Kansakunnat kaatuvat näyssäni

ylifariseus_1

Yöllisessä näyssäni näin kansakuntien Lipputangon kaatuvan valetulta jalustallaan.

Lipputanko oli korkea ylettyen aina pilvien yläpuolelle asti ja huippua koristi vain pallomainen nuppi, sillä ei ollut liputuspäivä.

Oli aivan muunlainen päivä, sillä näin lipputangon alkavan kaatua jalustaltaan maata päin.

Olin kauhuissani, sillä en tiennyt mihin suuntaan se lopullisesti kaatuisi ja pakenin kauas paikalta suojaan.
Sen jälkeen halusin tietää mitä kaatuva lipputanko merkitsee ja eteeni tuotiin vanha valokuva albumi jossa näin nuoren hyvin puetun miehen lierihattu päässään. Se mies olin minä itse, joka olin elänyt hyvinvointi ajoissa, mutta nyt näin sen ajan menneen ohi.

Kestävä kehitys ei menekään ylös, vaan alaspäin niinkuin kansakuntien lipputanko, joka murskaa kaiken altaan ja alkaa hädän-aika.

Tähän heräsin ja mietin miten korkealla minun lippuni liehuu jos on juhlapäivä ja voisin kohottaa lippuni salkoon ja sanoa: Happy days a ahier again, eli iloiset päivät ovat jälleen tulleet.
Vaikuttaako maailman tila tälläiselta tänään, vaiko toisinpäin?

55

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras lintu

      näillä palstoilla, eikä se pääse lentoon, sillä maalliset puhuvat maallisia ja hengelliset puhuvat hengellisiä.
      Kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.

    • !!!!.

      Kyllä vaan näyssä on ajankohtainen sanoma !

    • mitä on tulos

      Raamatullinen näky!

      " Sillä Eu:n valtakunnat eivät yhdisty toisiinsa , niinkuin rautakaan ei sekaannu saveen"!

      On tulossa niin vaikeita aikoja, Raamatun mukaan, ettei koskaan ole sellaisia ollut, eikä koskaan sellaisia tule!

      benedi

      • Eikö-kö?

        >>On tulossa niin vaikeita aikoja, Raamatun mukaan, ettei koskaan ole sellaisia ollut, eikä koskaan sellaisia tule!>>

        Mitenhän tuokin olisi ymmärrettävä? Että on tulossa niin vaikeita aikoja, ettei sellaisia ole koskaan ollut eikä koskaan tule.

        Miksei sitä voi sanoa yksinkertaisemmin, ettei vaikeita aikoja ole tulossa.


      • ??,,
        Eikö-kö? kirjoitti:

        >>On tulossa niin vaikeita aikoja, Raamatun mukaan, ettei koskaan ole sellaisia ollut, eikä koskaan sellaisia tule!>>

        Mitenhän tuokin olisi ymmärrettävä? Että on tulossa niin vaikeita aikoja, ettei sellaisia ole koskaan ollut eikä koskaan tule.

        Miksei sitä voi sanoa yksinkertaisemmin, ettei vaikeita aikoja ole tulossa.

        Miltäs nämä ajat näyttävät nykyään?


      • enenevässä.määrin
        ??,, kirjoitti:

        Miltäs nämä ajat näyttävät nykyään?

        Näyttää siltä, että meri ja aallot pauhaavat.


    • benkulle.

      Tuossa aloituksessa/si oli keskeinen sanoma.

      MINÄ.

      En näe siinä sen kummoisempaa.

      • ???????????

        Benkku ja ylifariseus sama mies? Voipi ollakin ..


      • totean
        ??????????? kirjoitti:

        Benkku ja ylifariseus sama mies? Voipi ollakin ..

        Sanotaan, että samasta hengestä syntyneet, mutta eri miehiä kirjoitusten perusteella.


      • en oo ylifariseus
        ??????????? kirjoitti:

        Benkku ja ylifariseus sama mies? Voipi ollakin ..

        ylifariseus kirjoittaa tosi hyvin, eli omaa aika tavalla hyvät pohjat Raamatun ymmärtämisessä todennäköisin syin jo lapsuudestaan, ja lienee tutkinut Raamattua enemmältikin, mutta benkku, benedi, B, hän ei ole, sillä se olen minä, joka juuri kirjoitin.

        Jatkakoon ylifariseus samaan malliin, kun kerran tuntee pyhät kirjoitukset,...Unet ja näyt, ovat usein vain unia ja näkyjä, mutta joskus niitä joutuu ajattelemaan , mitä ne mahtavat merkitä.

        Mutta raamatullahan, niitäkin tulkitaan, samoin kuin Pietarikaan ei uskonut Jumalan esittämää suullista vaatimusta, vaan muisti Jeesuksen sanat: " Elleivät he usko Moosesta (3 Moos 11-luku) ja profeettoja Jes 66: 17), ei se auta vaikka JOKU Jeesus nousisi kuolleista ylös" ....ja näyttäisi näyn, ja kehoittaisi syömään , sitä mikä on kielettu Mooseksessa ja profeetoissa!

        Muistakaa, että Mooseskin on profeetta.. benedi


      • Anonyymi
        en oo ylifariseus kirjoitti:

        ylifariseus kirjoittaa tosi hyvin, eli omaa aika tavalla hyvät pohjat Raamatun ymmärtämisessä todennäköisin syin jo lapsuudestaan, ja lienee tutkinut Raamattua enemmältikin, mutta benkku, benedi, B, hän ei ole, sillä se olen minä, joka juuri kirjoitin.

        Jatkakoon ylifariseus samaan malliin, kun kerran tuntee pyhät kirjoitukset,...Unet ja näyt, ovat usein vain unia ja näkyjä, mutta joskus niitä joutuu ajattelemaan , mitä ne mahtavat merkitä.

        Mutta raamatullahan, niitäkin tulkitaan, samoin kuin Pietarikaan ei uskonut Jumalan esittämää suullista vaatimusta, vaan muisti Jeesuksen sanat: " Elleivät he usko Moosesta (3 Moos 11-luku) ja profeettoja Jes 66: 17), ei se auta vaikka JOKU Jeesus nousisi kuolleista ylös" ....ja näyttäisi näyn, ja kehoittaisi syömään , sitä mikä on kielettu Mooseksessa ja profeetoissa!

        Muistakaa, että Mooseskin on profeetta.. benedi

        ylifariseus todella paljon tutkinut Raamattua, ja eri painoksia.


    • ## Yöllisessä näyssäni näin kansakuntien Lipputangon kaatuvan valetulta jalustallaan. ## ylifariseus_1

      Niin, Israelin Jumala antaa kansakuntia omaisuuskansansa edestä; sitä se on.
      Jes. 43:4 :
      Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

      ## Olin kauhuissani, sillä en tiennyt mihin suuntaan se lopullisesti kaatuisi ja pakenin kauas paikalta suojaan. ##

      Taidat olla turallisella suunnalla / puolella, sillä se kaatuu Jerusalemiin päin, eikä sinun päällesi. Mikäli tulet kuulumaan jäljelle jääneisiin, muista käydä sapattijuhlissa temppelivuorella!

      Sak. 14:16
      Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

      JESAJA 66.
      20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.
      21 Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
      22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.

      23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
      24 Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

      Antti

    • Hyvä olla.

      Kaikenmaailman ennustelijapellejä on ollut kautta historian ja heitä tulee aina olemaan.
      Meidän aikamme ei ole sen pahempi kuin aikaisemaatkaan ajat. Päinvastoin.
      Nykymaailmassa puututaan vääryksiin ja rangaistaan yhdessä vääryyden tekijöitä, kun entisaikaan vääryydentekijät vain saivat rauhassa jatkaa vääryksiään ja heitä jopa ihannoitiin.
      Kuka esim. tulee kotirauhaasi nykyään rikkomaan? Saat olla rauhassa ja tehdä kotonasi mitä haluat.
      Jotkut ihmiset "rakastavat pirujen maalaamisesta" seinille ja heille se suotakoon.

      • Bossmanni

        Jaa-a Busmanni, taidat tällä kertaa olla oikeassa, ainakin jonkinverran.. ja niinkin vai mitä?


      • Intuitio. Kaikkina aikoina Jumalan pyhät ovat tutkineet mihin ja millaiseen aikaan heissä oleva Jumalan Henki viittaa.

        Kehenkä voimme enää luottaa, sillä YK. on yhtä luotettava kuin oli Kansainliittokin, ja Paavinkin perustukset järkkyvät puhumattakaan EU:sta.
        Uusi Maailmanjärjestys toteutuu Jeesuksen toisen tulemuksen kautta, uskommepa mihin ja miten hyvänsä.


      • AVK (ei kirj)
        ylifariseus_1 kirjoitti:

        Intuitio. Kaikkina aikoina Jumalan pyhät ovat tutkineet mihin ja millaiseen aikaan heissä oleva Jumalan Henki viittaa.

        Kehenkä voimme enää luottaa, sillä YK. on yhtä luotettava kuin oli Kansainliittokin, ja Paavinkin perustukset järkkyvät puhumattakaan EU:sta.
        Uusi Maailmanjärjestys toteutuu Jeesuksen toisen tulemuksen kautta, uskommepa mihin ja miten hyvänsä.

        NWO (uusi maailmanjärjestys) on antikristuksen pyrkimyksiä.


      • kaikkiko.järjestyksesssä
        AVK (ei kirj) kirjoitti:

        NWO (uusi maailmanjärjestys) on antikristuksen pyrkimyksiä.

        Kuinkas hyvä järjestys on tämä uusi maailman järjestys ?


    • meri.ja.aallot.pauhaavat

      Todellakin vaikeat ajat ovat käsillä !

      • meri.aallot.pauhaavat

        Viimeiset vitsaukset meneillään.


    • kuohuntaa

      Ei varmaan kukaan ole osannut aavistaa, että tämmöinen kaaos käsillä näin pian. Miljoonia pakolaisia. Ukrainan kriisi, Arabimaat kuohuksissa, Eurooppa natisee liitoksistaan (Kreikka, Espanja... ja taitaa jo Suomikin (leikkataan, leikataan...).
      Ylifariseus_1 nähnyt unen tästä ajasta, joka pahenee edelleen. Kansakunta, kansakunnan jälkeen luhistuu...

      • Sesiitä

        Voi että - ylifariseus pelleilee ja kansa on kuin lammaslauma ..


      • itse.pelleilet
        Sesiitä kirjoitti:

        Voi että - ylifariseus pelleilee ja kansa on kuin lammaslauma ..

        Et tunne ylifariseusta ja siksi vastauksesi on mitä on.


      • Anonyymi
        itse.pelleilet kirjoitti:

        Et tunne ylifariseusta ja siksi vastauksesi on mitä on.

        Hyvin sanottu !


    • Hei- Minullakin on ymmärrystä siihen, täysi ymmärrys siihen mitä puhut tässä. Kuitenkin istutan omenapuuta tänään.

      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

    • dfghjkrtyu

      Ei sa enää sanoa VAIKEAT ajat,, politiikot käyttävät sanaa HAASTAVA.
      Se niinkuin vähän pehmentää asiaa.

    • profetioista.puhe

      Ihmeitä läpi elämän (KUVA)
      Tekijä: Rokka, Jukka
      ISBN: Tuoteryhmä: Elämäkerrat, muistelmat, henkilöhistoria
      Kustantaja:Kuva ja sana Kieli: suomi
      Painovuosi: 1993 Painos: 1 Sivumäärä: 132 Sidonta: Nidottu

      Kyllähän Jukka Rokalla on tarkemmat profetiat, niin Ukrainan, kuin muunkin kohdalla. Jumalan mies. Siis tätä aikaa profetoiden ja tuolloin.
      Siis mustat hevoset on liikkeellä.

      • taito.hyppysissä

        "Kyllähän Jukka Rokalla on tarkemmat profetiat"

        Mennyttä aikaa kuvailet, sitä, jolloin joillakin lahjakkailla ja kielitaitoisilla (nuorilla) miehillä oli etulyöntiasema ulkomaisen median suhteen ( kuten Leo Mellerillä). He ovat kyenneet poimimaan uutistarjonnasta piileviä megatrendejä, kuten nyt tämä Ukrainan tilanne. Heidän uutiskatsauksensa vaikuttivat profetaalisilta, mutta lopultakin ne ovat olleet vain taitavasti väritettyä kerrontaa.
        Ainoa asia, joka on toteutunut vuorenvarmasti, on heidän makoisa elämänsä, seuraajiensa kustantamaa mumbo-jumboa.


      • Anonyymi
        taito.hyppysissä kirjoitti:

        "Kyllähän Jukka Rokalla on tarkemmat profetiat"

        Mennyttä aikaa kuvailet, sitä, jolloin joillakin lahjakkailla ja kielitaitoisilla (nuorilla) miehillä oli etulyöntiasema ulkomaisen median suhteen ( kuten Leo Mellerillä). He ovat kyenneet poimimaan uutistarjonnasta piileviä megatrendejä, kuten nyt tämä Ukrainan tilanne. Heidän uutiskatsauksensa vaikuttivat profetaalisilta, mutta lopultakin ne ovat olleet vain taitavasti väritettyä kerrontaa.
        Ainoa asia, joka on toteutunut vuorenvarmasti, on heidän makoisa elämänsä, seuraajiensa kustantamaa mumbo-jumboa.

        Nostetaan.


      • Anonyymi
        taito.hyppysissä kirjoitti:

        "Kyllähän Jukka Rokalla on tarkemmat profetiat"

        Mennyttä aikaa kuvailet, sitä, jolloin joillakin lahjakkailla ja kielitaitoisilla (nuorilla) miehillä oli etulyöntiasema ulkomaisen median suhteen ( kuten Leo Mellerillä). He ovat kyenneet poimimaan uutistarjonnasta piileviä megatrendejä, kuten nyt tämä Ukrainan tilanne. Heidän uutiskatsauksensa vaikuttivat profetaalisilta, mutta lopultakin ne ovat olleet vain taitavasti väritettyä kerrontaa.
        Ainoa asia, joka on toteutunut vuorenvarmasti, on heidän makoisa elämänsä, seuraajiensa kustantamaa mumbo-jumboa.

        "Ainoa asia, joka on toteutunut vuorenvarmasti, on heidän makoisa elämänsä, seuraajiensa kustantamaa mumbo-jumboa."

        Mellerillä on ollut vielä kiitettävästi tuota vaakamamboiluakin uskonsisarien/Jeesuksen morsiamien kanssa. Näistä saadaan lukea lehtien lööpeistä, mutta tällaiset nettien puskafariseukset/puskaprofeetat eivät tule valoon edes nettien keskustelupalstoilla.

        No ylifariseus-1 nimimerkki kertoo totuuden profeetan luonteesta... hmmm...ellei sitten profeetta anna väärää todistusta itsestään...


    • Anonyymi

      Sitä kun aloittajana on herkkäuninen, uniapneinen, on yritettävä uskovaisuudessa kerätä pisteitä. Jos sattuu joku 1000 jutunjuuresta onnistuneen, niin jopa olen profeetta.

      Kirjoita raamatusta, äläkä omasta päästäsi. Raamattu profetoi, kuin kuuluu ja sinä puhut omiasi. Olet liikaa lukenut Melleriläisittäin uutisia ja sen varjolla monella vipottaa mennen tullen ja puhuu joutavia.

    • Anonyymi

      Ihan vastaavanlaisen näyn minäkin näin.
      Salko oli pystyssä kovana ja sen päässä oli punaisena hohtava nuppi.
      Sitä oli ihan pakko maistella ja lopulta nupin päästä pulppusi tahmeaa nestettä ja vähän ajan päästä se salko kaatui velttona.
      Kyllä se oli lopunajan merkki.

      • Anonyymi

        Ootpa notkea...


    • Anonyymi

      Nuppi, nuppi, lipputangon nuppi isoisän päähän putosi.

      • Anonyymi

        No voi hemmetti sentään...!


    • Anonyymi

      Kaaduin, kun oli liukasta.

      • Anonyymi

        Minulla kaatui, kun pöytä oli epätasapainossa.


    • Anonyymi

      Pulu kaatui viime yönä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kauniita syvällisiä hengellisiä lauluja.


    • Anonyymi

      Tulevien ennustaminen on hiton vaikeaa.
      Kannattaisi keskittyä vanhojen ennustamiseen.

      • Anonyymi

        On niitä, jotka tietävät edeltäpäin mitä tapahtuu.


      • Anonyymi

        Menneitä ei voi ennustaa.


    • Anonyymi

      Sama ennustamisen ongelma oli Jahvellakin.
      Hän ennusti, että hänen kaikki luomansa oli sangen hyvää ja hyvin tehty.
      Ei ollut. Hän kun loi sellaisen ihmisen, joka oli heikko kaikin puolin, eikä voinut vastustaa edes kiusauksia. Hän loi ihmisen omaksi kuvakseen, heikoksi ja helposti lankeavaksi.

      • Anonyymi

        Niinpä, mutta tätä loogista päättelyä eivät uskovaiset pysty tunnustamaan totuudeksi, vaikka se on aivan selvää faktaa todisteiden valossa.


      • Anonyymi

        Eihä tuo mikään ennustus ollut vaan toteamus sen hetkisestä tilasta.


      • Anonyymi

        Ihminen ei ollut heikko ja olisi hyvin voinut vastustaa kiusausta, mutta VALITSI mieluummin kiusauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mutta tätä loogista päättelyä eivät uskovaiset pysty tunnustamaan totuudeksi, vaikka se on aivan selvää faktaa todisteiden valossa.

        Ja höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö.

        Valheesi ei meitä hetkauta.


    • Anonyymi

      Kaikki kansakunnat tulevat kaatumaan. Sen tietämiseen ei tarvita yöllisiä näkyjä.

      • Anonyymi

        Apostolien teot. 2:17. Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolien teot. 2:17. Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

        No entäs sitten? Kansakunnat tulevat kaatumaan Danielin profetian mukaisesti. Ei siihen tarvita lisäunia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs sitten? Kansakunnat tulevat kaatumaan Danielin profetian mukaisesti. Ei siihen tarvita lisäunia.

        Jumala näyttää näkyjä kenelle tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala näyttää näkyjä kenelle tahtoo.

        Siitä huolimatta Raamattu menee niiden yläpuolelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe