kierros meni niin hyvin kuin pystyy. HPK lienee heikoin joukkue joka vastaan saattoi tulla ja vielä vierasedulla :) Eiköhän sitä neljän joukkoon kammeta.
Hyvä kalpa!!
5
294
Vastaukset
- vastaan teille
kalakukot
tv. broken fingers and braindamages - *********
olen huomaavinani ironiaa?
- loistava kierros!
KalPa runkosarjassa 50 pistettä vieraissa, liigan ykkönen!
KalPa kotona 47 pistettä liigan numero 8.
KalPa - HPK 4-1 ja 3-4 ja.
HPK - KalPa 3-5 ja 0-3
jos KalPa olisi voittanut Tapparan niin vastassa Kärpät kotona. Ei hyvä. Näin todella hyvä! - tätä
loistava kierros! kirjoitti:
HPK - KalPa 3-5 ja 0-3
jos KalPa olisi voittanut Tapparan niin vastassa Kärpät kotona. Ei hyvä. Näin todella hyvä!tarkoitin.
- historiaa
loistava kierros! kirjoitti:
HPK - KalPa 3-5 ja 0-3
jos KalPa olisi voittanut Tapparan niin vastassa Kärpät kotona. Ei hyvä. Näin todella hyvä!niillä ei paljon merkitystä, kun pelataan pudotuspelejä.
mielenkiintoinen pari hpk-kalpa.
oikeastaan sympatia molempien puolella. sääli vaan, että toinen putoaa.
toivotaan, että urheilullisesti oikeudenmukainen lopputulos, menee kummin päin vain.
toivotaan myös, että tuomarit onnistuvat, eikä valmentajat ala säätämään.
tässä entinen tapparan mies on kyllä aika mestari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782