Taitaapi loppua Heartbeat
7
1114
Vastaukset
- asia kärsii lamasta
voi voi tätä surkeutta, voi voi tätä lamaa...
Onneksi tulee vielä jo tehdyt jaksot, joita lienee jemmassa ainakin parin tuotantokauden verran.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001985&posting=22000000042006351 - :o(
Nykyisin tulee joka tuutista vaikka mitä kamaluuksia. Lämminhenkisiä perhesarjoja on tosi vaikea löytää. Meillä koko perhe on pitänyt sarjasta. Onhan tässäkin sarjassa tapahtunut vaikeita/pahoja asioista ja pois lähteviä henkilöitä on vähän liian usein laitettu kuolemaan, mutta silti sarja on lämminhenkinen.
Sarjan tekeminen ei varmasti ole halpaa, siinä kun on pyritty suhteellisen hyvään autenttisuuteen vatteiden, tavaroiden, autojen yms. suhteen. Joten lopettaminen varmastikin tuo niitä kaivattuja säästöjä.
Toivottavasti sarjaa saisi joskus Suomesta (ja suomalaisella tekstityksellä) dvd:llä, saisi sitten rauhassa muistella hyvää sarjaa. - palstan häirikkö
ainakin mun mielestä touhu on mennyt aika väsähtäneeksi, jotenka viimesimmät jaksot on jäänyt katsomatta.
toivottavasti saadaan tilalle jotain uutta ja raikasta.- mieltä...
Sarja on pysynyt paikallaan muutenkin, kuin vuosiluku 1969... Suurinpiirtein samanlainen kuvio joka jaksossa.
Toivottavasti tulee uutta hyvää tilalle. Mutta kun kustannuksia pitää karsia, niin tuleeko tilalle uutta kustannuksia aiheuttavaa...
- Eino as Leino
Lähtölaulu.
Minä hiljalleen vankilaan kuljin
Kun kädet oli raudoitettuna
Ja ne kyynelet minun poskiltani vieris
Kun mä kodistani erota sain
Mua itkevät isä ja äiti
Ja he rukoilevat puolestani
Ja he vuodattavat kyyneltä monta
Minun tähteni onnettoman
Mitä raukka minä tehdä nyt tahdon
Kun vartijat vierelläni käy
Ja he aikovat minut vankilaan viedä
Pian istun minä vankilassa
Yksi rukous rukoilla tahdon
Minun Herralleni Kuninkaalleni
Ja hän anteeksi minulle antaa
Mitä vastaan minä rikkonut oon
Niitä rikoksia tehdään niin monta
Kun me kuljemme maailmalla
Helppo langeta on nuoren pojan
Jok’ ei muistele vankilata
Helppo langeta on nuoren pojan
Jok’ ei muistele vankilata
-------------------------------------
Halpa rakkaus
Sinä uhriksi otit otit mun sydämeni
Sillä halpa oli rakkautesi
Sinä lupasit olla mun ystäväni
Ja iäti uskollinen
Mitä mahtoikaan olla sun mielessäsi
Kun valloitit sydämeni
Nyt murhetta täynnä ja rauhatonna
On minunkin rintaseni
Oi kuolema tule ja korjaa mun pois
Ja jäähdytä rintaseni
Kyllä surut ja murheet ne loppunsa saa
Kun kylmä on sydämeni
------------------------------------
Nuoren tytön laulu
Muistatko ihanan illan
Ja ajan armahan
”Kun sä tulit tuntemahan
Neidon nuoren ja ihanan”
Kyllä muistan sinun poves
Ja lupauksesi
”Kun sä valallsi vannoit
Olla iäti mun omani”
Sydän tuntee polttavasti
Liekö syynä rakkaus
”Rintaani niin kamalasti
Painoi kaiho ja kaipaus”
Älä muista mua silloin
Kun sä toista suutelet
”Vaan muista kuinka kuumat
Oli erotessa minun kyyneleni”
Kulta äiti.
Mailleen riensi päivä kulta
Jäin mä synkkiin varjoihin
Oi on mennyt multa äiti
Joka päivään veisi mun
Päivä on niin alahalla
Äiti on niin kaukana
Koskaan saavuta en päivää
Enkä kulta äitiäin No, aika kauan se 60-luku onkin jatkunut noissa sarjoissa. Sarjojen ihmiset on vanhentuneet, mutta ympäristössä ei ajan kuluminen ole näkynyt. Ovat kuin jämähtäneet paikoilleen aikalukkoon jonnekin myyttiselle 60-luvulle..
Aika aikansa kutakin. Harva sarja on yleensäkään noin kauaa pysynyt tuoreenoloisena.
Se mua ihmetyttää, että niitä kirjoja, joihin Sydämen asialla alunperin perustui ei olla koskaan suomennettu. Sarja on ollut niin suosittu meillä, että luulisi kirjoillekin olevan menestystä.- murmelina...
Sydämen asialla -sarjan jämähtämisestä tuli mieleen elokuva Päiväni murmelina. Siinä hankalaluonteinen meterologi jäi yhteen kaupunkiin lumimyrskyn takia ja heräsi joka aamu siten, että pvm oli sama kuin eilen. Samat asiat kävi läpi joka päivä. Kuitenkin joka päivä lisää oppien ja muuttui parempiluontoiseksi ajan mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768