Oops!...I did it again!

Janica

No niin, vuoden ensimmäiset pikkujoulut takana...HMMM...ja siis morkkis lahjaksi!
Näitä vissiin sattuu muillekin mut mikä hitto siinä on et pitää hypätä sänkyyn (tai no ei siis välttämättä sänkyyn mut sinne mikä nyt lähinnä on...)
Nyt jos jollain olis vinkki miten säästyä ens viikon juhlissa samasta morkkiksesta... ?

9

4530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä

      Oon kyllä aika samaa mieltä. Meijän luokka ja sit toinen jätkäluokka pidetään pikkujoulut pikapuoliin. Vitja..hieman "pelottaa" jos meen tekeen jotain typerää, mistä en sit kännis välitä.

      En tiiä miten säästyis siitä...itseasiassa haluisin itekki tietää. =))

      Ööö..no
      -ei saa ottaa viinaa niin paljo (tai on liian myöhästä)
      -pitää yrittää olla tyttöporukassa (no mutta mä kyllä tuun paremmin jätkien kans toimeen)

      äh...en mä tiedä!

      Mut jokatapauksessa Hyvää Joulua Sulle!!! =))

      • MahtiSonni

        Joo, reva levälleen! Kyllä me miehet homma hoidetaan ja muistetaan kehua sinua työkamuille ;)

        Eiku peppu pyörimään :p


    • mitä sitten

      Niin se on. Silloin, kun saat niin ota vastaan. Joulu on vain kerran vuodessa...

    • So what??

      Jos ei heilaa helluntaina, ei koko kesänä. Jos ei n****ta Juhannuksena, niin millos sitte? No, pikkujouluissa;) Jos itse pidit kokemastasi, niin hyvä niin. Perkele, mukavaa hommaahan se on!! Älä siitä välitä mitä muut sanoo, pääasia että ittellä on hauskaa!! Varsinkin jos ehkäisyt yms. on hanskassa... Mukavat pikkujoulun jatkot!;)

      • Mahtisonni

        Joo, reva levälleen! Kyllä me miehet homma hoidetaan ja muistetaan kehua sinua työkamuille ;)

        Eiku peppu pyörimään :p


    • MahtiSonni

      Joo, reva levälleen! Kyllä me miehet homma hoidetaan ja muistetaan kehua sinua työkamuille ;)

      Eiku peppu pyörimään :p

    • tiinu

      miten olis, jos vaikka käyttäisit aivojas?

    • normaali

      sinunlaisilla TYPERILLÄ ämmillä ei ole mitään tehtävissä. Päätäkään ei voi vaihtaa...

      Mua ällöttää tuollaiset munahaukat.

      Jos sitä vittuas kutiaa noin kovasti, niin työnnä sinne vaikka kaktus, niin ei vähään aikaan tee mieli jokaista kaksilahkeista?

      • Olio =oo=

        Samaa mieltä!!!!!!!!!! Naisii liha tiskil!!! Ei ku baarii ja kotiin N***maan!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe