Vastaus otsikkoon. Vaikka puskasta. Kiitos.
Ikänne?
12
432
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
taas vuotta enemmän kuin nyt :)
muumio:)
- vastaajatar
...
- hih hii:
Huomaatko et kaikkiin paljastaviin gallupeihin vastaavat nää rekatut kertoen seksifantasiat ja muut muttei ikäkysymykseen.
- almasty
Paljastaa ikäni seksijuttuhin en vastaa, kolmekymppiä tuli jo mittariin viime syksynä huohh.Kukaan ei saa olla ikuisesti 18-vuotias paitsi siinä ikävämmässä vaihtoehdossa.
- vänkyrä-nainen
jo niin moneen kertaan palstalla, et se mun mielestä riittää. Voin ilmoittaa muutoksista kyllä aina vuoden välein :)
- uk-ko
noin kerran kuussa. Jossain vaiheessa se lakkaa olemasta kiinnostavaa. Mutta olen 49 vuotias, kesällä täytän 50.
Täällähän on joitakin henkilöitä, jotka tutkivat ihmisten kirjoituksia jopa vuosia taaksepäin. Joku tällainen reipas henkilö voisi tehdää ikäkoosteen palstalaisista: laskea syntymävuodet eri gallupeissa ilmoitettujen ikien perusteella ja julkaista tilaston neljännesvuosittain.
- cookos
se oli mun henkinen ikä, testattu on.
- thin.ice
oon 37, hetkittäin tunnen olevani noin 100, mutta onneksi suurimman osan aikaa oon just sopivan ikänen :)
- vänkyrä-nainen
oo pieniä lapsia? :D
Niiden kanssa usein meinaan ikää tuntuu ropisevan oikein urakalla pois:))
- äitee*
50v
Henkine ikä (joku testi mikä lie) alle 30v - lukea niinkuin
palindromin :)...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711