Tavarameri yllättävän hyvä!

Muitakin nähnyt

Vähän epäillen suhtauduin Tavarameri kirppikseen. Se sijaitsee Kuopiossa ja avaamisessa taisi olla häikkää.

Hyvä paikka! Hinnat OK. Ja tilaa katsella.

20

3392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjät niitä..

      hintojanne! Kävin k.o kirpparilla ja hinnat olivat monessa paikkaa aivan muuta kuin kirppishintoja.

      Ei se marimekon kauhtunut ja kulunut paita ole enää siinä kunnossa 5e arvoinen. Sellaisia pisti silmään ja monta muuta samaan verrattavaa ja ei edes ns merkkitavaraa. Mutta kun tuote on kulunut, niin arvo on jotain euro tai kaksi.

      Tupperwaren naarmuuntuneet ja kellastuneet kipot myös hinnoissaan! Huh! Ehkä joskus käyn taas vilaisemassa. Mitään ei nyt löytynyt.

      • kirppunen aaa

        Jollekin se 5€ Marimekon paidasta on liikaa ja jollekin ihan sopiva hinta, siis mikä on kallis ja mikä ei on aivan suhteellinen käsitys. Mielestäni tuotteen laatu ja merrki ratakisevat sen, mikä on hinta. Ei se, että myy kirpputorilla tarkoita sitä, että se tuote ei saa maksaa yli 2€! Joakinen hinnoitelkoon tuotteet kuten parhaimmaksi näkee, voihan sitä hintaa sitten pudottaa jos tarve vaatii. Eihän sitä tuotetta ole pakko ostaa!
        Tavarameri on ollut auki joitakin viikkoja, mielestäni vaikka alku tekelteli niin hyvältä näyttää. Eikä se alku hässäkkä tainnut johtua muusta kuin kiinteistön rakennusluvista. Lykkyä tykö uudelle yritykselle, hyvä että on vaihtoehtoja tämän kokoisessa kaupungissa.


    • Asiakas99

      Joo, hinnat on ok. Uskoisin, että tuolla kirpparilla käy sellaisiakin myyjiä, jotka pitävät kirpparin ekan kerran ja eivätkä oikein ymmärrä että kirparilla hinnat pitää olla 1€ tai 2€. Itse en kyllä ylihintaista tavaraa löytänyt, ehkäpä ei vain silmään sattunut.
      Hyvä kirppis. Yrittäjän mukaan sinne on tulossa lähiaikoina muutakin palvelua.
      Kyllä nyt Cityörssi kamaline hajuineen saa minulta jäädä.

      • ihan hyvä

        Paikkana tilava, mutta vaatetankoja on myyntipistettä kohti 2 kpl, joista toinen liian ylhäällä ja toinen maanrajassa. Metallihyllyt ovat huterat eikä niihin kovinkaan paljon mahdu tavaraa. Käytävät ahtaita, moni lastenvaunujen kanssa liikkuva on verrannut Citypörssiin ja sanoo, ettei ahtauden vuoksi käy Tavarameressä. Kun tilaa olisi jättää suuremmatkin käytävät. Kassapalvelu on hidasta! Citypörssissä myyntiä tuntuu tulevan paremmin.


      • joojoooo000
        ihan hyvä kirjoitti:

        Paikkana tilava, mutta vaatetankoja on myyntipistettä kohti 2 kpl, joista toinen liian ylhäällä ja toinen maanrajassa. Metallihyllyt ovat huterat eikä niihin kovinkaan paljon mahdu tavaraa. Käytävät ahtaita, moni lastenvaunujen kanssa liikkuva on verrannut Citypörssiin ja sanoo, ettei ahtauden vuoksi käy Tavarameressä. Kun tilaa olisi jättää suuremmatkin käytävät. Kassapalvelu on hidasta! Citypörssissä myyntiä tuntuu tulevan paremmin.

        Itse vuokrasin pöydän tällä kertaa Tavaramerestä ja niin teen vastikäänkin. Metallihyllyt eivät kyllä olleet huterat millään lailla, samat hyllyhän on mm.astioilla oikeissa kaupoissakin. Vaatetankoja pystyy säätämään mielensä mukaan. Ylempään laitoi pienet vaattet ja alempaan isommat, säädin hylly vaatteiden mukaan eikä mitään ongelmaa ollut. Enkä kyllä kokenut muuta hankaluutta vaunujen kanssa, kuin muut ihmiet joita piti väistellä.
        Paikkana on hyvä ja uskoisin, että tulee kirpparina olemaan huomattavasti suositumpi kuin Pörssi. Välisaldon kysyin ja paremmin tavara on mennyt kaupaksi Tavarameressä kuin pörssissä.
        Tämän kokoiseen kaupunkiin mahtuu kyllä useampi kirppari ja jokainen voi valita paikan missä käy. Tavarameressä oli ainakin lauantaina aivan sikana porukkaa


      • husdu
        ihan hyvä kirjoitti:

        Paikkana tilava, mutta vaatetankoja on myyntipistettä kohti 2 kpl, joista toinen liian ylhäällä ja toinen maanrajassa. Metallihyllyt ovat huterat eikä niihin kovinkaan paljon mahdu tavaraa. Käytävät ahtaita, moni lastenvaunujen kanssa liikkuva on verrannut Citypörssiin ja sanoo, ettei ahtauden vuoksi käy Tavarameressä. Kun tilaa olisi jättää suuremmatkin käytävät. Kassapalvelu on hidasta! Citypörssissä myyntiä tuntuu tulevan paremmin.

        City-pörssin omistajako se siellä mainostaa??


    • Kevät-tiipero

      Kahdesti olen jo ehtinyt myymään Tavarameressä itselleni tarpeetonta "roinaa" ja hyvin on kauppa käynyt! Oikea hinnoittelu on kaiken a ja o. Mitä vilkuilin muiden myyjien pöytiä, niin joillakin oli todella rahastuksen makua tuotteissaan.

      Se mikä minua myyjänä on raivostuttanut, on ihmisten välinpitämättömyys. Ei luulisi olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa ja monimutkaista palauttaa tavaroita hyllyihin mistä ne on ottanut. Minun pöytiini kiikutettiin melkein joka päivä tavaraa muista pöydistä ja omia kamoja sain olla metsästämässä toisten hyllyistä. Yksiä sisäpelikenkiäni etsin kaksi tuntia tuloksetta ja sille tielleen jäivät.

      Myöskin hengarista/hyllystä tippuneita tavaroita voisi ihmiset nostella lattialta pois sen sijaan, että paskaisilla kengillä kävellään tylysti päältä. Itsekeskeiset, oman navan tuijottelijat saisivatkin minun puolesta pysyä kotonaan.

      • lähihoitaja 3vuotta

        Tavara meri on, mielestäni tosi hyvä kirppari, samanlaisia on myös etelä-suomessa. Hinnat ok, hyvää tavaraa olen itse ostanut, mutta myös myynnyt. Ja itse kuuliaisena olen siivoskellut muidenkin pöytiä ohimennessä, ja nostanut vaatteita latiioilta. Kunpa kaikki tekisivät niin, että lattialta nostaisivat, ja laittaisivat paikoilleen. Olisi tosi hieno juttu. mutta myös myyjät käyvät siistimässä paikkoja,näin olen ainakin pistänyt merkille. Paras paikka mielestäni, tääl kuopiossa.


    • ssartsa

      kyl on surkeita kirpputoreja kuopiossa!!...ja hinnat sumeet !!!....tavar merikin ihan hanurista.. siel oo kun kallista paskaa!!!...ja tavara huonoa!...jotain rajaa..ja suurin osa pöydistä tyhjiä!!!

      • kirppuja

        Olen samaa mieltä siitä että, Kuopion kirpputorit ovat surkeita. Kuopion kirppareilla myös suositaan ns. "jobbareita" jotka vievät/ostavat kaikki vähänkin kalliimmat tavarat pöydistä ja myyvät monen kertaiseen hintaan joko netissä tai sitten omissa päydissään toisilla kirppareilla. Jobbarit pyörivät kirppareilla melkien koko päivät, vahtivat mitä myyjät tuovat pöytiin, valitsevat merkkituotteet ja haalivat näin voitot itselleen, kun myyvät tuotteet sitten omissa pöydissään. Heidän toiminta on jo ammattimaista liikketoimintaa, josta he eivät maksa edes veroja.


      • huonoa paljon
        kirppuja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä että, Kuopion kirpputorit ovat surkeita. Kuopion kirppareilla myös suositaan ns. "jobbareita" jotka vievät/ostavat kaikki vähänkin kalliimmat tavarat pöydistä ja myyvät monen kertaiseen hintaan joko netissä tai sitten omissa päydissään toisilla kirppareilla. Jobbarit pyörivät kirppareilla melkien koko päivät, vahtivat mitä myyjät tuovat pöytiin, valitsevat merkkituotteet ja haalivat näin voitot itselleen, kun myyvät tuotteet sitten omissa pöydissään. Heidän toiminta on jo ammattimaista liikketoimintaa, josta he eivät maksa edes veroja.

        että aika monta pöytää on jobbareiden käytössä ko paikassa. Minua ällöttää kaikki ns uusien tavaroiden kauppaajat, sellaiset joilla ei käytettyä olekaan. Kierrän kaukaa sellaisen loosin.

        Tavarameri oli alkuun siisti paikka ja tavaratkin pääosin myytävän kuntoisia. Sitten mitä olen viime aikoina käynyt, niin monessa pöydässä on suurin piirtein kaatopaikkatavaraa. Hintaa silti pyydetään?
        Jotain järkeä pitäisi olla ja valvontaa paikan pyörittäjien taholta.


      • Tyttö 22
        kirppuja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä että, Kuopion kirpputorit ovat surkeita. Kuopion kirppareilla myös suositaan ns. "jobbareita" jotka vievät/ostavat kaikki vähänkin kalliimmat tavarat pöydistä ja myyvät monen kertaiseen hintaan joko netissä tai sitten omissa päydissään toisilla kirppareilla. Jobbarit pyörivät kirppareilla melkien koko päivät, vahtivat mitä myyjät tuovat pöytiin, valitsevat merkkituotteet ja haalivat näin voitot itselleen, kun myyvät tuotteet sitten omissa pöydissään. Heidän toiminta on jo ammattimaista liikketoimintaa, josta he eivät maksa edes veroja.

        Olen samaa mieltä siitä , Kuopion kirpputorit ovat surkeita.Tavarameressä melkein kaikki myyntipaikat ovat jobbareiden.Tavaran hinnat päätähuimaavia.Suurin osa pöydistä tyhjiä.


    • kekmckdowaj

      varokaa yksityista parkkipaikan valvojaa,joka on laiton !!!!!!!!!!!!!!!!omistaja on tehnyt yksityisen kanssa sopimuksen parkkivalvonnasta .varokaa koko laitonta puuhaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      asia menee oikeuteen ja on käsiteltävänä jo korkeimmassa oikeidessa.Ottakaa lisää tietoa internetistä autoPankki Norden Oy.Asia menee osaltani myös muihen tiedostoihin .

      • ploikuj

        niin auto Parkki Norden oy on siis laiton ja toimii Tavarapörssin parkkihallissa.Olen samaa mieltä asiasta


    • Naapurista niin

      Ei ole. Hinnat korkeat ja tavara vanhaa. Sekainen paikka. Mikä jobbari lie omistaja.

    • hirveeläävä

      ei varmaan kukaan oo sattunut lähiaikoina käymään? aluksi vaikutti kohtuu hyvälle paikalle.
      mutta NYT kauhea läävä, ei mitään tavaraa edes tarjolla, pöydät typötyhjiä, myyjät kaupungin töykeimpiää.. en asioi toista kertaa!!!

      kyllä citypörssi vaan vie voiton sata-nolla!!!!

      • ö

        kauheeta paskaa kaikilla melkeen !!ja kauheet hinnat...vintiltä tuotuu roinaa hyi helv..haisee koko kirppis lumpulle...


      • iiiik!

        Kyllä harmittaa, kun suht hyvä ja avara kirppis meni pilalle!!! Ahtaat käytävät ja alahyllyiltä/lattiatasosta ei voi kyykistyä tavaroita katsomaan, kun on jo muitten tiellä. Ihmetyttää sekin, miksi ikkunan viereiset paikat on laitettu noin ahtaaksi, vain yksi kerrallaan voi katsoa hyllyjä? Asiakaspalvelussa parantamista, eikä sitä myyjän naurunkäkätystä jaksaisi aina kuunnella! Ne jobbarit pois!! Pitäjät voisivat myös JOSKUS siivota villakoiria käytäviltä!!


      • hELI2333
        iiiik! kirjoitti:

        Kyllä harmittaa, kun suht hyvä ja avara kirppis meni pilalle!!! Ahtaat käytävät ja alahyllyiltä/lattiatasosta ei voi kyykistyä tavaroita katsomaan, kun on jo muitten tiellä. Ihmetyttää sekin, miksi ikkunan viereiset paikat on laitettu noin ahtaaksi, vain yksi kerrallaan voi katsoa hyllyjä? Asiakaspalvelussa parantamista, eikä sitä myyjän naurunkäkätystä jaksaisi aina kuunnella! Ne jobbarit pois!! Pitäjät voisivat myös JOSKUS siivota villakoiria käytäviltä!!

        ePÄSIISTI JA KAIKKEA ROMUA MYYNNISSÄ, OTAN ITSE MYYNTIPÖYDÄN CITYPÖRSSISTÄ


    • Anonyymi

      herve herve herve

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe