Salmonellamunia saattaa olla kaupan hyllyillä, joten muistakaa pestä kädet käsitellessä raakoja munia sekä kuumentaa munat kypsiksi ruokaa valmistettaessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903039184906_uu.shtml
Munat pois myynnistä
15
6396
Vastaukset
- tuo
kulttuurien yhdistämisestä:
- Nainen¤
Olen munille allerginen.
- parempi, et lähtee
turvallisempaa
- näytteet otettu
ulosteista ei munista.
ainakin mä olen syönyt munat, en kanankakkaa.
- ....
pari päivää sitten huonosti kypsennettyä paistettua kananmunaa. Että kiva tietää tässä vaiheessa...
- expastori
Rauha sinun sielullesi...
- ....
expastori kirjoitti:
Rauha sinun sielullesi...
Kiitos toivotuksesta, en aio vielä kuolla. Rauha on muuten hieno asia sielulle. Kun se puoliraaka kananmuna on niin hyvää, milloin sitä saa enää syödä.
- ...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903039187215_uu.shtml
^Siinä uusinta tietoa tapauksesta :P- hyvä33
Suomalaiset ovat tottuneet syömään munan halutessaan löysänä ja ... munan syönti on turvallista, mutta ulkomailla muna kannattaa nauttia kypsennettynä. ...
Lähde:Finfood
Ihan sama missä maassa.
- ankka.
yhtään kananmunaa ei vedetty pois myynnistä,koska niitä ei ollut edes viety myyntiin.Aina kannattaa tutkia uutisten todenperäisyys,ennen kuin alkaa kirjoittelemaan.
- pitäkää
munistanne huolta ja muistakaa pestä kätenne käytön jälkeen!
- niin sanoo
Maa-ja metsätalousministeri Sirkka Anttilako (keskustapuolue) totesi munat terveiksi,keskusteltuaan EVIRA : n johtajan kassa?
Yritän tässä ottaa siitä selvää,ennenkuin teen päätelmiäni munista.
Sen luulen tietäväni,että KEPU pettää aina.
- munissa on salmonellaa
Kanan paskassa on salmonellaa (Evira).
Kanan munissa on kanan paskaa – samasta reijästä ne tulevat.
Ja huomatkaa, kananmunia ei saa pestä, joten puhtaita paskattomia munia ei ole myynnissä.
Pierretääkö?
Pyörrettääkö?
Salmonellakin voi tappaa. Onko kellään tietoa miltä yhtiöltä tämä salmonella munat ovat tulleet myyntiin (rainboi kieku,kultamuna?? mitä niitä olikaan ... ??
- Elämä munassa
Voi heidyliini, luepa uutiset tarkemmin, niin voit nukkua yösi paremmin. Koko juttuhan oli pelkkää uutisankan munaa. Syö vaan kaikkia suomalaisia munia aivan rauhassa vaikka viisi vähintään päivässä, nääs kun niissä on sitä parempaa kolesterooliakin vielä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845