Vantaalla uskonnolista materiaalia levitettiin lapsille niin agressiivisella otteella, että osa lapsista pelästyi ja pillahti itkuun.
Erään evankeliumia paikalla levittäneen kristityn vastine oli:
"–Täällä on uskonnonvapaus. Meillä on oikeus julistaa ja tullaan jatkossakin julistamaan ilon ja rakkauden sanomaa kristityssä maassa. Onko se väärin, kysyy Toivola"
Koko juttu:
http://www.vantaansanomat.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Uskon-tyrkyttajat-itkettivat-lapsia-koulun-parkkipaikalla
Ylitettiinkö tässä uskonnonvapauden rajat?
Uskonnovapauden
7
190
Vastaukset
- poikalapsi
Kyllä ylitettiin, ja pahasti. Koulun piha on KOULUN aluetta ja puolueetonta: siellä ei lapsia pelotella eikä käännytellä, vietellä sen enempää lahkohuumeiden kuin muidenkaan huumeiden käyttöön. Poliisi tulee kutsua paikalle, jos tuommoisia tempauksia alkaa olla.
kuvaa,jos lapsei alkoivat itkemään..sanoisin että intoa on ollut liikkaa...tarvitaan Viisautta,
- oikeus levittää
oman uskon sanomaa. Se, että lapsi pillahti itkuun, on merkki vierauden pelosta. Sinä sen sijaan syyllistyt viestissäsi kiihotukseen kansanryhmää vastaan. Älä toista virhettäsi. Minä varoitan sinua, viimeisen kerran!
- merim.raimo
ja hyvä kun et enään varoittele täällä ketään.
- umpi-hetero
jopas siinä on taas joku typerys asialla. siis kuinka kukaan voi laukoa moisia typeryyksiä? siis edes puupäähihhuli? että ihan viimeisen kerran varoittelee. heh hehe heeh. mitäs sitten tapahtuu..
ps. niin ja se uskonnonvapaus liittyy yksilön omaan vapauteen. ei sillä ole mitään tekemistä lasten peloittelun kanssa. vai etkö tajua mitään suomen perustuslaista, jossa puhutaan myös yksilön vapauksista? on tainnut taas joku nukkua koukun yhteiskuntaopin tunneilla. - itkivät...
...koska ymmärsi olleensa matkalla helvettiin.
Totuushan on, että jokainen näistä itkuun pillahtaneista lapsista itki itseasiassa onnesta ottaessaan pelastuksen vastaan, kun sitä heille tarjottiin.
Joukossa oli ollut silminnäkijöidemn mukaan mahdollisesti jokunen muslimi, joka tietenkin nostaa tämän urotyön arvoa.
Muutoinkin lapset on helpoin kännyttää käsipuolesta retuuttamalla ja uhkauksia latelemalla. Varsinkin vääräuskoisnen lapsi.
Metodille soisi laajempaakin käyttöä. Hallet sille. - umpi-hetero
itkivät... kirjoitti:
...koska ymmärsi olleensa matkalla helvettiin.
Totuushan on, että jokainen näistä itkuun pillahtaneista lapsista itki itseasiassa onnesta ottaessaan pelastuksen vastaan, kun sitä heille tarjottiin.
Joukossa oli ollut silminnäkijöidemn mukaan mahdollisesti jokunen muslimi, joka tietenkin nostaa tämän urotyön arvoa.
Muutoinkin lapset on helpoin kännyttää käsipuolesta retuuttamalla ja uhkauksia latelemalla. Varsinkin vääräuskoisnen lapsi.
Metodille soisi laajempaakin käyttöä. Hallet sille.ei kai kukaan voi olla noin nuija? vai onko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658