Kenelle neitsyys?

Tyttö---18v---

Olen 18v tyttö ja haluaisin menettää neitsyyden.. olen "lupaillut" jo yhdelle mies puoliselle henkilölle että harrastaisimme seksiä, mutta kun tilanne on tulossa ja puheet pitäisi toteuttaa, en pystykkään siihen. Tuntuu että haluan menettää neitsyyteni jonkun tuntemattoman miehen kanssa ja vasta sitten rakastella kyseisen miehen kanssa, jota rakastan.. ajattelen myös etten ole yhtä hyvä kuin hänen edellinen ja tuottaisin hänelle pettymyksen. Kuulostaako aivan hölmöltä että menettäisin neitsyyteni jollekkin toiselle, vai pitävätkö miehet siitä että he ns. saavat tytön neitsyyden itselleen..?

30

6517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v poju

      itse oon samanlaisessa tilanteessa ja haen kokemusta aluks jostain muualta. En tiiä onks se järkevää vai ei mut tällee sen ite teen.

    • Nasse......,

      Se onkuule miehestäkiinni jotkut tykkää ja jotkutpitää tumpelona, meitä on niin moneenjunaan,
      Toivon että se tapahtuukuitenkin hellästi,
      eikä esim mies runno kännissä, tsemppiä,;)

      • runnottiin,

        oltiin molemmat nuoria hölmöjä ja yökerhos tavattiiin, siitä se sit vaan lähti katseista ja se oli menoo, pöhnäs runnottiin sit toisiamme...
        Tapailtiin hetki mut mä jäti sen...


    • vanhakana

      Menetä ihmeessä se sille, jos sinulla on joku "tiety" ja tuttu jätkä. Aivan typerää etsiä joku kadunmies ja antaa sille. Ja jos ei antaminen maistu niin anna olla, ei mitään kiirettä ole. Nykyään tuo ei ole mikään ihmeellinen asia.

    • Jätkä 23

      että tietenkin rakastamalleen miehelleen se kuuluu menettää. Ei sun tarvi edes ajatella tota että ootko sä sitten kuinka hyvä. Rakastelussa, eli siis rakastavassa seksisuhteessahan on kyllä paljon muutakin kuin se pelkkä yhdyntä. Siihen kuuluu myös helliminen ja toisen läheisyys. Yhdenillan jutuissa se taas on ihan toinen juttu. Niissä nyt lähinnä otetaankin tavoitteeksi se pelkkä orgasmi, jolloinka siitä tuleekin vaan sitten pelkää suoritusta, jolloinka silloin häviää touhusta se koko pointti, se nautinto.

    • ehdottomasti

      Aina ja vain tutulle.
      Jos haluat nauttia ja oppia niin etsi tuttu mies joka varmasti osaa ja kerro huolesi.

      Kannattaa jätää mies, joka ei halua neitsyyttä, eikä arvosta.

      • itseltä meni poikuus

        osaavan naisen kanssa 17v ja nainen oli 34v.Opetti koko jutun alusta alkaen ja sain hyvät neuvot vielä mistä nainen pitää ja miten kiihoitetaan.Ota joku vanhempi mies joka ei viinapäissä hillu eikä ole liian innokas niin saat ekan kerran kokemuksen jonka muistaa aina ja hyvällä.


      • antimateiraa

        ei neitsyydella ole naiselle sen enempaa arvoa kuin miehellekaan, joten puhut paskaa.
        Miksi ostaa lada jos on varaa ajaa mersulla.


    • Täh häh

      Miksi ihmeessä haluaisit menettää neitsyytesi mieluummin jollekin tuntemattomalle kuin rakastamallesi miehelle?? Ei ymmärrä.

      Itse olisin ainakin ikionnellinen, jos vaimoni olisi menettänyt neitsyytensä minulle (ja/tai minä hänelle).

    • Kevättä ilmassa

      Ehdottomasti, ihan älytöntä ajatella että jollekin ventovieraalle. Jokainen täysjärkinen mies on onnellinen, jos joku haluaa antaa hänelle neitsyytensä. Ei kukaan ole seppä syntyessään, mutta ei siinä mitään ihmetemppuja tarvitse osata. Rakkautta ja hellyyttä!

    • tietysti koska

      olen siinä hyvä

    • minulle!

      se kunnia ja ilo nam!

    • ...........

      Kuulostaa siltä, että et ole ihan vielä valmis seksin harrastamiseen. Mitään ei kadu niin paljon kuin liian nuorena humalassa yms. hankittuja seksikokemuksia. Ensimmäinen kerta on ainutlaatuinen asia, joka vaikuttaa kaikkiin tuleviin yhdyntöihisi. Jos seksi on jo alusta alkaen epämääräistä sähellystä jonkun täysin tuntemattoman kanssa, jää tunnekokemukset saamatta. Harrasta ekan kerran hyvässä parisuhteessa. Kerro poikaystävällesi, että et ole ennen harrastanut ja kysy miten hän suhtautuu asiaan. Jos hän ei välitä, niin hän on lapsellinen ja epäkypsä ja anna sellaisten mennä.

      • liibalaabadadaa

        Myös mä pohdin aikanaan että haluan "hoitaa neitsyyden pois alta" jonkun tuntemattoman kanssa, kun tuntui jotenkin hävettävältä olla ensimmäinen kerta tutun ja rakkaan kanssa. Nyt en tosiaan ymmärrä mistä tuo tunne tuli, mutta onneksi meni ohi ennen kuin lähdin randomeja pokailemaan. Neitsyyden annoin rakastamalle miehelle 19-vuotiaana, silloin seksi tuntui luontevalta ja siltä kuin sitä olisi tehnyt aiemminkin. Eli odota, ja sitten rakkaan kanssa petiin :)


      • ja pah

        ole ongelmasi orja mutta älä tuputa tuota muille.


    • arvostan sitäkin

      Mutta "millä ehtii ekana"kun kaikki taitaa olla ilman neitsyyttä.Kyllä mä yhden tiedän,en kerro.

    • pojaltas

      mahtais tuntua kun käy ilmi, että annoit neitsyytesi mieluummin jollekin ventovieraalle pelimiehelle tai ukkomiehelle, kuin omalle poikaystävälles..

    • uskopois

      Ymmärrän ajatuksesi mutta se on vain jännitystä siitä kokemuksesta. Ajattele näin: Se löytöretki, yhdessä, ja epäröinti, hassut mokat jne. ne kaikki on aivan yhtä seksikästä kuin mikä tahansa muukin tekemäsi. Lopulta opit siihen, että ne ovat juuri niitä asioita, mitä joskus sattuu ja ne kuuluu asiaan.

      Voit kertoa 'miespuoliselle henkilölle', miltä sinusta tuntuu. Se ei haittaa, että pelottaa ja sitä ja tätä. Päinvastoin. Anna sen välittämäsi miehen olla siinä sinulle. Se on jo sitä rakastelemista. Se alkaa jo niista tunteista puhumisesta. Kaikki muu on vain kauempaa ja kauempaa kiertämistä.

    • MasterZeromus

      Mikäli meinaat kahdelle niin sinun tulee myös elää heidän kanssaan avioliiton omaisin merkein. En tiedä mihin merkki ryhmään sinä kuulut, 1.Härkä, Leijona, Skorpiooni, 2.Kauris, Kalat, Oinas, 3.Rapu, Neitsyt, Jousimies tai 4.Kaksonen, Vaaka, Vesimies? Mikäli tunnet itsesi niin mene ihmeessä merkkiryhmän henkilöittesi kanssa yhteen.

      1 mies ja 1 nainen vaikka? Eikö se olisi paras ratkaisu? On viisasta antaa neitsyys kunnialla tavalla joka on sopusoinnussa myös kaikkeuden kanssa.

    • markuss87

      Pistäs meiliosoitteesi niin voin päästä sinut neitsyydestäsi. Olen hyvin varustettu ja komea

    • kokjep

      "…pitäisi toteuttaa, en pystykkään siihen …haluan menettää neitsyyteni jonkun tuntemattoman miehen kanssa."
      —Molemmat vaihtoehdot mielestäni huonoja, mieti vielä.

      Ensin kertoisin tilanteesta tuolle ensimmäiselle miehelle, uskon ja toivon, että hän osaa arvostaa neitsyyttäsi ja toimia oikein. Jos ei – niin hän on sinulle väärä mies.

      Jos ei onnistu, niin unohda tuntemattomat ja valitse tuttu ja turvallinen aikuinen (vanhempi, kokenut) mies ja kerro huolesi tai näytä vaikka eo. viestisi.

    • naisiltavoikysyä

      Jos tunnet jonkun naisen, jolla on selkeästi hyvä seksielämä ja joka osaa olla selvästi hyvä ihminen eikä ilkeä kiusanhenki, niin kysy häneltä.

      Jos lähdet hakemaan suoritusta teet saman virheen kuin miehet, eli erotetaan se tekeminen siitä itse toisen ihmisen kanssa olemisesta. Se toinen ihminen rakastaa sinua siillä hetkellä vaikka mitä tapahtuisi. Kun et osaa niin jos heti uskallat pyytää toista kertomaan, mistä tuntuu hyvältä niin se alkaa mennä heti aina paremmin.

      Et voi olla parempi tai huonompi kuin edellinen vaan olet sinä ja hän on kokonaan toinen ihminen. Todellinen mies ei vertaile vaan keskittyy sinuun yksin ja ainoastaan. Mitä enemmän menet siihen mukaan sen enemmän te molemmat osaatte. Sitten pitää muistaa, että ihmisten osaaminen ja kokemus on aina vaihtelevaa. Alkuun joskus haparoidaan vaikka osattaisiinkin mutta tiedetään, että siitä se pikkuhiljaa alkaa sujumaan. Se yhteisen rytmin etsiminen on sen rakastelun juju. Siinä etsimisessä löydetään toisista sitä sopivuutta aivan samalla tavalla kuin sopivuutta haetaan muutenkin arjessa.

      Tunnelma paranee ja siihen kannattaa panostaa ostamalla kynttilöitä ja tekemällä kaikki ne pienet yksityiskohdat etukäteen valmiiksi, jotta voisi olla todella mukavaa.

      Ja pyydä päästä etenemään hitaasti. Miehillä voi tulla kiire mutta miehetkin nauttivat enemmän, mitä rauhallisemmin mennään. Pikapanoja tms. voi kyllä tehdä sitten joskus kun huvittaa.

    • rintaäänellä

      Itse menetin neitsyyteni 18-vuotiaana.
      Neljän vuoden jälkeen olen yhä saman miehen kanssa onnellisesti. Hänellä on ollut tyttöjä useampiakin ja välillä kyselen niistä, koska tilanne on kieltämättä vieläkin jonkin verran vaikea, koska minusta tuntuu ärsyttävältä koska hänen ei tarvitse huolehtia millaisia mahd. parempia mieskokemuksia minulla on ollut.

      Olen onnellinen että menetin neitsyyteni hänelle. Kaikki ystäväni sen tekivät ensimmäisen kerran n. 15 vuotiaana joten mietinkin monesti jopa että kumpa minut raiskattaisiin niin pääsisin siitä eroon. Tiedän, teinin sekoilua, mutta silloin tuntui siltä.

      Luulen että miehesi on onnellinen jos olet hänen kanssaan ensimmäisen kerran. Sehän on jännittävä tilanne ja jopa kivulias, niin mieluummin tein sen ihanan ihmisen kanssa joka huomioi ja oli varovainen kuin joku random heppu joka pökkii väkisin ja rajusti. Miehelläni on suhteellisen iso kalu, 21cm joten mieti jos sen kokoinen tulee kännipäissään vaan "viemään neitsyyden".

      Minun mieheni taitaa olla tyytyväinen, että hän oli ensimmäiseni vaikka kertoi että oli tilanne hänellekin jännittävä koska ei ollut ennen neitsyen kanssa ollut. Siten jään hänen mieleensä varmasti spesiaalina tapauksena. Ja joskus olen kuullut jopa baarissa meidän pöydässä kysymyksen että "kuinka moni on saanut neitsyttä?!" ja mieheni ei kuitenkaan ilmoittanut asiasta koska halusi kunnioittaa minua.

      Haluat varmasti olla miehellesi se spesiaali, joka ei pistä pilluasi pantiksi "kuka on pannut neistyttä"-huutoäänestyksessä!

    • hkaej

      rakastella ensimmäistä kertaa viisitoista kesäsenä poikaystävän kanssa jota rakastin ja hän minua. odotimme oikeaa hetkeä ja kaikki sujui luonnollisesti. sitä ennen en ollut pitänyt neitsyyden menetystä isona asiana, mutta jälkeenpäin sitä osaa arvostaa kun kokemus oli niiin mahtavan.

      niiin ja ollaan vieläkin yhdessä :)

      t. 16v typy

    • lesboklubi

      haluan autauttaa sinu hellästi mutta olen jo yli ikäinen ja varmaan hajoittaisin sinut mutta osaisin tehdä hellästikin jos meillä olisi aikaa joten laitavistiä [email protected] niin tehdään hellän kautta totutelle se mikä nuoria pelottaa jos haluat ja asia´hoituu hiljaisuudessa molemmin puolin eikös juu?

    • putosi puusta

      Surin joskus vähän sitä, kun neitsyys meni miehelle, joka ei ollut rakkaani. En ollut nähnyt häntä aiemmin ennen tapaamistamme ja sänkyyn menoamme, mutta nyt ajattelen, että se oli pelkästään myönteistä. Kukaan ei kuollut, kukaan ei saanut sukupuolitautia... Totta, minulla oli hyvä tuuri!

      Sillä, ettei mies ollut ennestään tuttu, vältyin mm. jännittämiseltä, ennakkoluuloilta.
      Mutta suosittelen todellakin nuorille, että jos lähdette tähän samaan, niin tehkää se edes selvin päin! Selvänä tiedostatte paremmin, millainen mies on, ja parempi muistokin siitä jää teille itsellenne. :)

      • uniikki...

        Kehotan sinua miettimään rauhassa ensin oletko valmis siihen. Kun koet olevasi valmis niin sitten kehotan sinua tekemään sen tuntemasi miehen kanssa hänelle kannattaa kertoa että olet neitsyt ja jos sinulla on jotain asioita jotka pelottavat kerrot hänelle myös niistä. Jos se on tuntematon mies niin se ei välttämättä ole niin mieluisaa ja hän ei välttämättä ota tunteitasi huomioon niin paljon .


    • ......

      Ihanne tilannehan näissä on varmasti se että molemmat ovat vielä neitsyitä niin ei tule tällaista tilannetta eteen, missä voisi varsinaisen pettymyksen tuottaa... periaatteessa.
      Me ollaan tyttöystävän kanssa molemmat vielä aivan neitsyitä ja ensimmäinen kerta vasta tulossa, sitten kun tulee.

      Tämän tytön kanssa haluan sen ensimmäisen kerran koska häntä minä rakastan. Kummastuttaa miksi pitäisi tuntemattomalle koska jos oikeasti toista rakastaa niin sen myös ymmärtää ettei ensimmäinen kerta välttämättä ole se paras kerta, ja ottaa sen kunniana että on saanut olla sinun kanssa sen ensimmäisen kerran, että olet häneen siihen malliin luottanut... Henkilökohtaisesti minulle tuolla ei olisi mitään sen suurempaa merkitystä onko tyttö neitsyt, tai ehkä vielä vähemmän olisi silloin jos itse en olis neitsyt. Todennäköisesti mies kuitenkin arvostaa sitä :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe