Hei,
onko kellään seksikkäitä kuvia tai klipsejä Salattujen elämien Isabella Holmista (Kirsi Ståhlbergista)?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/henkilot_mukana?783000
Esim jaksossa 1701 (2.3.2009) esiintyi niin uhkean seksikkäänä, että meinas heti ottaa eteen.
Kaunnit kasvot, uhkeat rinnat ja muutenkin mukavna pyöreät muodot. On minun makuun.Mitäs muut tykkäätte? Kyllä Taalasmaan pojan kelpaa puristella....
Salkkarien Isabella on HOT
8
8231
Vastaukset
- runkkasin mällit
näppäimistölle..apua!
- related lopusta
niin homo ei saa mania
- muija ant
minun emäntäni on lähes saman näköinen pilluun työnsin 3 sormea ikä 45 haluatteko lainata ..miesporukka tai yksittäinen mies..kymen lääni,
- ihana nainen
Ihan täys kymppi.Upea ja seksikäs.
Oli ihana ottaa kakskytviissenttinen käteen ja alkaa vempputtaa ja katsella Kirsiä!!!
Spermat lens kuvaruutuun kaaressa.
LISÄÄ KIRSIÄ ja heti!!!PANETTAA!!- ihanat rinnat
Vittu et nainen voi olla sexy ja hyvännäköinen.
multa on lentänyt monta lastia ihanaa Kirsiä katsellessa.
Kirsin rinnat on ihan spermassa....
- hyvä olo
katsoessa on ihanaa runkata
- on ihana,ihana,ihana
Äsken tuli salkkareiden mainos ja siinä vilahti Kirsi!!!
Heti alko jöböttää ja jos vaimo ei olis ollu vieressä niin olisin kiskassu hanskaan.Vittu mikä pakkaus!!!Siis Kirsi Ståhlberg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907