Suomesta.Juutalaiset on jumalan kansa, raamattu vaikenee esim. suomalaisista.Ei hyvältä näytä.
Valittu kansa
2
120
Vastaukset
- *I got better*
Miten nykyaikanakin monet ihmiset uskottelevat Suomessa, että meille kaikkein parhaiten sopiva elämänmalli löytyy pienen palestiinalaisen paimentolaiskansan normeista ja uskomuksista. Jos joku tulisi tuputtamaan meille vaikkapa Mongoliasta tai vaikka navajoilta muinaista sikäläistä meininkiä, niin innostuisiko 80% kansasta heti pitämään sitä erinomaisesti suomalaisille sopivana?
Täysin järjetöntä. Mutta sitähän uskonto pohjimmiltaan aina on. Ajattele, jos oltaisiin joku "valittu kansa.
Orjuutta, vainoa, keskitysleirejä, kaasukammioita, lappalaiset ampuisivat ohjuksilla ja lähettäisivät itsemurhapommittajia, kun olemme vieneet heidän maansa. Hmmm...
Tällä teidän jumalalla on mielen kiintoinen tapa suojella "valittujaan"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337