miehet paljastuvat loppupeleissä aina kusipäiksi? ONko se joku luonnonlaki?
Miksi kaikki ihanat
15
505
Vastaukset
halu muuttaa renttu kelvolliseksi on vastustamatonta naisille :)
- harakanpelätin
ja joka kerta saa huomata puhuvansa tyhjille seinille ja hakkaavansa ------>jälleen kerran päätänsä seinään :) Ei naurata, ei...
harakanpelätin kirjoitti:
ja joka kerta saa huomata puhuvansa tyhjille seinille ja hakkaavansa ------>jälleen kerran päätänsä seinään :) Ei naurata, ei...
mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN
- vänkyrä-nainen
monte24 kirjoitti:
mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN
et "monta rekattua", vaiks siinä luki et "monta renttua" :D Ehdinkin jo miettiä, et ketä kyseiset rekatut mahdollisesti ovat..
vänkyrä-nainen kirjoitti:
et "monta rekattua", vaiks siinä luki et "monta renttua" :D Ehdinkin jo miettiä, et ketä kyseiset rekatut mahdollisesti ovat..
mut itse tunnustaudun kyl rentuksi, hyväsydämiseksi rentuksi :)
- harakanpelätin
monte24 kirjoitti:
mut itse tunnustaudun kyl rentuksi, hyväsydämiseksi rentuksi :)
niissä sun tapaamissasi naisissa sitten on ollut vikana, että tarvitsee aina renttuilla?
harakanpelätin kirjoitti:
niissä sun tapaamissasi naisissa sitten on ollut vikana, että tarvitsee aina renttuilla?
en tässä syytä naisia,satun olemaan renttu kuten biologinen isänikin oli.
- harakanpelätin
monte24 kirjoitti:
en tässä syytä naisia,satun olemaan renttu kuten biologinen isänikin oli.
kummassa voi olla renttu ilman, että siihen ei liity naiset jotenkin negatiivisessa mielessä?
harakanpelätin kirjoitti:
kummassa voi olla renttu ilman, että siihen ei liity naiset jotenkin negatiivisessa mielessä?
huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei
- harakanpelätin
monte24 kirjoitti:
huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei
kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää;) Sittenhän me naisetkin voidaan olla renttuja:D
- .
monte24 kirjoitti:
huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei
renttu on pikkupaskiainen Kirjoittanut: monte24 / 6.3.09 / klo 15:24
huolimatta siitä onko hänellä naista tai ei - .
monte24 kirjoitti:
mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN
niinhän se taitaa olla Kirjoittanut: monte24 / 6.3.09 / klo 13:46
mut jeesus on pelastanut monta renttua pysyvästi,eli käänny jeesuksen puoleen,sillä on kokemusta enemmän kuin kellään rentun parantamisessa,AAAAAMEEEN
Toiset ovat kusipääimureita, toiset ei.
- Mika
Tollanen rämenorsu ei miehistä tiedä mitään. Senkun vetelet dildolla vaan.
- se juttu
"Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..?"
Tavataan se ihana mies, josta muodostetaan mieleen kullattu ja silattu kuva, uutuudenviehätyksen kadottua karu totuus menee tajuntaan ja siinä sitten ihmetellään, et mitä tapahtui. Toisaalta se kusipääkin jaksaa olla kiva siihen asti, kunnes saa piparia tai tajuaa, ettei tule sitä saamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483