"Tampereella sattui aamulla puolestaan lähes 20 ajoneuvon ketjukolari.
Rytäkän vuoksi Kuljun moottoritie oli poikki lähes kolme tuntia.
Henkilöautojen lisäksi kolarissa oli mukana kolme rekkaa ja bussi. Onnettomuudessa loukkaantui kaksi ihmistä."
Miksi taas juuri suolatulla tiellä kolisi ja kunnolla?
Vastaus: Suolauksella luotu kesäkeli-illuusio
Taas 24/7 suolatuilla
4
513
Vastaukset
- on vaikeeta
kun saataa lunta (kuten tänää) niin suola saadan heti levitettyä, mut sitä auraa siihen paska-auton eteen ei saada sitten millään. kaikki tiet hirveessä loskassa ja se on sit niin turvallista.
- jaksatte horista
Eihän noissa väitteissä ole päätä ei häntää, eilen taas nähtiin, miksi suolaa tarvitaan.
- näy
jaksatte horista kirjoitti:
Eihän noissa väitteissä ole päätä ei häntää, eilen taas nähtiin, miksi suolaa tarvitaan.
niitä auroja koskaan mut loska lentää
- Omalla päällä ajatteleva
Suolalla ei saada muuta aikaan kuin helvetillinen paskakalvo tuulilasiin. Nykyään ainakin täällä lapissa (tarkemmin Keminmaassa jos tätä nyt vielä lapiksi voi sanoa) on kaikki tiekarhut romutettu tai myyty venäjälle. Urat ja polanteet yritetään hoitaa suolalla ja hiekalla. Sitten niitä ei kukaan putsaa pois kun rullaluistelukausi alkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054104Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21803
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62748