Kun mikään ei riitä

ex lieksalainen

miksi näin paljon negatiivisia ihmisiä lieksassa. Onneksi olen saanut mahdollisuuden poistua paikkakunnalta, kun touhu mennyt tällaiseksi. Joskus mietin muuttavani takaisin Lieksaan, mutten enää. Olen laittanut merkille ihmisten mielipiteet lieksan asioista. jos halutaan korjata tai tehdä jotain paremmin, niin kyllä todellakin löytyy niitä kapuloita rattaisiin ihmisiä. mikä teitä ihmiset vaivaa??? Olkaa avoimia uusille ideoille ja mahdollisuuksille. Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin.

7

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piruko riivaa mutten aijo poistua täältä kun muuallakin ihmisiä ahdistaa.
      Käväisin juuri Lahden seudulla ja siellä joku kirjoitti millainen on lasten päivähoidon tilanne hoitajat vaihtuu jatkuvasti ja lapsen paivän pituudeksi tulee jopa 12 tuntia.Henkilö kulkee linja autolla vie lapsen siten hoitoon vaihtaa välillä bussia jotta on siinä kestämistä.

      Mutta olen joskus sanonut olen varalla taivaaseenkin koin jopa itse sydänpysähdyksen ja vielä elän mutta elämässä on ollut iloa.Mutta myös surua luopumista omaisista ensin vaimo 3v sitten 2 vuotta sitten isä ja eilen äiti.
      Mutta mitä tukea antaa seurakunnan "leipätyöläiset" ei mitään enkä usko että nytkään vaikka olen asiasta jopa sanonut kirkkovaltuustossa ei minun luona ole seurakunnan työntekijä käynyt.vasta vuoden kuluttua tuli kirje surutyöryhmästä mutta siihen mennessä on elämää eletty jo pitkälle ja olen selviytynyt juuri mainitsemasi sanoin "kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin" eilen lähetin viestin jotkut ihmiset ottivat osaa mutta pappi ei
      Markku Korpinen Lieksa evl seurakunnan jäsen

      • jaksamista!

        Samoja kokemuksia seurakunnasta, ei sieltä tosiaankaan löydy rinnallakulkijaa elämän suruihin.


      • Voikkavoi

        Olipa rasistinen ja itestuhoinen kirjoitus. Heti ilmoitus ylläpitoon kipin kapin kirjoittelukieltoon


      • Voikkavoi kirjoitti:

        Olipa rasistinen ja itestuhoinen kirjoitus. Heti ilmoitus ylläpitoon kipin kapin kirjoittelukieltoon

        Missä näit rasistista kirjoitusta tässä ja missä itsetuhoisaa koska näillä ihmisillä oli toivoa toteamalla "paistaa se aurinko vielä risukasaan" ja niin paistaa nytkin että ylös ulos ja lenkille lähden mä
        Kuitenkin on muistettava se seikka että järjestelmää voidaan ja virkamiesten toimia arvostella mutta siinäkin täytyy muistaa että voi turvata selustansa,eli mihin käsitys perustuu.MK


    • älähän nyt,

      täähän vain on loanheitto sivusto,niin mukava valittaa nimettömänä.ei täältä oikeata kuvaa saa Lieksalaisista.

    • liekssaan kunnet

      kerta tykkeek,teällön oekkeeta immeessii eekä mittää paskahousuja paetsik jos sattuu tulemmaan ripulija nnin sillon se vuepi männäk houssuunni,se paska neät.näkemmiin.

      • Etelä-Lieksalainen

        Todella mukava lueskella näitä Lieksa-palstan juttuja. Itse lähdin opiskelemaan 89 (sinne jäin) ja sama "hyvä Lieksa - huono Lieksa" vääntäminen näkyy jatkuvan. Joka kesä pitää kuitenkin käydä Kären parkissa tunti olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe