Oops!...I did it again!

Janica

No niin, vuoden ensimmäiset pikkujoulut takana...HMMM...ja siis morkkis lahjaksi!
Näitä vissiin sattuu muillekin mut mikä hitto siinä on et pitää hypätä sänkyyn (tai no ei siis välttämättä sänkyyn mut sinne mikä nyt lähinnä on...)
Nyt jos jollain olis vinkki miten säästyä ens viikon juhlissa samasta morkkiksesta... ?

9

4550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä

Oon kyllä aika samaa mieltä. Meijän luokka ja sit toinen jätkäluokka pidetään pikkujoulut pikapuoliin. Vitja..hieman "pelottaa" jos meen tekeen jotain typerää, mistä en sit kännis välitä.

En tiiä miten säästyis siitä...itseasiassa haluisin itekki tietää. =))

Ööö..no
      -ei saa ottaa viinaa niin paljo (tai on liian myöhästä)
      -pitää yrittää olla tyttöporukassa (no mutta mä kyllä tuun paremmin jätkien kans toimeen)

äh...en mä tiedä!

Mut jokatapauksessa Hyvää Joulua Sulle!!! =))

• MahtiSonni

Joo, reva levälleen! Kyllä me miehet homma hoidetaan ja muistetaan kehua sinua työkamuille ;)

Eiku peppu pyörimään :p

• mitä sitten

Niin se on. Silloin, kun saat niin ota vastaan. Joulu on vain kerran vuodessa...

• So what??

Jos ei heilaa helluntaina, ei koko kesänä. Jos ei n****ta Juhannuksena, niin millos sitte? No, pikkujouluissa;) Jos itse pidit kokemastasi, niin hyvä niin. Perkele, mukavaa hommaahan se on!! Älä siitä välitä mitä muut sanoo, pääasia että ittellä on hauskaa!! Varsinkin jos ehkäisyt yms. on hanskassa... Mukavat pikkujoulun jatkot!;)

• Mahtisonni

Joo, reva levälleen! Kyllä me miehet homma hoidetaan ja muistetaan kehua sinua työkamuille ;)

• MahtiSonni

• tiinu

miten olis, jos vaikka käyttäisit aivojas?

• normaali

sinunlaisilla TYPERILLÄ ämmillä ei ole mitään tehtävissä. Päätäkään ei voi vaihtaa...

Mua ällöttää tuollaiset munahaukat.

Jos sitä vittuas kutiaa noin kovasti, niin työnnä sinne vaikka kaktus, niin ei vähään aikaan tee mieli jokaista kaksilahkeista?

• Olio =oo=

Samaa mieltä!!!!!!!!!! Naisii liha tiskil!!! Ei ku baarii ja kotiin N***maan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe