähenkilö-friidulle. Olihan sillä se gay-kumppani.
        Ja koko sarjan ajan friidu on esiintynyt omalla sukunimellään vaikka oli naimisissa. Ei ollut tapana tuohon aikaan.
        Ja sarjassa soivat biisit edustavat 70-luvun alkuvuosia. Ainakaan niillä ei ajan henkeä tavoiteta.
        Ja toi pillitys silloin kun pitäisi lukea uutisia...klovni itkee naamion takana. Vanha, vanha klisee. Kaipa toimitajillakin tunteet on, mutta hommat hoidetaan. Itseäni ei ole koskaan hirvittänyt lukea hirveyksiä lähetysvalon palaessa. Tosin vain radiossa.


      • Tuomas Turvewhisky
        Lämminmies kirjoitti:

        Siinä oli " Tahdon asi sarjan maku"
        Aiheita on , kunhan ei pidä liian kovaa kiirettä
        Saattaa käydä kun Metsoloitten.

        Du kannst Deutsch, nicht wahr? Du bisst also ein warmer Bruder?


      • poow
        Tuomas Turvewhisky kirjoitti:

        Tiettävästi tuossa Rissalan lento-onnettomuudessa ei kuollut ketään Ylen henkilökuntaan kuuluvaa. Tv-sarjan mukaan kuoli tuo tv-uutisten toimituspäällikkö. Kuka sitten jäi henkiin noista 13:sta jotka historia tuntee? Voisi olla omaisille helpotus tietää.
        Ja aika outo käänne oli tuo että vainaa oli testamentannut kaiken omaisuutensa tuolle päähenkilö-friidulle. Olihan sillä se gay-kumppani.
        Ja koko sarjan ajan friidu on esiintynyt omalla sukunimellään vaikka oli naimisissa. Ei ollut tapana tuohon aikaan.
        Ja sarjassa soivat biisit edustavat 70-luvun alkuvuosia. Ainakaan niillä ei ajan henkeä tavoiteta.
        Ja toi pillitys silloin kun pitäisi lukea uutisia...klovni itkee naamion takana. Vanha, vanha klisee. Kaipa toimitajillakin tunteet on, mutta hommat hoidetaan. Itseäni ei ole koskaan hirvittänyt lukea hirveyksiä lähetysvalon palaessa. Tosin vain radiossa.

        hmmm.gay-kumppanista sen verran että 70-luvulla homous sellainen juttu että sitä ei paljoa julkisesti huudeltu.
        Ja Raijan oma sukunimihän on Korhonen, Aalto on siltä mieheltä, Pertiltä.


      • Jykä-91
        Hyvä Krista ynnä muut! kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Kerrankin sarja, missä ei pääasia ole se. Ja otetaan todellisia tapahtumia hienosti mukaan, niinkuin tänään Rissalan lento-onnettomuus 4.10.1978. En edes tiennyt, että nykyistä pressaa ei olis, jos hän ei olis ollut silloin raskaana ja jäi sen takia menemättä koneeseen.
        Krista Kosonen on nuorten näyttelijöiden nro 1! Hiukan eroa johonkin yhden ilmeen ja yhden äänen Laura Birniin.
        Harmi vaan kun sarjaa on mainostettu niin vähän. Ainakaan meillä töissä ei moni tiedä edes koko sarjaa. Sitten jotain aivan p... Morsianta myydään jopa dvd:nä.

        Joo vähän harmittaa ku on mainostettu niin vähän. Ite aloin kattoon vitosjaksosta eteenpäin ja jäin heti koukkuun. Tietääkö joku, että tuleeko sarja joskus dvd:lle? Nimittäin se "kuujakso" ainaki kiinnostais sieltä alkupäästä.


    • Anonyymi

      Hyvää ajankuvaa, vaatteet, musiikki, dokumentit jne.
      Ihan hyviä näyttelijäsuorituksia kaikki.
      En ole nähnyt aiemmin, mutta nyt satuin vahingossa katsomaan ja jäin heti koukkuun.
      Hyvä sarja!

    • Anonyymi

      Ilmeisesti siinä kuoli joku skdl edustaja

    • Anonyymi

      Ylen kannattas tarttua kakkoskauteen ja tehdä samalla pohjalla

    • Anonyymi

      SE ON NYT PYÖRINYT TV2SELLA JA KUMMA KYLLÄ IHMETYTTI YLEN NIHILISTYYS VAIN YHTEEN KAUTEEN.. OLISIN ODOTTANUT JATKOA AJANJAKSOLLE 1982-1989. 1989-1991

    • Anonyymi

      loistava sarja ,ne jotka eivät ole eläneet 60-70 lukua eivät voi sitä täysin ymmärtää,siinä kieli ,ja tapa elää sekä muusiikki valinnat vivät minut näille vuosikymmenille, yle älä politikoi vaan tee jatkosarja, KIITOS sarjasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe