Kiinnostus herää ateisti naisiin

Utelias ateisti

Uskovaiset miehetkin huomaavat jonain päivänä, että Jumalattomat naiset ovat tuhansia kertoja mielenkiintoisempia, kuin hiljaiset tai äänekkäät uskis naisenpuolikkaat.

Kuka tosissaan haluaa typerähköä, orjamaista ihmistä puolisokseen?, joka kuvittelee olevansa periaatteessa miehen kylkiluusta alunperin, ja jota on helppo periaatteessa omistaa, kuin tyhmää möllöä nautaeläintä ikään.

Bubastis saattaa olla kuumaa tavaraa, monien päiväunelma, mutta miehetkin ovat heikkoja.

Profiili on aina profiili, joskus huolellisesti rakennettu, joskus ehkä tottakin. ;)

27

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan tervejärkinen

mies ei halua itsesäälissä, kateudessa ja mustasukkaisuudessa rypevää, pienisilmäistä ja ylipainoista lehmää muijakseen, jonka omat vanhemmat ovat hemmotelleet pilalle. Näitä atestityttöjä riittää joka hiekkalaatikon reunoilla leikkimään. Miehet valitsevat tosinaisia, joissa on henkistä ulottuvuutta, niin ylä kuin alasuuntaankin;).

• Utelias ateisti

Miehen älylliseen sekä fyysiseen otteeseen?

Ehkä olet oikeassa, mutta nautoja ne siinäkin tapauksessa ovat.

Kiinnostava näkökulma, kiitoksia siitä.

• Kyllä

Teksti oli varsin epärationaalista. Saattaa olla tietysti myös nousuhumalaa.

• Ilman muuta jokainen haluaa uskovaisen naisen!
        Me ateisti naiset olemme aivan liian vahvoja ja ennenkaikkea rivoja! Sitä ei herkkä uskonveli kestä, että ruoska raikaa...ei täällä ole yhtään hiekkalaatikko naista.
        Olen kyllä väärä arvioimaan naisena tätä, joten miehet kommenttia kehiin!!!!
        Kahvitarjoilu alkaa!

• Utelias ateisti
        Tarkastaja.X kirjoitti:

Ilman muuta jokainen haluaa uskovaisen naisen!
        Me ateisti naiset olemme aivan liian vahvoja ja ennenkaikkea rivoja! Sitä ei herkkä uskonveli kestä, että ruoska raikaa...ei täällä ole yhtään hiekkalaatikko naista.
        Olen kyllä väärä arvioimaan naisena tätä, joten miehet kommenttia kehiin!!!!
        Kahvitarjoilu alkaa!

Vaimon tulee olla äidin jatke.
        Nainen, joka huoltaa miehen pyykit ja muun puhtauden, huolehtii maallisesta omaiuudesta ja lisääntyvyydestä.
        On suvun ja oman maineen kunniaksi, sillä mies on perheen pää, ja vaimo kylkiluunkappale, jonka jumala irroitti alunperin miehestä.

Kristitty mies saa olla ikuinen äidin poika, joka saa korvikeäidin pesää.
        Ja palkkio odottaa sitten kuolemn jälkeen taivaassa, ikuinen valo ja kirkkaus, sekä oma kruunu otsalla omenaisessa.

• Kukkaset

Tuo ei ollut oikein tervejärkisen moniulotteinen näkemys sen enempää ateisti- kuin uskislehmistäkään. Lehmät on yleensä suurisilmäisiä.

• .-.-.

"Miehet valitsevat tosinaisia, joissa on henkistä ulottuvuutta, niin ylä kuin alasuuntaankin." - Itse en voisi sitä huonommin kuvailla. Naisessa ei henkisyys kiinnosta paskan vertaa. Naisen pitää olla rivo ja menevä, sosiaalinen, kaunis ja tempperamenttinen. Aivot ei olis pahitteeks ja valitettavasti se sulkee pois hengellisyyden. Naisen pitää olla AITO.

• Kertoa että lukuisien kokeilujen jälkeen, voin faktana kertoa että naiset jotka ovat kovasti uskovaisia ovat helpompia ja nopeampia saaliita kun yhden yön tuttavuuksista on kyse.

Ne ovat pääasiassa myös helpoja ohjata osallistumaan tahtomiinsa juttuihin.
        Johtuu kai siitä että ne on opetettu tottelevaisiksi.

Tähän mennessä kohdalle osuneissa Atte tytöissä on ollut haastetta ja varmaan puolet on päässyt karkuun.

• puusilimä

ei voi kiinnostaa HIHHULI!

• ... :)

• DarkNinjaHiiri

Uskovaiset naiset kelpaa vain jalkavaimoiksi jos on ulkonäköä. THE Vaimo ehdottomasti ateisti tai vähintään agnosti.

Tästä johtuu että tulevaisuudessa on homoreligious ja homohomosapiens.

homo = viisas.

• fhkx

yhteistä omaisuutta.

• DarkNinjaHiiri
        fhkx kirjoitti:

yhteistä omaisuutta.

Jeesuksellakin saa pi**ua. Kysy vaikka mormooneilta. Pitää vaan olla tarpeeksi Hurskas uskovainen.

• ......
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Jeesuksellakin saa pi**ua. Kysy vaikka mormooneilta. Pitää vaan olla tarpeeksi Hurskas uskovainen.

Vaimon joka pitää turpansa kiinni kun mies raiskaa ja hakkaa vaimoansa jotta saa tyydytettyä sairaita intohimojansa!

• Astronomi
        ...... kirjoitti:

Vaimon joka pitää turpansa kiinni kun mies raiskaa ja hakkaa vaimoansa jotta saa tyydytettyä sairaita intohimojansa!

Paljon hakkaakin vaimojaan.Silmät mustina uskovaisten vaimoilla.

• DarkNinjaHiiri
        Astronomi kirjoitti:

Paljon hakkaakin vaimojaan.Silmät mustina uskovaisten vaimoilla.

Oon kuullut juttuja. Tuolla jutulla on todellisuuspohjaa.

Mut miten se eroaa ateismisesta suhteesta jossa hakataan?
        No siten että siinä ei ole mielikuvituskaveria joka antaa anteeksi hakkaamisen. Eikä vaimoa joka pyytää herralta voimaa kestää hakkaamisen. Sekä avioero on mahdoton ajatus niinkuin muutama vuosikymmen sitten.

• Astronomi

Oon kuullut juttuja. Tuolla jutulla on todellisuuspohjaa.

Mut miten se eroaa ateismisesta suhteesta jossa hakataan?
        No siten että siinä ei ole mielikuvituskaveria joka antaa anteeksi hakkaamisen. Eikä vaimoa joka pyytää herralta voimaa kestää hakkaamisen. Sekä avioero on mahdoton ajatus niinkuin muutama vuosikymmen sitten.

vihaa lastaan,vai miten se meni....
        siks ne uskovaiset hakaa penskojaankin sen kun kerkiää.

• bubastis.tmi

Äitini usein sanoi minulle kun olin pieni tyttö, että älä aina kerro totuutta. Reaktioni siihen oli-miksi, pelottaako se? Ihminen on sellainen kuin miksi se on syntynyt, joko rehellinen tai epärehellinen.

• Dark_Raven

tai epärehellisyyteen voi kasvaakkin tai kasvatetaan..tää nyt ei liity taas siihen että hihhuliksi tuskin syntyy..siihen kasvatetaan;))))

• bubastis.tmi
        Dark_Raven kirjoitti:

tai epärehellisyyteen voi kasvaakkin tai kasvatetaan..tää nyt ei liity taas siihen että hihhuliksi tuskin syntyy..siihen kasvatetaan;))))

yksilön oma valinta joka sanelee lopputuloksen, kaikista ulkoisista virikkeistä huolimatta.

Tiesitkö muuten, että tiibetiläisillä on opas varisten kieleen. Onkohan niillä sama kieli kuin korpeilla?

• Dark_Raven
        bubastis.tmi kirjoitti:

yksilön oma valinta joka sanelee lopputuloksen, kaikista ulkoisista virikkeistä huolimatta.

Tiesitkö muuten, että tiibetiläisillä on opas varisten kieleen. Onkohan niillä sama kieli kuin korpeilla?

olevia murteitahan ne on:))..mutta sinotiibetiläisten korppien kanssa tartteisin jonkinlaisen matkasanakirjan;))

• bubastis.tmi

• Dark_Raven

• Dark_Raven

ateisti nainen on loppupeleissä sen *syntisempi* kuin uskisnainen;DDDD!

• DarkNinjaHiiri

Kiltti tyttö kiihottaa.

• on se

Kiltti tyttö kiihottaa.

joka himoiten katsoo naista. Miten se voidaan naisen synniksi lukea? Vai pitäisikö pistää semmoiset vällyt ylle, etei yksikään mies näe, mitä sen alla on? Ettei vain vahingossa itse syyllistyisi viettelemään miestä.

• Dark_Raven
        on se kirjoitti:

joka himoiten katsoo naista. Miten se voidaan naisen synniksi lukea? Vai pitäisikö pistää semmoiset vällyt ylle, etei yksikään mies näe, mitä sen alla on? Ettei vain vahingossa itse syyllistyisi viettelemään miestä.

burkha suojelemaan viettelykseltä;))

http://www.cartoonstock.com/lowres/dro1266l.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      146
      6354
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      196
      4002
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2807
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2761
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2089
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      147
      1512
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1334
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1304
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe