Jos nyt ostaisin esim. parilla tonnilla hopeaa.Niin mikä on se taho joka ostaa minulta 100 unssia hopeaa oikeaan/hyvään hintaan. ja miten paljon häviäisin kaupassa jos ostan hopea.fi:stä ja kurssi olisi sama.
minne myydä hopea
10
6999
Vastaukset
- esko s
eivät jalometallit sijoituskohteita, tuotto mielessä,
eikä hopea missään mielessä.
kultaan sijoitetaan vaan jos sitten kun 1 milli on ensin paremmissa paikoissa.
kaikessa voi päästä omilleen, mutta suhteellisen harvoin jalometalleissa- janitee
Itse ostin kultaa 4000,- lokakuussa ja myin jokin aika sitten saman määrän 5000,-
laske siitä tuotto, ja tutustu aiheseen paemmin. Sittemmin olen ostanut lisää sekä kutaa että hopeaa, toki pankkitilillä täytyy aina pitää mös käteistä riittävästi. Nyt on tilanne maailmalla sen verran poikkeuksellinen mitakaavassaan että vanhat "totuudet" voi heittää romukoppaan. - esko s
janitee kirjoitti:
Itse ostin kultaa 4000,- lokakuussa ja myin jokin aika sitten saman määrän 5000,-
laske siitä tuotto, ja tutustu aiheseen paemmin. Sittemmin olen ostanut lisää sekä kutaa että hopeaa, toki pankkitilillä täytyy aina pitää mös käteistä riittävästi. Nyt on tilanne maailmalla sen verran poikkeuksellinen mitakaavassaan että vanhat "totuudet" voi heittää romukoppaan.kyläpäs hyvät kaupat teit,
ihmettelen, että noin pienillä summillakin sitä tehdään,
aina ennen olen luullut että tarvitaan yli 100 000 € määriä,
että myynti onnistuu.
Sen vuoksi olen tehnyt vain osakepuolella lyhytkauppaa.
Ostin 7 € Tietoenaattoria ja myin alle kuukauden jälkeen kympillä.
Jo kaksi kertaa olen Tietoenaattorilla tehnyt kauppaa.
Nyt on tähtäimessä 5.50 € Nokiaa,
ennen tulosjulkaisua on hinta varmaan lähellä,
tai yli kympin. - esko esaias
Oli aika vanha viesti, mutta NYT kyllä kannattaa sijoittaa ainakin osa omaisuudestaan kultaan ja hopeaan!
- joku vaan
Olen aina halunnut hankkia hopealautaset, ainoa keino lienee tehdä ne itse.
Sata unssia on vasta noin kolme kiloa tai jotain tuhat euroa.Ostan samaan hintaan kuin muutkin eli halvalla. - josta ostit...
Siis jos kyseessä sijoitushopea (eli harkko).
Ja kyllä melkein joka kultasepänliike ostaa, ensin punnitsee ja antaa sinulle tarjouksen.
Hopeassa ongelmana, toisin kuin kullassa, ALV.
Ja ainahan voi laittaa Ebayhin kaupaksi. - kuparia yksityisiltä
tai muuta värimetallia, jos mahdollisuus varastoida. Hinnat ovat pudonneet puoleen, eikä ole alvia. Jos jonkun hinta vielä nousee ja pysyy, ne ovat arvokkaat käyttömetallit.
- ostaa rautaa
Ruukki on lomauttanut nyt pljon väkeä. Seuraavan nousukauden saapuessa Ruukin täytyy hankkia jostakin nopeasti terästä. Hinta voi nousta pilviin silloin.
- vaihdat tuon hopea ajatukse...
Pienellä pääsee hyvin alkuun. Itse sijoitin ensin 1 kg kultaa vuonna 1995.1997-1999 ostin 3 kg lisää.2002 Oltiin jo euroissa, mutta ostin 5 kg hintaan 12.500 eur / kilo.
Nyt siis omaan 9 kg kultaa ja mikä on markkina hinta nyt..Siitä hyvä laskea. Koko tuon ajan vuodesta 1995 olen seurannut kullan hintaa noussut on paljon. Seuraava suuntaukseni on timantit. Etelä- Amerikassa taho jolta voi ostaa raaka kiviä siis hiomattomia. Hinta x / pussukka. Ala on uusi minulle, toki tunnen luokitukset. Puuttuu enää hyvä hioja. Riskit : On niitä paljonkin. Pussi voi olla a ) kaikki kivet ovat ns B luokan kiviä, mutta hiottuna saan varmasti omani pois. b ) Riittää kun yhden kerran ostan pussukan, jossa hyvä wws 1 luokan kivi ja se on siinä.
Aina olen tykännyt sijoittaa johonkin materiaaliin kuten tuo kulta ja asunnot etc. Jotain konkreettista käsissä, jonka voi nopeasti halutessaan muuttaa rahaksi.
Nuo osake oblikaatiot etc ..Kun ei koskaan tiedä..
Joten vaihda tuo hopea ajatus kultaan tai niinkuin täällä yksi kirjoitti kupariin...Tosin vie hiukka enemmän tilaa...Platina myös hyvä, mutta kallis sijoitus ja maailmalla vähemmän tunnettu ???
Jos kiinnostaa jotakuta tuo kulta tai timantti ala, tai jos joku tuntee hyvän hiojan suomessa niin laittaa meiliä minulle.
[email protected] Niin Janne on nimeni.- gramma kultaa
Kas kun et pistänyt samantien, että ostit satakiloa kultaa! :) Ei täällä kuules Janne ihmiset kirjoittele tuollaisista kultamääristä, vaan ovat ihan hiljaa. Sama tuo timanttihöpinä. Rahamiehet on ihan muualla kuin täällä rupusakin seassa kehumassa kultaostoksillaan!! Enkä ole sinulle edes kateellinen, kun tiedän, että puhut vain lämpimiksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078