oon syönyt purkin 2% raejuustoa jokaikinen päivä 4kk ajan... voiko olla jotain haittaa? on vaa niin hyvää :)
painoa ei ole tullut :)
raskaana raejuustoa joka päivä?
8
636
Vastaukset
- ----------------------------
Kyllä normaalia ruokaa voi syödä. Miksi siitä olisi haittaa?
(Älkää ajatelto liikaa, mitä syödä ja mitä ei. Loppujen lopuksi KAIKESSA ruuassa on jotain sellaista, joka on pahasta, kun oikein tutkimaan aletaan.)- se pehmeä juusto?
eiks se oo pehmeä juusto? pehmeetä ei saa syödä listerian vaaran takia.
- Äiti05--
se pehmeä juusto? kirjoitti:
eiks se oo pehmeä juusto? pehmeetä ei saa syödä listerian vaaran takia.
en tiedä luetaanko pehmeisiin juustoihin mutta ainakin valion raejuusto on tehty pästöroidusta maidosta eli huoletta voi syödä. Muutenkin kotimaisia pehmeitä juustoja voi syödä kunhan vaan tarkistaa että on tehty pästöroidusta..
- ja kirjoitetaan..
Äiti05-- kirjoitti:
en tiedä luetaanko pehmeisiin juustoihin mutta ainakin valion raejuusto on tehty pästöroidusta maidosta eli huoletta voi syödä. Muutenkin kotimaisia pehmeitä juustoja voi syödä kunhan vaan tarkistaa että on tehty pästöroidusta..
pastöroitu, ei pästöroitu.
- Äiti05--
ja kirjoitetaan.. kirjoitti:
pastöroitu, ei pästöroitu.
Kiitos tiedosta, tiedän kyllä mutta aina ei sanat kirjoittaessa vaan tule oikein kun nopeasti naputtelee. Hyvä että joku huomaa täällä tälläisetkin asiat ja huomauttaa siitä :-D
- kuitenkin..
Äiti05-- kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tiedän kyllä mutta aina ei sanat kirjoittaessa vaan tule oikein kun nopeasti naputtelee. Hyvä että joku huomaa täällä tälläisetkin asiat ja huomauttaa siitä :-D
kirjoitit "vahingossa" väärin.;)
- Äiti05--
kuitenkin.. kirjoitti:
kirjoitit "vahingossa" väärin.;)
En vaan ymmärrä miksi siihen pitää tässä tilanteessa puuttua, kaikki varmaan ymmärsi mitä halusin sanoa alkuperäiseen kysymykseen?
Varmasti kirjoitan seuraavalla kerralla ihan yhtä väärin, tosiaan kun sanoin että nopeasti täällä naputellaan vastaukset. Mutta kukin kommentoi miten parhaaksi näkee..
- herkkku
olla se sama mikäon vauva.fi:lläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268