Ellen olisi nähnyt omin silmin en uskoisi. Jussi pisti lelukorinsa hyrskyn myrskyn ja lelut pitkin lattiaa. Moitin sitä ja käskin korjata jäljet. Otin muutaman lelun ja pudotin laatikkoon.....Jussi toi loput.
Emme ole opettaneet sille sitä taitoa, mutta ilmeisesti entiset omistajat ovat.
Kenen koirat osaavat korjata jälkensä???
39
1102
Vastaukset
- meidän koirat
osaa käyttää tietsikkaa ja ajaa autoa. Höpö höpö
- Myy-Pikkuinen
koiria jotka osaavat. =)
- koiran joka
umalehtinen kirjoitti:
äimän käkenä. Jussi palkittiin ylimääräisellä puruluulla;)
sotki paikat?
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
äimän käkenä. Jussi palkittiin ylimääräisellä puruluulla;)
Jussi ala kantaan kohta kaikkee ylimääräistä "lelukoppaan"! Mut tiedät mistä etsiä. =)))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Jussi ala kantaan kohta kaikkee ylimääräistä "lelukoppaan"! Mut tiedät mistä etsiä. =)))
mutta ei lelukoppaan vaan petiinsä. Se on kova poika pöllimään kyniä ja kenkälusikoita, sekä avainnippuja. Ne se korjasi parempaan talteen eteisen senkiltä. Siitä päästiin kun siirsimme tuolin pois senkin vierestä.
vitsi, kun ne oppis vielä lapioimaan torttunsa pihamaalta ;) Mut totta puhuen meillä kyllä toimii "kokoon" ja lelut siirretään lootaan
umalehtinen kirjoitti:
Sitä toivoo varmasti moni muukin jolla on oma piha ja koira.
miten näppärää, jos osaisivat käyttää vielä niitä pusseja :). Saattaisi koirilta sujua paremmin kuin omistajilta ;)
Aikoinaan silloin nuorena,kauniina ja viitseliäänä opetin silloiselle mölössille kaikensortin pelletemppuja myös.Tuo oli yksi niistä eli osasi käskystä kerätä kaikki lelunsa koppaan.
Oli myös hauska siitä,että hoiti noutajan tai pikemmin kantajan tehtävät paremmin kuin alan koirat.
Kantoi mm.lenkillä suussaam miun huulirasvapätkylää ja kuljetti viestejä mökillä mökin ja rannan välillä.
Joten älä nyt turhia Jussia moiti,vaan pistä Jussi hommiin :O)- Pukeli 1
mutta illalla, kun esim. pallo oli jäänyt pihalle, niin sanoin, että käy hakemassa pallo sisälle, niin kiireesti kipaisi hakemassa. Se pallo sana toimi kaikkien muidenkin lelujen suhteen, mitkä olivat unohtuneet ulos.
Muutes, voi mahoton, kun näin söpön griffonin, se oli se karvainen tyyppi:))))) - sama,,,,
Pukeli 1 kirjoitti:
mutta illalla, kun esim. pallo oli jäänyt pihalle, niin sanoin, että käy hakemassa pallo sisälle, niin kiireesti kipaisi hakemassa. Se pallo sana toimi kaikkien muidenkin lelujen suhteen, mitkä olivat unohtuneet ulos.
Muutes, voi mahoton, kun näin söpön griffonin, se oli se karvainen tyyppi:)))))mutta ei kait se mitään haittaa molossi?
Pukeli 1 kirjoitti:
Muutes, voi mahoton, kun näin söpön griffonin, se oli se karvainen tyyppi:)))))Meilläkin harrastetaan tuota,tosin pallon paikalla on hajamielinen pieni koira o_O
sama,,,, kirjoitti:
mutta ei kait se mitään haittaa molossi?
No ei tietenkään :=)
Enhän mä ymmärrä ämpäreistäkään mitään :===========)- Pukeli 1
molossi kirjoitti:
Meilläkin harrastetaan tuota,tosin pallon paikalla on hajamielinen pieni koira o_O
miten se sen retuuttaa?
Meillä oli yksi pikkukoira joka harrasti nuorena karkailua ja karkasi, vaikka verkot oli kiinnitetty pensasaitojen sisäpuolelle. Isokokoinen terrierini, joka oli maailman fiksuin koira mielestäni alkoikin pitämään silmällä karkailijaa ja heti, kun huomasi aikeet tempaisi vintiön pois kiipeilemästä verkon yli, niin ja samainen koira teki muitakin pikku palveluksia. Ikävä on sitäkin. On varmaan ihmetellyt kun ei ole käskyä kuulunut, vaan olen itse järjestellyt lelut takaisin koppaan.
Yllätti mokoma minut täydellisesti.
Motkotin kun astuin huomaamattani vinkun päälle joka rääkäisi surkeesti ja mulla meinas mennä pelästyksestä pissit pöksyyn;)Pukeli 1 kirjoitti:
miten se sen retuuttaa?
Meillä oli yksi pikkukoira joka harrasti nuorena karkailua ja karkasi, vaikka verkot oli kiinnitetty pensasaitojen sisäpuolelle. Isokokoinen terrierini, joka oli maailman fiksuin koira mielestäni alkoikin pitämään silmällä karkailijaa ja heti, kun huomasi aikeet tempaisi vintiön pois kiipeilemästä verkon yli, niin ja samainen koira teki muitakin pikku palveluksia. Ikävä on sitäkin.No ei se onneksi retuuta,muuten alkaisi papparaista närästää pahan kerran...
Homma toimii niin,että oon opettanut ton murkun hakemaan,tai paremmin pistää liikkeele oikeeseen suuntaan.
Äijä kun nykyselleen tuppaa jäämään unelmoimaan johonkin,varsinkin noihin pissipläntteihin,eikä välttämättä edes kuule,kun huutelen sitä välillä sisälle.
No nyt minun ei tartte olla se ilkeä akka,kun aina häiriköi sen harrastuksia,vaan tuo murkku saa hoitaa sitä virkaa :=)
Ai niin,papparainen oli kerran juuttunut pimeällä kuusien taa kaatuneeseen verkkoaitaan.
En meinannut millään löytää,kun piti hakea sisään koissut.
Tajusin sentäs sit pistää papparaisten metsästäjän hommiin.Homma hoitus hienosti,tosin metsästäjä joutui viemään mut oikeeseen paikkaan.Papparainen kun tönötti oikein kunnolla siellä silmukoitten välissä o_O- Pukeli 1
molossi kirjoitti:
No ei se onneksi retuuta,muuten alkaisi papparaista närästää pahan kerran...
Homma toimii niin,että oon opettanut ton murkun hakemaan,tai paremmin pistää liikkeele oikeeseen suuntaan.
Äijä kun nykyselleen tuppaa jäämään unelmoimaan johonkin,varsinkin noihin pissipläntteihin,eikä välttämättä edes kuule,kun huutelen sitä välillä sisälle.
No nyt minun ei tartte olla se ilkeä akka,kun aina häiriköi sen harrastuksia,vaan tuo murkku saa hoitaa sitä virkaa :=)
Ai niin,papparainen oli kerran juuttunut pimeällä kuusien taa kaatuneeseen verkkoaitaan.
En meinannut millään löytää,kun piti hakea sisään koissut.
Tajusin sentäs sit pistää papparaisten metsästäjän hommiin.Homma hoitus hienosti,tosin metsästäjä joutui viemään mut oikeeseen paikkaan.Papparainen kun tönötti oikein kunnolla siellä silmukoitten välissä o_Oainakin siinä vaiheessa, kun ikä alkoi painamaan liikaa harteita. Kumma kyllä jokaisella oli sellaista, että tahtoivat ulos, eikä suinkaan ovesta vaan jostakin nurkasta.
Aistit hävisivät ja sitten alkoi todellinen tönötys.
- pupu pökiin
sen uhoilemisen kans ko poistit sen aloituksen ?
- kyseinen koira
on sinulla ollut?
- se on
umalehtinen kirjoitti:
yli kolme vuotias.
nyt?
- Yritä päättää..
umalehtinen kirjoitti:
yli kolme vuotias.
" Jussi ei ole alun alkaen ollut meillä vaan oli melkein kolme vuotias tullessaan"
minun silmissäni osaa jälkiään korjata, mutta ehkä Santun mielestä se joutuu joskus korjaamaan minun jälkiä. ;) Se vaan tahtoo korjata aina vain yhden jutun, ja sen vähän turhan perusteellisesti...
- Pukeli 1
mitkä ne on:))))))
Pukeli 1 kirjoitti:
mitkä ne on:))))))
heh, no arvaan mitä sinä arvaat... :D :D mutta piti kirjoittaa että yhden jutun KERRALLAAN, ne kuitenkin vähän vaihtelee... tänä aamuna meni semmoinen mikä lie hiiren adapteri... siis pc:n hiiren. :) No, ei sillä varmaan olisi ikinä ollut käyttöä, ja ei se ollut edes oma, vaan työnantajan...
- sinulla..
viisi vuotta ja nyt vasta huomasit?
- yöksist
umalehtinen kirjoitti:
kuin milloinkaan;)))))))))))
mikä läpinäkyvä tyyppi sie oikkeest ootkaa,,,ällöällö
yöksist kirjoitti:
mikä läpinäkyvä tyyppi sie oikkeest ootkaa,,,ällöällö
temppuja ja omistaja on läpinäkyvä... Vitsi tolla tekee varmasti isot rahat, jos esiintyvät yhdessä :)))
hinski kirjoitti:
temppuja ja omistaja on läpinäkyvä... Vitsi tolla tekee varmasti isot rahat, jos esiintyvät yhdessä :)))
Jussin näin siivoavan.......rakkaiden aikuisten poikiemme en ole juurikaan nähnyt siivoavan edes käskystä tai mutinasta. Joten toivossa on hyvä elää;-DD
- Ärrieri
se fiksu poika.Meillä kantavat kaikki yököttävät herkkuluut kyllä yhteen paikkaan ja se ei haittaisi ollenkaan jos se paikka ei olis sänky!
Sille oli ilmiselvästi opetettu lelujen kerääminen komentosanalla, ja minähän en sitä tiennyt. Oli ilmeeni varmasti näkemisen arvoinen kun Jussi alkoi kantamaan aarteitaan takaisin koriin.
Minä tähän mennessä olen keräillyt koirien lelut lattioilta koreihin. jussi varmaan mietti Hullu työtä tekee...viisas pääsee vähemmällä.;))- jännä et
koirat ei tottele sinua. Mistähän se johtuis??
- eri rodut
umalehtinen kirjoitti:
Sille oli ilmiselvästi opetettu lelujen kerääminen komentosanalla, ja minähän en sitä tiennyt. Oli ilmeeni varmasti näkemisen arvoinen kun Jussi alkoi kantamaan aarteitaan takaisin koriin.
Minä tähän mennessä olen keräillyt koirien lelut lattioilta koreihin. jussi varmaan mietti Hullu työtä tekee...viisas pääsee vähemmällä.;))Nimestään huolimatta taitaa Jussi olla kiinalaista rotua. On niin etevä.
eri rodut kirjoitti:
Nimestään huolimatta taitaa Jussi olla kiinalaista rotua. On niin etevä.
Jussi on Petit Brabancon poika komeilla viiksillä ilman partaa...eli lyhytkarv. Griffoni.
- Ärrieri
jännä et kirjoitti:
koirat ei tottele sinua. Mistähän se johtuis??
Kerroin vaan kaikki yököttävänihanat herkut jemmaillaan ja "haudataan" peiton alle.Mitä tekoa sillä on tottelemisen kanssa?
- jos
Ärrieri kirjoitti:
Kerroin vaan kaikki yököttävänihanat herkut jemmaillaan ja "haudataan" peiton alle.Mitä tekoa sillä on tottelemisen kanssa?
olet kieltäny niitä tuomasta luita sänkyyn, eikä ne tottele? tai jos et ole komentanu ni turha valittaa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822