Olen kirjailija.
Haluun jutella mukavia jonkun
kaa.
Anteeksi, mut haluutko jutella?
3
605
Vastaukset
- tiltu
Olen wannabekirjailija, mutta haluan jutella mukavia, jos juttuseura kelpaa. Mikä aihe?
- Saku
Mikähän siinä on, että homot ja lesbot saa
vuorotellen kirjallisuuden finlandia-palkintoja?
Mitä mieltä muuten olet natosta. Minusta tuntuu,
että se on suomi-neidolta niskat poikki kun
pitää nöyristellä EU:ta ja Natoa. Vielä veli
venäläinenkin vaatii osansa.
Kerrohan mielipiteesi. Jos et kuitenkaan näistä
halua jutella, niin juttele jostakin muusta. - tiltu
Saku kirjoitti:
Mikähän siinä on, että homot ja lesbot saa
vuorotellen kirjallisuuden finlandia-palkintoja?
Mitä mieltä muuten olet natosta. Minusta tuntuu,
että se on suomi-neidolta niskat poikki kun
pitää nöyristellä EU:ta ja Natoa. Vielä veli
venäläinenkin vaatii osansa.
Kerrohan mielipiteesi. Jos et kuitenkaan näistä
halua jutella, niin juttele jostakin muusta.Mikäs siinä muu, kuin nämä seksuaalisesti poikkeavat taitavat olla keskimääräistä ajattelevampaa väkeä, ovat joutuneet oman itsensä kanssa miettimään enemmän. Hyvä he! Ja nato ei mielestäni korreloi Venäjän uhan kanssa, meidän on valittava joko jätetään itänaapuri selviytymään talous ym. vaikeuksistaan eli lähennytään natoa ja EU:ta tai sitten pelataan suomettumista ja lähennytään Venäjää. Kaupalliset näkymät ja vanhat rajakiistat olisi paras selvittää lähentymällä heitä, voitaisiin ottaa Karjalan palautus esille yhdessä talousasioiden kanssa. Mitä mieltä itse asiasta? Olen naton suhteen kahden vaiheilla, mutten enää uutta talvisotaakaan kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530