On ärsyttävä.
Uusi Shawn
6
1165
Vastaukset
- ...
se on apinoitten sukua
- dajkjkjk
Uusi Shawn näyttää kyllä kovasti "äidiltään" Hopelta, vaan kun ei näytä päivääkään nuoremmalta...kaksoisveli voisi olla. Shawn siis vanheni näyttelijävaihdoksessa noin 20 vuotta, ainakin siltä näyttää.
- päivien viemää
Se varmaankin yrittää saada samanlaisen äänen, mutta sitte kun näkee sen...niin sit tuntuu siltä niinkuin se ei edes olisi Shawn vaa joku muu. Tulee mieleen vähä Frankie siitä Shawnista :D
- Tekoälykkö
Molemmat "Shawnit" ovat samanikäisiä. Syntyneet vuonna 1980. Tämä uudempi vain vaikuttaa vanhemmalta.
:D Uusi Shawn olisi voinut peittää aluksi naamansa Plan 9 tyyliin. Ei olisi huomattu eroa entiseen, kun ääni on samanlainen.
- Tekoälykkö
toivoa ole, että vanha Shawn palaisi? Vai onko?
- Tekoälykkö
tulee tämä, mutta Philip häippäsi viime viikolla sarjasta.
Vanha Philip palaa muutaman kuukauden kuluttua. Siis taas näyttelijävaihdos..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634