Millä joukkueella on mielestänne sm-liigan hienoimmat/rumimmat pelipaidat?
Omasta mielestäni HIFK:illä on hienoimmat ja ruminta on vaikea sanoa...
Sm-liigan pelipaidat..
8
813
Vastaukset
- Juha
Rumin tietenkin niillä joilla niitä mainoksia on eniten tai paljon. Tapparalla on todella ruma pelipaita. Bluesilla ehkä hienoin, eniten NHL tyyppiä. Jokereilla on myös siistit (kotipaidat). HIFK muuten siisti, mutta en tykkää punaisesta väristä. JYP myös ihan ok.
- örkki
Olen itse TODELLA kova blues-fani mutta yhtään kotiin päin vetämättä sanon että bluesin pelipaidat ovat liigan hienoimmat. Ja rumimmat pelipaidat ovat tapparalla..
- sitä sun tätä
Noista NHL tyyppisistä pelipaidoista sen verran, että Jokerit pelaa täysin samalla pelipaidalla kun Florida kummin se nyt menee vieraissa tai kotona ihan sama mutta kumminkin sama CCM:n paita. Ilveksellä taasen samapaita kun Bostonilla. Taitaapa olla joillakin muillakin seuroilla Sm-liigassa jonkun NHL joikkueen värityksillä oleva paita
- Niin..
sitä sun tätä kirjoitti:
Noista NHL tyyppisistä pelipaidoista sen verran, että Jokerit pelaa täysin samalla pelipaidalla kun Florida kummin se nyt menee vieraissa tai kotona ihan sama mutta kumminkin sama CCM:n paita. Ilveksellä taasen samapaita kun Bostonilla. Taitaapa olla joillakin muillakin seuroilla Sm-liigassa jonkun NHL joikkueen värityksillä oleva paita
Kieltämättä on kyllä Jokereilla siistit pelipaidat. Vieraspaita on aika tylsän valkoinen.
- Jeff
Ässillä on ainakin mun mielestä liigan tyylikkäimmät pelipaidat. Aina yhtä ajattomat ja uudistukset vaan parantivat niitä entisestään..
- tepsi
TPS:lla on kauneimmat paidat ja narreilla rumimmat...
- Suvi
Hienoimmat paidat on ehdottomasti HPK:lla ja rumimmat on Tapparalla.
- _Aino_
HIFK:lla hienoimmat, tapparalla rumimmat, mutta SaiPan keltamusta on kyll ihan huippu! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648