Tai elokuvista ovat parhaimpia teidän mielestä?
Minun suosikit ovat;Sinulle on postia ja terminaali, onhan noita muitakin sitten, mutta nämä on ainakin jääny mieleen.
Tom Hanks, mikä hänen elokuvistaan..
6
447
Vastaukset
- pökkelö...
näyttelijä, mutta niinhän nuo Hollywoodissa vähän kaikki. Kuitenkin, pari hyvää pätkää Hankskin on tehnyt, mm. kerta toisensa jälkeen yhä loistava Forrest Gump. Sivurooli catch me if you can:issa, vihreä maili ja cast away ohan ok pätkiä kans
Parhaat filmit ovat Road to Perdition ja Pelastakaa sotamies Ryan.
Sitten hyviä ovat myös Sleepless in Seattle, Forrest Gump, Green Mile, Philadelphia ja Apollo 13.
Paras roolisuoritus ehkä Philadelphiassa tai Forrest Gumpissa.- mandalay
teru84 kirjoitti:
Eipä oo tullu kumpaakaan katottua, on varmaan ihan kiinnostavia leffoja.
Gump on paras. Vaikka siinä on kliseitä ym on se vaan koskettava elokuva. Siinä hanks on parhaimmillaan yksinkertaisena poikana joka lopulta on porukan fiksuin.
- vapaakoodari
Hanks oli Woodyn äänenä sekä Toy Story 1 että 2.
Cast Away oli kyllä myös hyvä. - heposiik223
Angels & Demons
yksi parhaimmista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036382Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25244476Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431141
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758