Miksi kaikki ihanat

harakanpelätin

miehet paljastuvat loppupeleissä aina kusipäiksi? ONko se joku luonnonlaki?

15

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halu muuttaa renttu kelvolliseksi on vastustamatonta naisille :)

      • harakanpelätin

        ja joka kerta saa huomata puhuvansa tyhjille seinille ja hakkaavansa ------>jälleen kerran päätänsä seinään :) Ei naurata, ei...


      • harakanpelätin kirjoitti:

        ja joka kerta saa huomata puhuvansa tyhjille seinille ja hakkaavansa ------>jälleen kerran päätänsä seinään :) Ei naurata, ei...

        mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN


      • vänkyrä-nainen
        monte24 kirjoitti:

        mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN

        et "monta rekattua", vaiks siinä luki et "monta renttua" :D Ehdinkin jo miettiä, et ketä kyseiset rekatut mahdollisesti ovat..


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        et "monta rekattua", vaiks siinä luki et "monta renttua" :D Ehdinkin jo miettiä, et ketä kyseiset rekatut mahdollisesti ovat..

        mut itse tunnustaudun kyl rentuksi, hyväsydämiseksi rentuksi :)


      • harakanpelätin
        monte24 kirjoitti:

        mut itse tunnustaudun kyl rentuksi, hyväsydämiseksi rentuksi :)

        niissä sun tapaamissasi naisissa sitten on ollut vikana, että tarvitsee aina renttuilla?


      • harakanpelätin kirjoitti:

        niissä sun tapaamissasi naisissa sitten on ollut vikana, että tarvitsee aina renttuilla?

        en tässä syytä naisia,satun olemaan renttu kuten biologinen isänikin oli.


      • harakanpelätin
        monte24 kirjoitti:

        en tässä syytä naisia,satun olemaan renttu kuten biologinen isänikin oli.

        kummassa voi olla renttu ilman, että siihen ei liity naiset jotenkin negatiivisessa mielessä?


      • harakanpelätin kirjoitti:

        kummassa voi olla renttu ilman, että siihen ei liity naiset jotenkin negatiivisessa mielessä?

        huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei


      • harakanpelätin
        monte24 kirjoitti:

        huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei

        kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää;) Sittenhän me naisetkin voidaan olla renttuja:D


      • .
        monte24 kirjoitti:

        huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei

        renttu on pikkupaskiainen Kirjoittanut: monte24 / 6.3.09 / klo 15:24
        huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei


      • .
        monte24 kirjoitti:

        mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN

        niinhän se taitaa olla Kirjoittanut: monte24 / 6.3.09 / klo 13:46
        mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN


    • Toiset ovat kusipääimureita, toiset ei.

    • Mika

      Tollanen rämenorsu ei miehistä tiedä mitään. Senkun vetelet dildolla vaan.

    • se juttu

      "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..?"

      Tavataan se ihana mies, josta muodostetaan mieleen kullattu ja silattu kuva, uutuudenviehätyksen kadottua karu totuus menee tajuntaan ja siinä sitten ihmetellään, et mitä tapahtui. Toisaalta se kusipääkin jaksaa olla kiva siihen asti, kunnes saa piparia tai tajuaa, ettei tule sitä saamaankaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe