Nyt oli Uutishuone-sarjassa Ninni ja Ninnin Hinkit. että se jaksaa esitellä niitä, Kotikadussa kokoajan ja nyt tuossa em. sarjassa.
On ne ilmeisesti luomut mutta silti :(
Ninni ja hinkit
4
1013
Vastaukset
- kelpaa noita esitellä
En ollenkaan tykkää tästä näyttelijästä, on ihan yhtä angstinen, kuin se risuparta exänsä. Täysiä turhakkeita koko sarjassa.
Mutta eihän Ninnin hinkit ole ollenkaan ainoat, joita noissa saippuoissa nykyään esitellään.. Katteleppa vaikka Salkkareita. Ihan on viime jaksoissa auliisti esitelty yli viiskymppisiä tissejä (Tanja) ja vähän nuorempaa vuosikertaa (Isabella). Perusasuna molemmissa sarjoissa tuntuu naisilla olevan ns. antelias toppi.
En nähnyt tota Uutishuoneen pätkää, mutta lienee sitten Jenny-Julialle (Ninni) jäänyt roolipaineet päälle.- hyvät tissit nam
tai tullla kotikadusta leima tälle ninni näyttelijälle.
noo salkkareiden puolustukseksi voi sanoa sen että se ainakin on aito oma itsensä ja kerää miljoona naista ja tyttöä joka kerta tvn ääreen.
itse en ole jaksanut salkkareita katsoa , mutta se niin vituta kuin tää kotikadun meno.
paskoissa on eroja.
- se Ninni
meni sitten heti toiseen sarjaan, kun oli tullut bänät sen Jannen kanssa, sellaisia ne naiset ovat, huh huh
- vähän rooleja
Niin ei taida olla montaa näyttelijää tässä maassa jotka voisi valita omat roolinsa , sitä tehdään mitä tarjotaan tai minne pyydetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091