Uusi Shawn

Molliina

On ärsyttävä.

6

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      se on apinoitten sukua

    • dajkjkjk

      Uusi Shawn näyttää kyllä kovasti "äidiltään" Hopelta, vaan kun ei näytä päivääkään nuoremmalta...kaksoisveli voisi olla. Shawn siis vanheni näyttelijävaihdoksessa noin 20 vuotta, ainakin siltä näyttää.

    • päivien viemää

      Se varmaankin yrittää saada samanlaisen äänen, mutta sitte kun näkee sen...niin sit tuntuu siltä niinkuin se ei edes olisi Shawn vaa joku muu. Tulee mieleen vähä Frankie siitä Shawnista :D

      • Tekoälykkö

        Molemmat "Shawnit" ovat samanikäisiä. Syntyneet vuonna 1980. Tämä uudempi vain vaikuttaa vanhemmalta.
        :D Uusi Shawn olisi voinut peittää aluksi naamansa Plan 9 tyyliin. Ei olisi huomattu eroa entiseen, kun ääni on samanlainen.


    • Tekoälykkö

      toivoa ole, että vanha Shawn palaisi? Vai onko?

      • Tekoälykkö

        tulee tämä, mutta Philip häippäsi viime viikolla sarjasta.
        Vanha Philip palaa muutaman kuukauden kuluttua. Siis taas näyttelijävaihdos..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe