Korvaako...

Tähdenlento

kissa ateistin kaipuun 'korkeampaan voimaan'?

60

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähdenlento

Luikastuminen koiran kakkaan taivaaseen nousemisen?

Lentäähän siinäkin ylös taivaaseen, ja pääsee vielä poiskin.

• Tähdenlento

että sitä voi liukastua myös banaanin kuoreen?!

• ..............................
        Tähdenlento kirjoitti:

että sitä voi liukastua myös banaanin kuoreen?!

Harrastatko usenkin itsekritiikin lisäksi yksinpuhelua?

• Tähdenlento
        .............................. kirjoitti:

Harrastatko usenkin itsekritiikin lisäksi yksinpuhelua?

Kyllä harrastan, ja lienee paikallaan itse kullekin! Tosin joskus tämä ominaisuus saattaa aiheuttaa hämmennystä, mutta mitä sitten?!

• bubastis.tmi

Tiedoksesi, kissani kunnioittavat minua ilman väkivaltaa.
      Minä olen meidän kissalan "ceiling cat".

• Tähdenlento

Mutta kun eräs ateisti kuvasi kissaansa sanalla 'ylhäisyys'?

• bubastis.tmi
        Tähdenlento kirjoitti:

ja kunnioitamme toisiamme epäkristillisesti. En tiedä mitä muiden kotona tapahtuu.

• Kössönöm
        Tähdenlento kirjoitti:

tai ainakin käyttäytyy sillä tavalla. Mutta se on kissan luonto.

• Kössönöm
        bubastis.tmi kirjoitti:

ja kunnioitamme toisiamme epäkristillisesti. En tiedä mitä muiden kotona tapahtuu.

Kissa on pomo. Epäkristillisiä tosin olemme kaikki tässä huushollissa.

• bubastis.tmi
        Kössönöm kirjoitti:

Kissa on pomo. Epäkristillisiä tosin olemme kaikki tässä huushollissa.

Ne ovat kilttejä ja huomaavaisia, paitsi tietenkin mitä varpaisiin tulee :D

• Kössönöm
        bubastis.tmi kirjoitti:

Ne ovat kilttejä ja huomaavaisia, paitsi tietenkin mitä varpaisiin tulee :D

tein pitkästä aikaa poikkeuksen ja annoin kissan jäädä makuuhuoneeseen. Ihan nätisti se koko yön siinä selkääni vasten nukkui, mutta sitten aikaisin aamulla alkoi herätellä ja nuolla päätä. Kun en välittänyt, niin sitten se hyppäsi tulostimen päälle ja alkoi tiputella papereita työpöydältä ja silloin oli pakko laittaa se eteiseen ja ovi kiinni.

• bubastis.tmi
        Kössönöm kirjoitti:

tein pitkästä aikaa poikkeuksen ja annoin kissan jäädä makuuhuoneeseen. Ihan nätisti se koko yön siinä selkääni vasten nukkui, mutta sitten aikaisin aamulla alkoi herätellä ja nuolla päätä. Kun en välittänyt, niin sitten se hyppäsi tulostimen päälle ja alkoi tiputella papereita työpöydältä ja silloin oli pakko laittaa se eteiseen ja ovi kiinni.

ovat täälläkin heränneet :) Kaikki pitää saada liikkumaan. Välillä on sellainen riehunta, että ikkunat tärisee ja ovet paukkuu. No, saahan ne riehua, meillä on vapaa kasvatus.

Äidilläni on sellainen hömelö koira, joka nuorempana kuopi kaiken. Naapurin pihalla se kuopi uusia istutuksia ja naapurini kiljaisi äkäisesti äidilleni, että etkö voi komentaa tuota koiraasi. Äitini vastasi, komenna itse, sillä on vapaa kasvatus, niinkuin on lapsillanikin ja ihan hyviä niistä on tullut :)

• Kuk regus susej
        Tähdenlento kirjoitti:

piispoja yms "korkeampana voimana".
        Mielenkiintoista, onko tämä ehkä jäänne jumal-kuninkaitten palvomisesta?

• Tähdenlento
        Kuk regus susej kirjoitti:

piispoja yms "korkeampana voimana".
        Mielenkiintoista, onko tämä ehkä jäänne jumal-kuninkaitten palvomisesta?

en tiedä, koska hekin ovat vain ihmisiä. Eli ei korkeampia voimia edustavia.

• Kuk regus susej
        Tähdenlento kirjoitti:

en tiedä, koska hekin ovat vain ihmisiä. Eli ei korkeampia voimia edustavia.

"Niinkö?
        Kirjoittanut: Tähdenlento 7.3.2009 klo 16.00

Mutta kun eräs ateisti kuvasi kissaansa sanalla 'ylhäisyys'?"
        Vertasit kuitenkin ylhäisyyttä korkeampaan voimaan.

• Tähdenlento

"Niinkö?
        Kirjoittanut: Tähdenlento 7.3.2009 klo 16.00

Mutta kun eräs ateisti kuvasi kissaansa sanalla 'ylhäisyys'?"
        Vertasit kuitenkin ylhäisyyttä korkeampaan voimaan.

Sinun mielestäsi ihminen, jota kuvataan sanalla 'ylhäisyys'?

• Kuk regus susej
        Tähdenlento kirjoitti:

Sinun mielestäsi ihminen, jota kuvataan sanalla 'ylhäisyys'?

ja muita pannumyssy-henkilöitä sanotaan ylhäisyyksiksi, tunnetuin ylhäisyys lienee paavi.

• Tähdenlento

ja muita pannumyssy-henkilöitä sanotaan ylhäisyyksiksi, tunnetuin ylhäisyys lienee paavi.

kuitata, etten minä henkilökohtaisesti miellä ketään eläväistä (en ihmistäkään), jota luonnehtisin sanalla 'ylhäisyys'. Ja kaiketi vähiten kissaa!

• Kuk regus susej
        Tähdenlento kirjoitti:

kuitata, etten minä henkilökohtaisesti miellä ketään eläväistä (en ihmistäkään), jota luonnehtisin sanalla 'ylhäisyys'. Ja kaiketi vähiten kissaa!

merkitys sanoille kuin muilla, olisi ehkä parempi keksiä tilalle kokonaan uusia sanoja.

• Tähdenlento

merkitys sanoille kuin muilla, olisi ehkä parempi keksiä tilalle kokonaan uusia sanoja.

annappa esimerkki mille sanalle, siis keksisin uuden sanan!

• Kuk regus susej
        Tähdenlento kirjoitti:

annappa esimerkki mille sanalle, siis keksisin uuden sanan!

ollut puhetta ylhäisyyksistä, niin aloita siitä.

• Tähdenlento

ollut puhetta ylhäisyyksistä, niin aloita siitä.

ole liian raflaavaa, niin korvaisin sanan 'ylhäisyys' sanalla 'rajoittunut'.

• Kuk regus susej
        Tähdenlento kirjoitti:

ole liian raflaavaa, niin korvaisin sanan 'ylhäisyys' sanalla 'rajoittunut'.

jos hänelle sanottaisiin "Teidän rajoittuneisuutenne", saattaisi muuten sopia oikein hyvin.

• Tähdenlento

jos hänelle sanottaisiin "Teidän rajoittuneisuutenne", saattaisi muuten sopia oikein hyvin.

ihan rehellinen olen, ja rehellisyydestähän kun ei voi rangaista, niin minusta olisi ihan yksi hailee mitä hän tuumaisi minun ajattelustani!

• beenthere

Minä en kaipaa korkeampaa voimaa, mutta kaipaan aina kissaani, jos en ole sen luona.

• Tähdenlento

totta? Eli kissallasi on jotakin lumonomaista magneettia, turkissaan? Et kait vaan ole sokaistunut?

• beenthere
        Tähdenlento kirjoitti:

totta? Eli kissallasi on jotakin lumonomaista magneettia, turkissaan? Et kait vaan ole sokaistunut?

Ei se sokaise ollenkaan. On vain kiva, kun on tuollainen karvainen kaveri odottamassa kotiin tullessa. Ilman tätä kaveria koti tuntuu tyhjältä ja kylmältä.
        Olen ottanut kantaakseni vastuun tästä karvakasasta ja ilolla sen teen. Vaiva on mitätön siihen nähden mitä saan. Teen kaikkeni, että kaverilla on hyvä elämä. Kiitos kissalta on elämää suurempi kokemus.

• Tähdenlento
        beenthere kirjoitti:

Ei se sokaise ollenkaan. On vain kiva, kun on tuollainen karvainen kaveri odottamassa kotiin tullessa. Ilman tätä kaveria koti tuntuu tyhjältä ja kylmältä.
        Olen ottanut kantaakseni vastuun tästä karvakasasta ja ilolla sen teen. Vaiva on mitätön siihen nähden mitä saan. Teen kaikkeni, että kaverilla on hyvä elämä. Kiitos kissalta on elämää suurempi kokemus.

lausumasi:

>>Kiitos kissalta on elämää suurempi kokemus.

• beenthere
        Tähdenlento kirjoitti:

lausumasi:

>>Kiitos kissalta on elämää suurempi kokemus.

Se tapahtuu hyvin harvoin. Mutta esimerkiksi, jos olemme olleet kissani kanssa pitkään vieraisilla,kotiin tultua kissani tulee aivan lähelle kaulaa käpertyy siihen, nuolee kasvot ja kehrää ja nukahtaa sitten siihen umpiuneen.
        Se on hieno tunne, kun huomaa, että kissa luottaa sinuun täysin. Mitä enemmän pidät kiinni ja rutistat syliisi siinä vaiheessa, sen sikeämmin se nukkuu.

• Tähdenlento
        beenthere kirjoitti:

Se tapahtuu hyvin harvoin. Mutta esimerkiksi, jos olemme olleet kissani kanssa pitkään vieraisilla,kotiin tultua kissani tulee aivan lähelle kaulaa käpertyy siihen, nuolee kasvot ja kehrää ja nukahtaa sitten siihen umpiuneen.
        Se on hieno tunne, kun huomaa, että kissa luottaa sinuun täysin. Mitä enemmän pidät kiinni ja rutistat syliisi siinä vaiheessa, sen sikeämmin se nukkuu.

kissa, kuten eläin yleensäkin, elää vaistojensa varassa ja perushuolto riittää. Toki tunteidensa siivittäminä.

Mutta tässä juuri pohdiskelin tätä ihmiselon meininkiä, koko menneen viikon. Ja kuvaisinko tätä meininkiä sanalla 'inspiraatio', kun välillä tuntuu että tätä tarvitaan!?

• DarkNinjaHiiri

Ateistit vetää myös huumeita ja harrastaa irstasta seksiä koska heiltä puuttuu Jumala... tai sitten se on vain yksinkertaisesti mukavaa.

Aikuistenoikeasti Jumalaa ei ole olemassa ja se on vain keinotekoinen muuri uskiksen mielessä jottei lähtisi homma lapasesta... Synti on kristinuskon perussanoma! Mut hei synnit on jo annettu anteeksi nyt vaan tarvii nöyristellä ja vääntää aivot nollille.

• Kössönöm

kokeilin kerran hashista, mutta ei ollut minun juttuni. Irstasta seksiä en ole tietääkseni koskaan harrastanut. Millaista se on?

• DarkNinjaHiiri
        Kössönöm kirjoitti:

kokeilin kerran hashista, mutta ei ollut minun juttuni. Irstasta seksiä en ole tietääkseni koskaan harrastanut. Millaista se on?

Irstas seksi on eri asento ku lähetyssaarnaaja ja jos sen tekee vielä valot päällä niin vielä irstaanpaa ja herralle kauhistus. Onanointikin (runkkaus) on irstasta kun siinä ihminen tyydyttää saatanallisia himojaan. 69 on itse lucifer!

• Tähdenlento

Siis ateistin mukavuudenhalu koostuu huumeista ja irstaasta seksistä? Toki ymmärrettävää.

Mutta ei minulle jumaluus luo mitään muureja, tälle elämiselleni meinaan, koska syntiä tulee tehtyä harva se päivä. Ainakin ajatuksissaan, mutta mitä sitten? Ja oikeesti, mietihän nyt vähän. Ei minun tarvitse hihhulinakaan nöyristellä, toki aivokapasiteettini kaipaa välillä buuttausta!

• DarkNinjaHiiri
        Tähdenlento kirjoitti:

Siis ateistin mukavuudenhalu koostuu huumeista ja irstaasta seksistä? Toki ymmärrettävää.

Mutta ei minulle jumaluus luo mitään muureja, tälle elämiselleni meinaan, koska syntiä tulee tehtyä harva se päivä. Ainakin ajatuksissaan, mutta mitä sitten? Ja oikeesti, mietihän nyt vähän. Ei minun tarvitse hihhulinakaan nöyristellä, toki aivokapasiteettini kaipaa välillä buuttausta!

En tiedä vastaanko kysymykseen mutta minulle ei riitä se että joku asia on vain yksinkertaisesti syntiä eli kiellettyä. Olipa se päihde tai suuseksi... jos ajatuksetkin ovat syntiä (kiellettyjä) niin silloin on ajatuspoliisi kyseessä :(

Tee mitä haluat mutta älä vahingoita toisia!

En kuitenkaan elä arvotyhjiössä ja arvostan ihmisiä vaikka ovatkin apinan serkkuja evoluution kannalta.

• Kössönöm
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Irstas seksi on eri asento ku lähetyssaarnaaja ja jos sen tekee vielä valot päällä niin vielä irstaanpaa ja herralle kauhistus. Onanointikin (runkkaus) on irstasta kun siinä ihminen tyydyttää saatanallisia himojaan. 69 on itse lucifer!

No siinä tapauksessa olen harrastanut irstasta seksiä runsaasti. Kun muistais vaan kaikki kerrat:)

Kiva kun selvensit.

• Tähdenlento

En tiedä vastaanko kysymykseen mutta minulle ei riitä se että joku asia on vain yksinkertaisesti syntiä eli kiellettyä. Olipa se päihde tai suuseksi... jos ajatuksetkin ovat syntiä (kiellettyjä) niin silloin on ajatuspoliisi kyseessä :(

Tee mitä haluat mutta älä vahingoita toisia!

En kuitenkaan elä arvotyhjiössä ja arvostan ihmisiä vaikka ovatkin apinan serkkuja evoluution kannalta.

kun lausut: ""Tee mitä haluat mutta älä vahingoita toisia!""

Mutta koska mielestäsi ihminen on apinan serkku, niin kenes serkku sitten kissa on?

• DarkNinjaHiiri
        Tähdenlento kirjoitti:

kun lausut: ""Tee mitä haluat mutta älä vahingoita toisia!""

Mutta koska mielestäsi ihminen on apinan serkku, niin kenes serkku sitten kissa on?

Nyt en oikeasti ymmärrä ajatusjuoksuasi. Mitä sillä on väliä kenen serkku kissa on. Voisit kysyä evoluutiopalstalta.

Luulin että tarttuisit tuohon "Tee mitä haluat mutta älä vahingoita toisia!" kysymyksellä saako ihminen tappaa itsensä.

Ei tietenkään saa koska lähimmäiset jää suremaan ja maksamaan hautauskulut, mutta hirveissä tuskissa eutanasia sallittakoon... ns. tyylikäs lähtö.

• Tähdenlento

Nyt en oikeasti ymmärrä ajatusjuoksuasi. Mitä sillä on väliä kenen serkku kissa on. Voisit kysyä evoluutiopalstalta.

Luulin että tarttuisit tuohon "Tee mitä haluat mutta älä vahingoita toisia!" kysymyksellä saako ihminen tappaa itsensä.

Ei tietenkään saa koska lähimmäiset jää suremaan ja maksamaan hautauskulut, mutta hirveissä tuskissa eutanasia sallittakoon... ns. tyylikäs lähtö.

pitänee sitten kysyä tätä asiaa asiantuntijoilta? Tosin olen olettanut, että ateisti on asiantuntija myös evoluutiota ja nimenomaan evoluutiota, koskevissa asiantiloissa?

Mutta olkoot, luulohan ei ole koskaan tiedon väärtti!

• Kössönöm

Kissa,koira, gerbiili, konna, marsu, hiiri, rotta, hamsteri, boa, tarantella, akvaariokala, undulaatti, papukaija, fretti, kani, minipossu ovat ihmisten kotona asuvia eläimiä siksi, että on olemassa ihmisiä, jotka pitävät eläimistä ja haluavat viettää niiden kanssa aikaansa.

Kaikille ei eläintenpito kuitenkaan sovi. Eläinsuojelu osaa kertoa siitä karua totuutta.

• Tähdenlento

että eläin on usealle ihmiselle todella tärkeä osa elämää. Ja tiedän senkin, ettei eläintä saa kohdella huonosti, vaan yhtenä 'perheenjäsenenä'.

Mutta kissa ja ateisti. Eräs ateisti kuvasi kissaa eläimenä, joka ei alistu emäntänsä tai isäntänsä tahtoon, kuten vaikkapa koira.

Eli kissahan on tällöin yläpuolella emäntäänsä tai isäntäänsä? Huolimatta siitä, että on eläin.

• Kössönöm
        Tähdenlento kirjoitti:

että eläin on usealle ihmiselle todella tärkeä osa elämää. Ja tiedän senkin, ettei eläintä saa kohdella huonosti, vaan yhtenä 'perheenjäsenenä'.

Mutta kissa ja ateisti. Eräs ateisti kuvasi kissaa eläimenä, joka ei alistu emäntänsä tai isäntänsä tahtoon, kuten vaikkapa koira.

Eli kissahan on tällöin yläpuolella emäntäänsä tai isäntäänsä? Huolimatta siitä, että on eläin.

jotain olennaista. Eläimet ovat erilaisia.

Kissa ei tosiaan alistukaan kuten koira, mutta se johtuu siitä, että koira on alkujaan laumaeläin, joten se tarvitsee pomon. Se on sen luonne.

Kissa ei ole laumaeläin, joten se ei tarvitse pomoa. Se on sen luonne.

Olen minä täälläkin sanonut, että pidän myös koirista, mutta koska olen laiska, niin en sellaista hoivattavakseni ota, koska sitä pitäisi ulkoiluttaa. Kissaa ei tarvitse.

Ja sitä paitsi, minua viehättää kissan itsenäinen luonne. Sitä ei juurikaan voi komentaa.

• Tähdenlento
        Kössönöm kirjoitti:

jotain olennaista. Eläimet ovat erilaisia.

Kissa ei tosiaan alistukaan kuten koira, mutta se johtuu siitä, että koira on alkujaan laumaeläin, joten se tarvitsee pomon. Se on sen luonne.

Kissa ei ole laumaeläin, joten se ei tarvitse pomoa. Se on sen luonne.

Olen minä täälläkin sanonut, että pidän myös koirista, mutta koska olen laiska, niin en sellaista hoivattavakseni ota, koska sitä pitäisi ulkoiluttaa. Kissaa ei tarvitse.

Ja sitä paitsi, minua viehättää kissan itsenäinen luonne. Sitä ei juurikaan voi komentaa.

jää tai voi jäädä huomaamatta, asiassa kuin asiassa. Mutta, että koira on alkujaan laumaeläin ja kissa ei.

Edelleenkin, näin loogisesti ajateltuna kissa on 'suurien' kissaeläinten kaltainen (kuten vaikkapa leijona), eli laumaeläin.

Ja lausut:

>>Ja sitä paitsi, minua viehättää kissan itsenäinen luonne. Sitä ei juurikaan voi komentaa.

• beenthere
        Tähdenlento kirjoitti:

jää tai voi jäädä huomaamatta, asiassa kuin asiassa. Mutta, että koira on alkujaan laumaeläin ja kissa ei.

Edelleenkin, näin loogisesti ajateltuna kissa on 'suurien' kissaeläinten kaltainen (kuten vaikkapa leijona), eli laumaeläin.

Ja lausut:

>>Ja sitä paitsi, minua viehättää kissan itsenäinen luonne. Sitä ei juurikaan voi komentaa.

Mainitsemasi leijona on ainut kissaeläin, joka elää laumoissa.

Perehdy hyvä ihminen vähän paremmin niihin asioihin, mistä kirjoittelet. Tämä oli vain yksi huti erittäin monien joukossa. Luulo ja tieto ovat kaksi täysin eri asiaa.

Minun kissani ei hallitse minua, mutta minun ei yleensä tarvitse myöskään hallita kissaani, koska se osaa olla fiksusti ilman hallintaakin.

• Tähdenlento
        beenthere kirjoitti:

Mainitsemasi leijona on ainut kissaeläin, joka elää laumoissa.

Perehdy hyvä ihminen vähän paremmin niihin asioihin, mistä kirjoittelet. Tämä oli vain yksi huti erittäin monien joukossa. Luulo ja tieto ovat kaksi täysin eri asiaa.

Minun kissani ei hallitse minua, mutta minun ei yleensä tarvitse myöskään hallita kissaani, koska se osaa olla fiksusti ilman hallintaakin.

tai sitten ei, siis että nukuin biologian tunnilla. Huti kuin huti, huti monesta?

Mutta kissanomistaja kuitenkin, loppupelissä alistuu kissan kiukuttelemisille. Eli Sinäkin kunnioitat kissasi temppuiluja?!!

• Kössönöm
        Tähdenlento kirjoitti:

Ja lausut:

etkö sinä tajua mitä sinulle sanotaan?

Selvennetäänpä. Jos minä sanon, että Karkki on meidän perheen pomo, niin se on leikkimielinen ilmaus. Minä sille ruoat kaupasta kannan ja hiekkalaatikon siivoan. Se vaan olla möllöttää, koska se on minuakin laiskempi ja tämä systeemi sopii sille ihan hyvin. Ja sopii myös minulle.

Kun minä siis pidän tuosta otuksesta, niin tottakai siitä huolta pidän. En voi sille lykätä vitosta tassuun ja sanoa, että haepas itsellesi kaupasta pari sheba-purkkia!

• beenthere
        Tähdenlento kirjoitti:

tai sitten ei, siis että nukuin biologian tunnilla. Huti kuin huti, huti monesta?

Mutta kissanomistaja kuitenkin, loppupelissä alistuu kissan kiukuttelemisille. Eli Sinäkin kunnioitat kissasi temppuiluja?!!

Ei minun kissani temppuile. Se elää rauhallista kissan elämää täällä. Meillä on yhteinen koti. Illat se nukkuu sylissä ja kehrää. Mitä ne temppuilut voisi olla?

• Kössönöm
        Tähdenlento kirjoitti:

Sinulla ei taida olla lemmikkieläintä.

Ei kissa kiukuttele. Älä ole typerä.

• Tähdenlento
        beenthere kirjoitti:

Ei minun kissani temppuile. Se elää rauhallista kissan elämää täällä. Meillä on yhteinen koti. Illat se nukkuu sylissä ja kehrää. Mitä ne temppuilut voisi olla?

No sitä, että alistut kissasi vaatimuksiin. Ja muista, että kissa on eläin. Toki hyvät, elleipä erinomaiset olosuhteet, odottava eläväinen!

• Tähdenlento
        Kössönöm kirjoitti:

Sinulla ei taida olla lemmikkieläintä.

Ei kissa kiukuttele. Älä ole typerä.

on 'hallitsematon', oman tiensä kulkija. Yritän olla olematta typerä, mutta ateisti on kissansa alistama.

• Kössönöm
        Tähdenlento kirjoitti:

on 'hallitsematon', oman tiensä kulkija. Yritän olla olematta typerä, mutta ateisti on kissansa alistama.

tuotakin juttua loputtomiin. Sinun logiikallasi voisi väittää, että vanhemmat ovat pikkuvauvansa alistamia, koska joutuvat sitä hoitamaan.

Eikö sinun mielestäsi uskovainen ole kissansa alistama? Vain ateisti siis? Niinkö?

• Tähdenlento
        Kössönöm kirjoitti:

tuotakin juttua loputtomiin. Sinun logiikallasi voisi väittää, että vanhemmat ovat pikkuvauvansa alistamia, koska joutuvat sitä hoitamaan.

Eikö sinun mielestäsi uskovainen ole kissansa alistama? Vain ateisti siis? Niinkö?

uskovainenkin on kissansa alistama, mikäli kissan omistaa ja mikäli kissa omaa tällaisen 'juonikkaan' luonteen.

Enkä minä mitään jankkaa, ikävä jos koet näin tämän normaalin keskustelun!

• Tähdenlento
        Kössönöm kirjoitti:

etkö sinä tajua mitä sinulle sanotaan?

Selvennetäänpä. Jos minä sanon, että Karkki on meidän perheen pomo, niin se on leikkimielinen ilmaus. Minä sille ruoat kaupasta kannan ja hiekkalaatikon siivoan. Se vaan olla möllöttää, koska se on minuakin laiskempi ja tämä systeemi sopii sille ihan hyvin. Ja sopii myös minulle.

Kun minä siis pidän tuosta otuksesta, niin tottakai siitä huolta pidän. En voi sille lykätä vitosta tassuun ja sanoa, että haepas itsellesi kaupasta pari sheba-purkkia!

olekkaan enää lapsi, niin lapsenmielinen kuitenkin (joskus, toki tilanteesta roikkuen).

Jahans, alat perumaan aiempia lausumiasi? Karkki on siis kuitenkin hallinnassasi, ruuan voimalla (=onko kiristystä?). Ja uskotko myös sellaiseen skenaarioon, että Karkkisi osaisi tallustella ihan ittekseen, Sheba -ravintoa tarjoilevaan ostoskeskukseen?

• Ateisteilla ei ola kaipua 'korkeampaan voimaan'. Kissat ovat kyllä kivoja eläimiä, vaikka itse olenkin niille valitettavasti allerginen :(

• Tähdenlento

et olisi allerginen kissalle, omistaisit sellaisen?

Ja ateisti taapertaa sitten vaan omillaan?

• Tähdenlento kirjoitti:

et olisi allerginen kissalle, omistaisit sellaisen?

Ja ateisti taapertaa sitten vaan omillaan?

Kyllä minä mielelläni antaisin hyvän kodin kisulle tai kahdella. Olen eläinrakas :)

"Ja ateisti taapertaa sitten vaan omillaan?"

En ymmättä kysymystä.

• ETTÄ JUMALA
        jason_dax kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni antaisin hyvän kodin kisulle tai kahdella. Olen eläinrakas :)

"Ja ateisti taapertaa sitten vaan omillaan?"

En ymmättä kysymystä.

ON KISSAN NÄKÖINEN?

Miettikääpä sitä,,,

• beenthere
        ETTÄ JUMALA kirjoitti:

ON KISSAN NÄKÖINEN?

Miettikääpä sitä,,,

Hesarin tämän päivän Kamut antaa vastauksen sinulle. Kati pitää tuntia lapsille koulussa opettaen kissaa. Tämän päivän opetus:"Muinaisessa Egyptissä kissoja palvottiin jumalana, kun tuo palvonta sitten lopetettiin, oli se myös silloisen sivilisaation loppu..."

• Kössönöm
        ETTÄ JUMALA kirjoitti:

ON KISSAN NÄKÖINEN?

Miettikääpä sitä,,,

kysyn Karkilta.

Ei vastannut mitään, mutta katsoi hiukan säälivästi siihen tyyliin, että olipa typerä kysymys.

• Tähdenlento
        Kössönöm kirjoitti:

kysyn Karkilta.

Ei vastannut mitään, mutta katsoi hiukan säälivästi siihen tyyliin, että olipa typerä kysymys.

että Sinä Kössö luotat kissasi 'merkinantoihin' näin lujasti?

Ps. Ja ihan oikeasti, osaatko Sinä 'lukea' kissasi ajatusmaailmaa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3699
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      108
      3534
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2472
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2295
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      34
      1187
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1048
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      843
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      840
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      754
    Aihe