Tai elokuvista ovat parhaimpia teidän mielestä?
Minun suosikit ovat;Sinulle on postia ja terminaali, onhan noita muitakin sitten, mutta nämä on ainakin jääny mieleen.
Tom Hanks, mikä hänen elokuvistaan..
6
401
Vastaukset
- pökkelö...
näyttelijä, mutta niinhän nuo Hollywoodissa vähän kaikki. Kuitenkin, pari hyvää pätkää Hankskin on tehnyt, mm. kerta toisensa jälkeen yhä loistava Forrest Gump. Sivurooli catch me if you can:issa, vihreä maili ja cast away ohan ok pätkiä kans
Parhaat filmit ovat Road to Perdition ja Pelastakaa sotamies Ryan.
Sitten hyviä ovat myös Sleepless in Seattle, Forrest Gump, Green Mile, Philadelphia ja Apollo 13.
Paras roolisuoritus ehkä Philadelphiassa tai Forrest Gumpissa.- mandalay
teru84 kirjoitti:
Eipä oo tullu kumpaakaan katottua, on varmaan ihan kiinnostavia leffoja.
Gump on paras. Vaikka siinä on kliseitä ym on se vaan koskettava elokuva. Siinä hanks on parhaimmillaan yksinkertaisena poikana joka lopulta on porukan fiksuin.
- vapaakoodari
Hanks oli Woodyn äänenä sekä Toy Story 1 että 2.
Cast Away oli kyllä myös hyvä. - heposiik223
Angels & Demons
yksi parhaimmista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571