MONTESSA ON TYYLIÄ!
MONTE SEFUKSI
9
223
Vastaukset
miks ovet ei aukene meille,onko rotumme syytä tää.
http://www.youtube.com/watch?v=wu-qp1qcFNg&feature=related
perustan kohta latinomiesten logiikan :(- Serpico
Mutta Monte ei sovi sefuksi. Sefulla on valttia tyyneys. Itse asiassa kukaan palstalainen ei sovi sefuksi. Minusta sen on oltava tyyppi, joka ei kirjoittele palstalle.
monte24 kirjoitti:
paranisi tässä vastuullisessa tehtävässä :)
Älä ny monttu huumorintajuttomuutta osoita:D
anzzy kirjoitti:
Älä ny monttu huumorintajuttomuutta osoita:D
antaisin kyllä liikkumavapautta tiettyyn rajaan asti.
monte24 kirjoitti:
antaisin kyllä liikkumavapautta tiettyyn rajaan asti.
San suaraan
Mites huaraan
Poistun nyt koneelta 2-3 tunniksi
Kai joku taas tuuraa?anzzy kirjoitti:
San suaraan
Mites huaraan
Poistun nyt koneelta 2-3 tunniksi
Kai joku taas tuuraa?sen vannon ;)
monte24 kirjoitti:
sen vannon ;)
Tiedän,että joku puska välillä tuuraa sinuakin!
Joku sheriffi olisi tarpeen tuuraajia varten.
Sinua en kuitenkaan sheriffiksi äänestä.
Minun puolestani ei sinua tarvi deletäkkään.
Tuskinpa et enää tämän debatin jälkeen lähtisi puskastakaan minua sabotoimaan!
Itse olen vain pikku velmuillut puskasta, enkä ketään vastaan tosihyökkäystä tehnyt.
Huvittuneena seuraan, josko joku tunnistaa minut
Ajankuluksi ja viihteeksi puskakommentit ovat usein hauskoja värittämään Mlogiikkaa
Saavat ämmätkin opiskella kunnon logiikkaa
Ämmätkin ovat jo jotain oppineet, puskahuumoriakin viljelemään!
Pierivät kirkossakin salaa ja pistävät jonkun miesparan piikkiin :D
Tosikoille on omia palstoja tarpeeksi.....- .
monte24 kirjoitti:
hei luulen että minun maltti Kirjoittanut: monte24 / 6.3.09 / klo 14:54
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535530Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943428Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453319Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762507SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592394Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3001721Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71176Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1331056