Mannertenvälisellä nahjuksella Matti Vanhasella ovat ystävät vähissä jopa omassa puolueessa.
KEPUn arvostettu edellinen puheenjohtaja Anneli Jäätteenmäki antoi eilen täystyrmäyksen Vanhasen ylimieliselle päätökselle suomalaisten eläke-etujen leikkauksista.
Jäätteenmäki ajettiin KEPUssa aikoinaan todella ahtaalle, mutta onneksi hän on edelleen kovassa iskussa.
Jäätteenmäen tyrmäys horjuttaa entisestään Vanhasen asemaa omassa puolueessaan. Nyhverö-Masan lähtölaskenta kiihtyi juuri...
7-6-5-...
Jäätteenmäki näpäytti Vanhasta
3
98
Vastaukset
- PRESSA
Jäätteenmäki keskustan yhteiseksi pressaehdokkaaksi.
Hän on ainut, joka voi voittaa Saulin.- mutta ei
vielä.
- sinä nyt
Jäätteenmäen "miehiä"?
Silloin kun Jäätteenmäki oli pääministeri olit vähän piikkisempi. Niin se maailma muuttuu "Känäseni". Hyvä että sinullakin joskus silmät avautuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171